flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів для закупівлі поштових конвертів за процедурою відкритих торгів

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Пр-т Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005, тел/факс 67-89-04, e-mail: inbox@cn.court.gov.ua, код ЄДПРПОУ 26295412

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 


 

Затверджено

Протокол засідання комітету з конкурсних

торгів від «23» лютого 2011р. № 5

 

Голова комітету з конкурсних торгів

 

____________________ В.П. Джулай

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ

конкурсних торгів для закупівлі поштових конвертів

за процедурою відкритих торгів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів, 2011

 

 

I. Загальні положення

1

2

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на  виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VI (далі по тексту – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів

 

повне найменування

Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області

місцезнаходження

М. Чернігів, пр.-т Миру, 49а

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками

Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581,

e-mail: yurist@cn.court.gov.ua

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

найменування предмета закупівлі

Поштові конверти

(Згідно класифікатора: 21.23.12 Конверти та картки поштові)

 

вид предмета закупівлі

Конверти поштові

місце, кількість, обсяг поставки товарів

м. Чернігів, проспект Миру, 49а, кабінет 304.

Кількість поставки товарів предмета закупівлі визначені в Додатку №1 до документації конкурсних торгів.

 

строк поставки товарів

До 31.12. 2011 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути складені українською мовою.

 

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень

до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який письмово підтвердив намір щодо участі у процедурі закупівлі та отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовнику надано право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою Замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі Замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник зобов’язаний продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті  10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону.

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів. Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів як щодо предмета закупівлі, так і щодо визначених частин предмета закупівлі(зазначається у разі визначення Замовником частини предмета закупівлі(лотів)).

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника, а також відбитки печатки*.

Повноваження щодо підпису документів  пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору про закупівлю.  Пропозиція конкурсних торгів запечатується у одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури  закупівлі*. На конверті повинно бути зазначено: повне найменування і місцезнаходження замовника; назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів; номер оголошення у Віснику державних закупівель;  повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання),  ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери  контактних телефонів;   маркування:

 “Не відкривати до 10-00год. 06.04.2011р.” 

(зазначаються дата та  час розкриття пропозицій конкурсних торгів).

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається  учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:

- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;

- документів пропозиції конкурсних торгів (ціна пропозиції повинна включати усі додаткові витрати, обов’язкові платежі, збори, податки; витрати на завантаження, розвантаження та доставку товару замовнику);

- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію та зразки предмета  закупівлі; 

- документально підтвердженої інформації про їх відповідність                   кваліфікаційним критеріям та вимогам, визначених в цій документації

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається

4. Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів. Учасник має право:

- відхилити таку вимогу; 

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

Відповідно ст.16 Закону для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

- наявність фінансової спроможності(баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів).

Відповідно до вказаних критеріїв, учасники повинні подати у складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи:

1. Довідка від учасника, складена у довільній формі, про наявність в учасника цеху, майстерні, обладнання, торгової точки, офісу, складів, тощо.

2. Довідка від учасника, складена у довільній формі, про чисельність та кваліфікацію персоналу.

3. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів а також відгуки замовників за цими договорами.

4. Завірена печаткою учасника копія статуту чи відповідного установчого документа (вимога встановлюється до учасників торгів-юридичних осіб), що підтверджує право на заняття даного роду діяльності.

5. Завірена печаткою учасника копія свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та СПД).

6. Завірена печаткою учасника копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб, копія паспорту для фізичних осіб).

7. Оригінал довідки ДПІ про відсутність заборгованості учасника перед бюджетом, яка дійсна на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів

Відповідно до вимог, встановлених в ст.17 Закону, учасники повинні подати у складі пропозиції конкурсних торгів наступні документи:

1. Довідка від учасника про відсутність проявів з його боку несхвальних дій.

2. Довідка від учасника про відсутність випадків притягнення до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.

3. Довідка від учасника про відсутність фактів участі учасника у змові.

4. Довідка від учасника про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

5. Довідка від учасника про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

6. Довідка учасника про те, що він не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.

7. Довіреність від учасника, що підтверджує правомочність уповноваженої особи (представника) на укладення договору про закупівлю.

8. Довідка від органу з питань банкрутства про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не раніше 30 календарних днів до моменту розкриття пропозицій конкурсних торгів

Крім вищевказаних документів, в складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати наступні документи щодо себе:

1. Довідку довільної форми із зазначенням про себе інформації загального характеру, а саме щодо:

а) найменування учасника (повне та скорочене);

б) юридична та поштова адреси учасника;

в) контактні телефон, факс, ел.пошта (у разі наявності);

г) керівництво (П.І.П., посада);

д) уповноважена особа-представник (ПІБ, посада та контактний телефон) для здійснення зв’язків із Замовником;

е) період часу, протягом якого учасник здійснює діяльність з реалізації товару, що є предметом закупівлі.

2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію учасника (завірена печаткою учасника) .

Примітка: документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.

Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі визначені в Додатку 1 до документації конкурсних торгів.

 

8. Опис окремої частини предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Предмет закупівлі на частини (лоти) не ділиться

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання.      Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце, та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою

місце, подання пропозицій конкурсних торгів

14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, к.303

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

до 09-00год. 06.04.2011р.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.  На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту  підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

місце розкриття

пропозицій конкурсних торгів

14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, к.401

дата та час розкриття

пропозицій конкурсних торгів

06.04.2011р. об 10-00год.

До участі у процедурі  розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.  Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення(для керівників установ), довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи представник повинен надати паспорт.

Під час розкриття пропозицій конкурсних  торгів перевіряється

наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного

учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій

конкурсних торгів за формою, затвердженою Міністерством економіки України. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його письмовий запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої  пропозиції конкурсних торгів. 

Замовник визначив, що єдиним критерієм оцінки пропозицій конкурсних торгів для закупівлі поштових конвертів є ціна.  

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою: метод рангування.

Усі пропозиції оцінюються таким чином, що пропозиція, значення критерію для якої краще, отримує вищий ранг. Кращою є та пропозиція, ціна якої є найнижчою (наприклад: пропозиція з найнижчою ціною отримує ранг 1; з вищою ціною – ранг 2, і т.д.), тобто-пропозиція, що є найбільш економічно вигідною, відповідає всім критеріям та умовам, визначеним в документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону.

У випадку однакового значення рангу, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну,  вирішальний голос має голова комітету з конкурсних торгів.

Учасникам слід пам’ятати, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав для прийняття рішення щодо відмови учасникові в участі у торгах, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів. Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

2) наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч. 7 ст. 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів.

Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 цього закону.

4. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень,  які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом ;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім  учасникам протягом трьох робочих днів з дня

прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана  найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань  державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, за типовою формою, затвердженою Міністерством економіки України.

У договорі про закупівлю обов’язково зазначаються істотні умови, передбачені в ст.41 Закону, в тому числі:

1. Відомості щодо сторін договору (повне найменування Сторони договору, посада, прізвище, ім’я та ім’я по батькові уповноваженої на укладення Договору посадової особи, юридична адреса, фінансові й контактні реквізити).

2. Предмет договору (найменування та кількість товару, вимоги щодо їх якості).

3. Ціна договору (з включенням всіх додаткових витрат, обов’язкових платежів, зборів, податків; витрат на завантаження, розвантаження та доставку товару замовнику) в українських гривнях у т.ч. ПДВ.

4. Термін та спосіб оплати: в безготівковій формі за фактично отриманий товар, відповідно до ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником (покупцем) бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Повний розрахунок за отриманий товар замовник здійснює до 29.12.2011р.;

5. Термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт: товар повинен бути поставлений на адресу Замовника (14005,м. Чернігів, проспект Миру, 49а, каб. 304) протягом семи робочих днів з дня отримання такого замовлення (телефоном, факсом або поштою). За бажанням Замовника товар може передаватись не в повній кількості, а поставлятися частинами в залежності від потреб Замовника та надходження коштів(фінансування). У разі, якщо товар поставляється частинами, товар в кількості, що передбачена  Договором, має бути повністю поставлений Замовнику в строк до 29 грудня 2011 року.

6. Строк дії договору – Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання замовником та учасником-переможцем процедури закупівлі і діє до 31 грудня 2011 року - до повного виконання зобов’язань сторін.

7. Виконання договору підтверджується накладною (накладними) на товар, що підписана (і) сторонами.

8. Відповідальність сторін та штрафні санкції:

За порушення строку поставки товару сторона Постачальник сплачує Замовнику неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.

За недотримання терміну оплати товару Замовник сплачує Стороні - постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.

Замовник звільняється від відповідальності за відмову від придбання товару у випадку зменшення реального фінансування видатків після укладення договору.

9. Гарантійні зобов’язання продавця щодо безоплатної заміни неякісного товару.

10. У договорі про закупівлю вказується можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю.

11. Витрати на завантаження, розвантаження та доставку товару Замовнику несе Учасник.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого сторонами зменшення ціни договору про закупівлю та відповідної кількості товару.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.  Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору,  правові наслідки таких  дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

до документації конкурсних торгів

для закупівлі конвертів поштових

 

 

           

 

Кількість конвертів, що планується придбати:

 

Кількість конвертів не маркованих, С4 (самоклейкі),

шт.

Кількість

 конвертів не маркованих, С4 (мокроклейкі ),

 шт.

Кількість

конвертів не маркованих, С5 (мокроклейкі) ,

шт.

Кількість

конвертів не маркованих, С5

(самоклейкі)

 шт.

Кількість конвертів не маркованих, С6 (художні) шт.

Кількість

конвертів не маркованих, (єврохудожні),

шт.

Кількість

конвертів не маркованих, С4

(мокроклейкі, коричневі),

шт.

Кількість поліетиленових

пакетів для відправки дисків

41 000

22 500

147 000

218 500

87 000

5 700

20 480

8 070

 

Загальна кількість всіх конвертів, що планується придбати 550 250 шт.

 

Розміри та щільність конвертів поштових:

 

Стандарт конверта

Розмір (формат), мм

Щільність, гр/м2

1

Конверт не маркований, С4 (самоклейкий)

229 х 324

100

2

Конверт не маркованих, С4 (мокроклейкий)

229 х 324

100

3

Конверт не маркований, С5 (мокроклейкий)

162 х 229

80

4

Конверт не маркований, С5 (самоклейкий)

162 х 229

80

5

Конверт не маркований, С6 (художній)

114 х 162

80

6

Конверт не маркований, єврохудожній

110 х 220

80

7

Конверт не маркований, С4 (мокроклейкий, коричневий)

229 х 324

100

8

Поліетиленовий пакет для відправки дисків

220-330

100

 

У складі пропозиції конкурсних торгів учасники повинні подати зразки:

 

-          Конверт не маркований, С4 (самоклейкий) – 1шт.

-          Конверт не маркованих, С4 (мокроклейкий) – 1 шт.

-          Конверт не маркований, С5 (мокроклейкий) – 1шт.

-          Конверт не маркований, С5 (самоклейкий) -1шт.

-          Конверт не маркований, С6 (художній) – 1шт.

-          Конверт не маркований, єврохудожній – 1шт.

-          Конверт не маркований, С4 (мокроклейкий, коричневий) – 1шт.

-          Поліетиленовий пакет для відправки дисків – 1 шт.

 

 

Конверти поштові повинні відповідати технічним умовам встановлені ДСТУ 3876-99 «Зв’язок поштовий. Конверти поштові. Технічні умови».