flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Запит цінових пропозицій

Запит 
цінових пропозицій
 
1.   Замовник:
1.1.       Найменування. Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області.
1.2.      Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412.
1.3.       Місцезнаходження. просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005
1.4.       Реєстраційний рахунок замовника: 35229019001170 в ГУ ДКСУ у Чернігівській області.
1.5.       Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, е-mail). Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників, голова комітету з конкурсних торгів, просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005, тел.(0462) 678-904 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua 
1.6.       Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ)Державна судова адміністрація України, 26255795.
 
2.   Фінансування закупівлі:
2.1.       Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету.
 
3.   Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4.   Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua.
 
5.   Інформація про предмет закупівлі: Код ДК 016-97: 72.20.3 (Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші).
5.1.       Найменування предмета закупівлі: Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів 
5.2.       Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри:

-                Забезпечення встановлення програмного забезпечення на робочих станціях в місцевих загальних судах ;

-                проведення навчання працівників місцевих загальних судів роботі з програмним забезпеченням;

-                поточне консультування працівників місцевих загальних судів з питань роботи програмного забезпечення за допомогою «Гарячої лінії» по телефону у робочий час Виконавця;

-                надання допомоги при встановленні нових версій програмного забезпечення;

-                поновлення програмного забезпечення (випуск нових версій програмного забезпечення) в залежності від змін у законодавстві;

-                забезпечення безперебійної працездатності програмного забезпечення;

-                у разі збоїв у роботі програмного забезпечення відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації;

-                автоматичне оновлення встановленого в місцевих загальних судах програмного забезпечення у разі виходу нових версій зазначеного програмного забезпечення.

Право на використання програмного забезпечення Учасник - переможець торгів передає Замовнику безстроково. Вимоги до програмного забезпечення згідно Додатку № 5.

5.3.       Строк поставки товарів або надання послуг: протягом 2012 р.
 
6.   Основні (істотні) умови договору: відповідно до розділу IX Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289–VI та згідно з вимогами, зазначеними в Додатку № 5 до запиту цінових пропозицій.
 
7.   Строк дії цінових пропозицій: 120 календарних днів з дати розкриття.
 
8.   Подання цінових пропозицій:
8.1.       Місце та спосіб подання: за адресою Замовника, каб. 303, особисто або поштою.
8.2.       Строк: «28» травня 2012 р. до 10 год. 00 хв.
9.   Розкриття цінових пропозицій:
9.1.       Місце: за адресою Замовника, каб. 304.
9.2.       Дата: «28» травня 2012 р.
9.3.       Час: 12 год. 00 хв.
10.       Додаткова інформація: відповідно до додатків:
№ 1 – Інструкція учасникам торгів;
№ 2 – Форма цінової пропозиції;
№ 3 – Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника;
№ 4 – Перелік послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів;
5Вимоги до програмного забезпечення;
№ 6 – Основні умови договору;
№ 7 – Критерії та методика оцінки;
 

Довідки за тел.: (0462) 678-904 - Джулай Валентин Петрович.

 
Голова комітету з конкурсних торгів
ТУ ДСА України у Чернігівській області                      _______________ Джулай В.П.
                                                                                               (підпис, М.П.)


 
 
Додаток № 1
до запиту цінових пропозицій
 
Інструкція Учасникам торгів
1.   Загальні положення

1.1.         Керуючись Законом України від 01.06.2010 № 2289-VІ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон), територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області запрошує всіх зацікавлених осіб прийняти участь у конкурсних торгах на закупівлю послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів згідно з процедурами та умовами, визначеними в Інструкції Учасникам торгів.

1.2.         Під час проведення процедури запиту цінових пропозицій цінові пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

1.3.         Кожний Учасник подає свої цінові пропозиції стосовно предмету закупівлі в цілому у належно оформленому вигляді згідно з вказаними нижче вимогами. Кожний Учасник має право подати тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена. Вітчизняні та іноземні Учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

1.4.         Відповідно до вимог Інструкції Учасникам торгів, Учасники повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, що визначені у запиті цінових пропозицій.

1.5.         Всі повідомлення і заяви Замовника і Учасників, що стосуються проведення процедури закупівлі, повинні бути викладені в письмовій формі та направлені в порядку, встановленому чинним законодавством та Інструкцією Учасникам торгів.

2.   Надання роз’яснень

2.1.         Учасник, який отримав запит цінових пропозицій, має право не пізніше ніж за 5 (п’ять) днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 2 (двох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано запит цінових пропозицій.

2.2.         Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до запиту цінових пропозицій, продовживши строк подання та розкриття пропозицій не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було надано запити цінових пропозицій.

2.3.         У разі несвоєчасного подання Замовником роз’яснень щодо змісту запиту цінових пропозицій або несвоєчасного внесення до нього змін, Замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було надано запит цінових пропозицій.

2.4.         Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону.

2.5.         Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог запиту цінових пропозицій з боку осіб, які отримали запити, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.

2.6.         У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в запиті цінових пропозицій, Замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2.7.         У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких запитів щодо торгів, Замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було надано запит цінових пропозицій, незалежно від їх присутності на зборах. Зазначена інформація оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону.

3.   Мова пропозиції

3.1.         Цінова пропозиція та всі документи, що включаються до неї, подаються Учасниками торгів українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

3.2.         Якщо Учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

4.   Зміст пропозиції

4.1.         Пропозиція, яка подається Учасником, повинна містити:

1)              форму «Цінова пропозиція» згідно Додатку № 2;

2)              документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника згідно Додатку № 3

3)              інформацію та документи про відповідність запропонованої послуги технічним вимогам, визначеним запитом цінових пропозицій;

4)              Основні (істотні) умови договору згідно Додатку № 5;

5)              Інші документи, що вимагаються запитом цінових пропозицій.

 

5.   Валюта пропозиції

5.1.         Валютою цінової пропозиції є національна валюта України - гривня.

5.2.         Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю.

6.   Ціна пропозиції

6.1.         Учасник визначає ціну пропозиції з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована Учасником в ціні пропозиції вартість окремих робіт (послуг) Замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції. В ціновій пропозиції зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Цінова пропозиція» (Додаток № 2 до запиту цінових пропозицій). Якщо ціна пропозиції не включає будь-яких витрат Учасника, про які зазначається в запиті цінових пропозицій, такі витрати покладаються на Учасника.

6.2.         До ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, Замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

6.3.         Учасники самостійно несуть усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням цінової пропозиції (у тому числі за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю), а Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату закупівлі.

7.   Строк дії цінових пропозицій

7.1.         Цінові пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій.

7.2.         До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії цінової пропозицій.

7.3.         Учасник має право:

-         відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення (якщо зазначене забезпечення вимагалось Замовником);

-         погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції та наданого забезпечення цінової пропозиції.

8.   Оформлення та подання цінових пропозицій

8.1.         Для правильного оформлення цінової пропозиції кожен Учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у запиті цінових пропозицій та Інструкції Учасникам торгів.

8.2.         Неспроможність подати всю інформацію, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

8.3.         Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою[1] у запечатаному конверті.

8.4.         Кожен Учасник процедури закупівлі має право подати лише тільки одну цінову пропозицію, яка не може бути в подальшому змінена. Отримана цінова пропозиція вноситься Замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом.

8.5.         Усі сторінки цінової пропозиції повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника, а також відбитки печатки[2].

8.6.         Відповідальність за помилки у документах цінової пропозиції несе Учасник.

8.7.         Повноваження щодо підпису документів цінової пропозиції Учасника-юридичної особи підтверджується одним із наступних документів: протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо.

8.8.         Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасника-фізичної особи підтверджується одним із наступних документів: копією паспорту, копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, довіреністю, дорученням тощо.

8.9.         Пропозиція запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки Учасника процедури закупівлі[3].

8.10.      На конверті повинно бути зазначено:

-         повне найменування і місцезнаходження Замовника;

-         назва предмету закупівлі відповідно до оголошення про проведення торгів, номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

-         повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) Учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код), номери контактних телефонів;

-         маркування: «Не відкривати до «___» __________ 2012 р. 12 год.00 хв.».

8.11.      Якщо конверти, що містять цінову пропозицію, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до зазначених вище вимог, Замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту цінової пропозиції до моменту її офіційного розкриття.

8.12.      Отримана цінова пропозиція вноситься Замовником до реєстру отриманих цінових пропозицій.

8.13.      Усі документи, що вимагаються відповідно до Інструкції Учасникам торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

8.14.      Під час проведення процедури закупівлі Замовником не вимагається від Учасників внесення ними забезпечення цінової пропозиції.

9.   Кінцевий строк подання пропозицій

9.1.         Цінові пропозиції подаються особисто або поштою на адресу Замовника. Місце подання цінових пропозицій : м. Чернігів, просп. Миру, 49а, каб.303. Кінцевий строк подання цінових пропозицій: «28» травня 2012 року до 10 год. 00 хв.

9.2.         Цінові пропозиції повинні бути одержані Замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення торгів.

9.3.         При поданні цінових пропозицій поштою, пропозиція вважається поданою, якщо вона була отримана Замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення торгів.

9.4.         Цінові пропозиції, отримані Замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються Учасникам, що їх подали.

10.  Внесення змін або відкликання цінових пропозицій

10.1.      Учасник має право внести зміни або відкликати свою цінову пропозицію до закінчення строку її подання.

10.2.      Такі зміни чи заява про відкликання цінової пропозиції враховуються у разі, коли вони отримані Замовником до закінчення строку їх подання.

10.3.      Повідомлення про зміни або відкликання цінової пропозиції готується Учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності до вимог, що передбачені Інструкцією Учасникам торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання цінових пропозицій.

10.4.      Після закінчення кінцевого терміну подання цінових пропозицій, внесення змін до пропозиції не дозволяється. У винятковому випадку на запит Замовника Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

11.  Місце, дата та час розкриття пропозицій

11.1.      Місце розкриття цінових пропозицій : м. Чернігів, просп. Миру, 49а, каб.304. Дата та час розкриття пропозицій: «28» травня 2012року об 12 год. 00 хв.

11.2.      Розкриття цінових пропозицій здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення торгів.

11.3.      До участі у процедурі розкриття цінових пропозицій Замовником допускаються всі Учасники, що подали пропозиції або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції.

11.4.      Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Цінові пропозиції, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з вимогами Інструкції Учасникам торгів, не відкриваються.

11.5.      За підроблення документів Учасник несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

11.6.      Повноваження представника Учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на участь у процедурі розкриття цінових пропозицій. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

11.7.      Під час розкриття цінових пропозицій перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених Інструкцією Учасникам торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного Учасника, ціна кожної цінової пропозиції. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття цінових пропозицій.

11.8.      Протокол розкриття цінових пропозицій складається у день розкриття цінових пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом. Протокол підписується членами комітету з конкурсних торгів та Учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття цінових пропозицій.

11.9.      Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою Замовника копія протоколу розкриття цінових пропозицій надається будь-якому Учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

11.10.   Протокол розкриття цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

12.  Розгляд цінових пропозицій

12.1.      Замовник може попросити Учасника розтлумачити або прокоментувати його цінову пропозицію з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями.

12.2.      Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування цінової пропозиції, яка не відповідає формальним вимогам Інструкції учасникам торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

12.3.      Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої цінової пропозиції.

12.4.      До детального оцінювання пропозицій Замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-       підписана належним чином;

-       відповідає вимогам Інструкції учасникам торгів.

12.5.      Ціновою пропозицією, що відповідає вимогам Інструкції учасникам торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами Інструкції учасникам торгів.

12.6.      Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється Замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

12.7.      Після перевірки цінових пропозицій на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам Інструкції учасникам торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

12.8.      Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 5 (п’яти) днів з дня розкриття цінових пропозицій.

12.9.      Оцінка здійснюється на основі Методики оцінки, яка передбачена Додатком № 7 Інструкції учасникам торгів.

13.  Виправлення арифметичних помилок

13.1.      Цінові пропозиції, визначені як такі, що відповідають вимогам запиту цінових пропозицій, перевіряються Замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються Замовником у такій послідовності:

-      при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

-      при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

13.2.      Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи Учасника на такі виправлення.

13.3.      Якщо Учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його цінова пропозиція відхиляється.

14.  Відмова в участі у процедурі закупівлі

14.1.      Замовник приймає рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити цінову пропозицію Учасника, у разі якщо:

1)              він має незаперечні докази того, що Учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування Замовником певної процедури закупівлі; 

2)              Учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3)              виявлено факт участі Учасника у змові;

4)              фізична особа, яка є Учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

5)              службова (посадова) особа Учасника, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6)              цінова пропозиція подана Учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими Учасниками процедури закупівлі;

7)              Учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення Договору про закупівлю;

8)              Учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

Замовник може прийняти рішення про відмову Учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити цінову пропозицію Учасника, у разі якщо:

1)              Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів);

2)              Учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

14.2.      Інформація про відхилення цінової пропозиції із зазначенням підстави надсилається Учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

15.  Відхилення цінових пропозицій

15.1.      Замовник відхиляє цінову пропозицію, у разі якщо:

1)              Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

2)              Учасник не погоджується з виправленням виявленої Замовником арифметичної помилки;

3)              наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;

4)              Цінова пропозиція не відповідає умовам запиту цінових пропозицій.

15.2.      Учасник, цінова пропозиція якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом 3(трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

16.  Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

16.1.      Замовник відміняє торги у разі:

-      відсутності подальшої потреби у закупівлі;

-      неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

-      виявлення факту змови Учасників;

-      порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;

-      подання для участі у них менше двох пропозицій;

-      відхилення всіх пропозицій згідно з Законом;

-      якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох Учасників.

     Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:

-      ціна найбільш вигідної цінової пропозиції перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі;

-      здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

16.2.      Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається Замовником Уповноваженому органу та усім Учасникам протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття Замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

17.  Укладення договору про закупівлю

17.1.      У день визначення переможця Замовник акцептує цінову пропозицію, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

17.2.      Протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця Замовник надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а іншим Учасникам - повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника-переможця.

17.3.      Переговори між Замовником та Учасником, що став переможцем торгів, мають конфіденційний характер.

17.4.      Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов’язково публікується у державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель.

17.5.      Замовник укладає Договір про закупівлю з Учасником, цінову пропозицію якого було акцептовано, не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника Договір про закупівлю не може бути укладеним раніше ніж через 5 (п’ять) робочих днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції.

17.6.      Договір про закупівлю, укладений із порушенням строків, передбачених Законом та цією Інструкцією Учасникам торів, є нікчемним.

17.7.      Оголошення про результати проведення процедури закупівлі публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

17.8.      Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

17.9.      Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні Договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

17.10.   Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше трьох місяців з дня його укладення;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону.

17.11.   Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

17.12.   Істотними умовами договору про закупівлю є:

-      предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент);

-      кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх  якості порядок здійснення оплати;

-      порядок здійснення оплати;

-      сума, визначена у договорі;

-      термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт;

-      строк дії договору;

-      права та обов’язки сторін;

-      зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;

-      відповідальність сторін.

17.13.   Основні умови Договору про закупівлю визначаються у Додатку № 5 до запиту цінових пропозицій.

17.14.   У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо Учасник вчинив фактичні дії щодо виконання Договору про закупівлю, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

17.15.   Договір про закупівлю є нікчемним, у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону.

18.  Інша інформація

18.1.      У разі письмової відмови Учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог, що визначені в запиті цінових пропозицій або не укладення Договору про закупівлю з вини Учасника у строк, визначений Законом, Замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну цінову пропозицію з тих, строк дії яких ще не минув, крім тих випадків, коли всі пропозиції було відхилено.

18.2.      Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону

18.3.      Під час проведення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю Замовником не вимагається від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення пропозиції та виконання Договору про закупівлю відповідно.

 


 

 
Додаток № 2
до запиту цінових пропозицій
 

ФОРМА «Цінова ПРОПОЗИЦІя»

(форма*, яка подається Учасником на фірмовому бланку(за наявності))

 

Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження Учасника), надаємо свою цінову пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника.

Вивчивши документацію, що стосуються запиту цінових пропозицій, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги Замовника на наступних умовах:

1.     Загальна ціна послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (ДК 016-97: 72.20.3) (послуг з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів) _________________________, без/з ПДВ.

(цифрами та прописом)

2.     Умови розрахунків:

_____________________________________________________________________________.

(зазначаються умови оплати — передплата/відстрочка оплати в банківських днях, цифрами та прописом)

3.     Термін (строк) надання послуг з «__» __________ 2012 до 31 (тридцять першого) грудня 2012 року.

4.     До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваш запит цінових пропозицій разом з нашою ціновою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша цінова пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

5.     Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї цінової пропозиції протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша цінова пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

6.     Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції згідно з умовами запиту цінових пропозицій, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої цінової пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

7.     Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з Учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша цінова пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю протягом 14 (чотирнадцяти) днів з дня акцепту цінової пропозиції, але не раніше ніж через 5 (п’ять) робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, на умовах, зазначених у запиті цінових пропозицій, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

8.     Ми гарантуємо якість та своєчасність надання послуг відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.

 

____________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)


 
 
 
Додаток № 3
до запиту цінових пропозицій
 

Перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника

Для участі у процедурі закупівель Учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають критеріям, наведеним у таблиці:

 

Кваліфікаційні критерії

Перелік документів, необхідних для оцінки відповідності Учасника кваліфікаційним вимогам

1.   Наявність обладнання та матеріально-технічної бази

1.1.Довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою:

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда тощ

)

 

 

 

 

 

2.   Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

2.1.Довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю за формою:

№ з/п

ПІБ

Посада

 

 

 

3.   Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів

3.1.Довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про досвід виконання аналогічних (за предметом закупівлі) договорів за формою:

№ з/п

Номер договору

Дата договору

Предмет договору

Назва організації з яким укладено договір

 

 

 

 

 

4.   Наявність фінансової спроможності

4.1.Копія балансу на останню звітну дату з відміткою органу статистики (Форма № 1 або Форма № 1-м (для суб’єктів малого підприємництва));

4.2.Копія звіту про фінансові результати на останню звітну дату з відміткою органу статистики ( Форма № 2 або Форма № 2-м (для суб’єктів малого підприємництва));

4.3.Копія звіту про рух грошових коштів за 2011 рік (Форма № 3). У тому випадку, якщо Учасник процедури закупівлі є суб’єктом малого підприємництва та відповідно до Положення (стандарту) бухгалтерського обліку № 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» не подає зазначеного звіту, він подає довідку (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) у довільній формі;

4.4.Оригінал або завірена копію довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність простроченої кредиторської заборгованості, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття цінової пропозицій.

 

Перелік документів, які повинен надати Учасник для виключення підстав, передбачених ст. 17 Закону

1)                 Оригінал або завірена копія документа, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису пропозиції (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника Учасника тощо). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності);

2)                 Довідка уповноваженого органу або лист (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття цінової пропозицій;

3)                 Оригінал або завірена копія довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття цінової пропозиції;

4)                 Довідка (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

5)                 Довідка (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність у службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідка про відсутність притягнення Учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

6)                 Документальне підтвердження провадження Учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме: копія статуту або іншого установчого документу (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту).

 

Перелік інших документів, які Учасник подає у складі цінової пропозиції[4]

 

1.     Довідка (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)), яка містить відомості про Учасника:

a)     Повне та скорочене найменування Учасника;

b)    Адреса (юридична та фактична (поштова)) Учасника,телефон/факс (для контактів);

c)     Керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові, телефон для контактів);

d)    Юридичний статус та організаційно - правова форма Учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація;

e)     Коротка довідка про діяльність Учасника;

f)     Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі.

2.     Копія довідки про включення до ЄДРПОУ (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірена копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду);

3.     Копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичної особи-підприємця – завірена копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця або копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);

4.     Копія довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);

5.     Копія свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;

6.     Копія документа, що підтверджує належність учаснику достатнього для виконання Договору про закупівлю обсягу майнових прав інтелектуальної власності на програмне забезпечення, право на використання якої передаватиметься за Договором про закупівлю.

7.     Лист згоду (Додаток №8) на використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 №2297-VI (для фізичних осіб).

8.     Основні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки України від 27 липня 2010 року № 925, та Додатку № 6 до запиту цінових пропозицій.


 

 
Додаток № 4
до запиту цінових пропозицій

 

Перелік послуг

з системного супроводу програмного забезпечення

документообігу місцевих загальних судів

Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів включають в себе:

-           Забезпечення встановлення програмного забезпечення на робочих станціях в місцевих загальних судах (термін встановлення протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання договору про закупівлю), впровадження повинно бути проведено в кожному місцевому загальному суді;

-           проведення навчання працівників місцевих загальних судів (далі – Користувачі) роботі з програмним забезпеченням (термін первинного навчання – протягом 3 (трьох) календарних днів після встановлення програмного забезпечення, наступні навчання – за необхідності, протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання звернення від Замовника та формування груп), навчання повинно бути проведено з усіма Користувачами програмного забезпечення в кожному суді;

-           поточне консультування Користувачів з питань роботи програмного забезпечення за допомогою «Гарячої лінії» по телефону у робочий час Виконавця (з 8:00 до 18:00), крім суботи та неділі, а також виконання інформаційно-консультаційного обслуговування Замовника з питань експлуатації програмного забезпечення шляхом виїзду фахівців Учасника до Замовника;

-           наявність власного телефонно-довідкового центру, що приймає звернення у робочий час Учасника (з 8:00 до 18:00), крім суботи та неділі. Час реагування на звернення Користувачів не повинен перевищувати 1 робочої години. У разі неможливості виконання звернення у телефонному режимі, має бути відряджений представник Учасника на місце виникнення інциденту;

-           надання допомоги при встановленні нових версій програмного забезпечення;

-           поновлення програмного забезпечення (випуск нових версій програмного забезпечення) в залежності від змін у законодавстві;

-           забезпечення безперебійної працездатності програмного забезпечення;

-           у разі збоїв у роботі програмного забезпечення (крім випадків використання програмного забезпечення з порушенням умов, передбачених у супровідній документації на програмне забезпечення (документах по користуванню, інсталяційних документах) відновлення втраченої та/або пошкодженої інформації;

-           автоматичне оновлення встановленого в місцевих загальних судах програмного забезпечення у разі виходу нових версій зазначеного програмного забезпечення.


 
 
Додаток № 5
до запиту цінових  пропозицій
 

Вимоги до програмного забезпечення

 

Програмне забезпечення, що забезпечує функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах (далі – Програмне забезпечення) повинно відповідати вимогам Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами) та повинно забезпечувати автоматизацію технологічних процесів обробки інформації у місцевих загальних судах, а саме:

-           реєстрацію та розподіл вхідної кореспонденції, реєстрацію вихідної кореспонденції, а також внутрішніх документів суду;

-           взяття на контроль та здійснення контролю за виконанням вхідних та внутрішніх документів суду, інформування голови суду, керівника апарату суду та особи, відповідальної за опрацювання документа, про закінчення строків його виконання;

-           обмін справами, рішення по яких оскаржують, в електронному вигляді між місцевими загальними судами та апеляційними загальними судами в автоматичному режимі;

-           обмін справами між місцевими загальними судами, апеляційними загальними судами та Територіальним Управлінням Державної судової адміністрації України для побудови звітів 6-9;

-           обмін справами та даними про учасників справ між місцевими загальними судами та апеляційними адміністративними судами

-           реєстрацію процесуальних дій та документів у справі;

-           здійснювати друк на конверти адрес сторін процесу з одночасним автоматичним створенням поштового реєстру відправлень документів/кореспонденції;

-           мати систему розмежування прав доступу до системи як на рівні окремого користувача, так і з використанням групи користувачів;

-           використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП), що виданий акредитованим в Україні центром сертифікації ключів, для підписання документа, що набуває офіційного статусу;

-           оперативний пошук справ та документів за їх реквізитами;

-           виготовлення судових рішень (копій) та формування виконавчих документів в програмному забезпеченні на підставі даних, що містяться в автоматизованій системі;

-           зберігання текстів судових рішень та інших документів, створених у автоматизованій системі;

-           дозволяти систематизувати та формалізувати набір типів документів суду, створювати/редагувати шаблони відповідних типів документів (в т.ч. судових рішень), та на базі шаблонів виготовляти, додавати до справи та зберігати в базі даних судові рішення. При цьому документ повинен мати атрибут статусу, що відображають життєвий цикл виготовлення документу:

o   чернетка;

o   проект;

o   оригінал.

-           поставлятися з базовим набором шаблонів процесуальних документів для використання у роботі під час здійснення судочинства та для виготовлення шаблонів нових типів документів за наявними зразками;

-           відправку електронних копій судових рішень, підписаних ЕЦП, що виданий акредитованим в Україні центром сертифікації ключів разом із автоматично заповненою електронною інформаційною карткою до Єдиного державного реєстру судових рішень (далі - ЄДРСР). Електронна інформаційна картка повинна забезпечувати реалізацію положень п. 15 Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2006 р. N 740.

-           отримання в автоматичному режимі від ЄДРСР підтверджень (квітовок) щодо дати реєстрації судового рішення в ЄДРСР та реєстраційного номера судового рішення в ЄДРСР, відображення вказаної дати в розрізі судових рішень в інтерфейсі програмного забезпечення;

-           надання в установленому законом порядку інформації про стан розгляду справ;

-           виготовлення судових рішень, виконавчих документів, звітів тощо

-           мати механізм формування та друку журналів – це функціональність, яка дозволяє Користувачу запросити в системі набір реєстраційних записів певного типу і вивести їх на друк у відповідності із заздалегідь визначеним шаблоном.

Функціональність формування та друку журналів включає до себе реалізацію функцій:

o   Розробка шаблонів друку журналу;

o   Експорт вже сформованого журналу в xls.формат для подальшого збереження та/або друку

-           автоматичне призначення справ на суддів згідно Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України № 30 від 26.11.2010 р.

-           облік судового збору відповідно до Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 № 3674-VI.

-           ведення обліково-статистичних карток на справу (далі – ОСК) згідно Інструкції з діловодства, що затверджена Наказом Державної судової адміністрації України (далі – ДСА України) № 68 від 27.06.2006 зі змінами, внесеними Наказом ДСА України № 115 від 04.11.2009, що включає в себе:

o   можливість як заповнення ОСК через відповідну форму вводу, так і заповнення ОСК через документ по справі (шляхом додавання документу по справі на базі відповідного шаблону документу через поля вводу, що пов’язані з базою даних);

o   забезпечення друку та відображення ОСК по справі у затвердженому вигляді;

o   можливість адміністратора програмного забезпечення формувати умови логічного контролю ОСК у вигляді формул з можливістю експорту/імпорту вказаних формул, а також здійснювати контроль згідно вказаних формул правильності заповнення інформації по справі;

-           формування в автоматичному та ручному режимі наступних звітів на базі інформації, що заведена по справам:

№ з/п

Форма

Нормативна база

1

Форма 1

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

2

Форма 1-Л

Наказ ДСА України N 51 від 29.04.2009 

3

Форма 1-ОП

Наказ ДСА України №82 від 17.06.2010

4

Форма 21

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

5

Форма 2-А

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

6

Форма 22-А

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

7

Форма 2-Ц

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

8

Форма 22-Ц

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

9

Форма 3

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

10

Форма 4

Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 95 от 25.05.2011)

12

Форми 6-9

Наказ ДСА України № 88 від 22.08.2007

-           експорт/імпорт звітів з програми в .xls формат;

-           механізм розгортання комірки звіту з метою відображення списку справ, які пораховані у комірці;формування зведених звітів в Територіальних управліннях ДСА України та ДСА України по звітам, побудованих в судах;

-           механізм побудови робочих рядків зі зведених звітів;

-           можливість адміністратора програмного забезпечення формувати у вигляді формул контролю умови логічного контролю статистичних звітів, а також можливість контролю за вказаними умовами імпортованих до програмного забезпечення звітів;

-           ручний експорт/імпорт визначених справ для можливості передачі справ між судами на змінних носіях;

-           автоматичне створення резервних копій локальної бази даних суду з відправленням відповідного звіту електронною поштою на вказані електронні адреси адміністраторам бази даних.

-           працювати на базі даних, яка розповсюджується безкоштовно (open-source). Повинні бути надані 32-х розрядна та 64-х розрядна версії бази системи управління базами даних для встановлення відповідно на 32-х-розрядних та 64-х-розрядних операційних системах. У разі, якщо використовується платна база даних (або для роботи програми необхідно закупівля додаткового програмного забезпечення), вартість такої бази даних (або програмного забезпечення) повинна входити у вартість програмного забезпечення.

-           забезпечувати у випадку незадовільної роботи локальної обчислювальної мережі суду відновлення зв’язку комп’ютера користувача з сервером бази даних без втрати даних.

-           інсталяційний пакет програмного забезпечення повинен автоматично налаштувати штатний брандмауер операційної системи (Windows server 2003, 2008) для забезпечення роботи програми (у випадку, якщо стандартні налаштування брандмауер операційної системи не дозволяють роботу програму).

Право на використання програмного забезпечення Учасник - переможець торгів передає Замовнику безстроково. Вимоги до програмного забезпечення згідно Додатку № 5.


 
 
Додаток № 6
до запиту цінових пропозицій
 

Основні (істотні) УМОВИ ДОГОВОРУ

 

1.   Предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент):

На умовах, визначених Договором, Учасник-переможець процедури закупівлі (надалі – Учасник) надає Замовнику послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші (ДК 016-97: 72.20.3) (послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу місцевих загальних судів)).

Послуги, що становлять предмет договору включають в себе: ________________ ___________________________________________________________________________.

Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

2.   Порядок здійснення оплати:

Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (робіт або послуг) (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта ______________; або попередньої оплати (* якщо здійснення попередньої оплати за державні кошти передбачено чинним законодавством), яка здійснюється на підставі _____ у термін до ___ ____________ 20__ року в розмірі _____________ гривень; або поетапної оплати Замовником поставлених товарів, виконаних робіт чи наданих послуг.

________________________________________________________________________.

(зазначаються інші умови і порядок здійснення оплати)

У разі, якщо Послуги надавались протягом неповного місяця, плата за надання Послуг протягом зазначеного місяця розраховується пропорційно до кількості днів фактичного надання Послуг.

Сторони домовились, що Замовник здійснює оплату за Договором за наявності фінансової можливості, але у будь-якому випадку зобов’язується виконати всі грошові зобов’язання, передбачені Договором. При цьому, відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), оскільки згідно з ч.4 ст. 48 Бюджетного кодексу України, будь-які зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.

Учасник протягом ____________ з дня надходження коштів як попередньої оплати

                                                          (строк)

підтверджує їх використання згідно з актом приймання-передачі товарів або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням*.

До рахунка додаються: _______________________________________________

                                                                            (акт приймання-передачі товарів (робіт або послуг) та інші документи)

3.   Сума, визначена у договорі:

Ціна Договору становить _________________, крім того ПДВ _______________, всього разом з ПДВ _______________.

Ціна Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, про що складається додаткова угода до Договору.

4.   Термін та місце надання послуг:

Строк (термін) надання послуг – з «__» _______ 2012 року до 31 грудня 2012 року.

Місце надання послуг – місцеві загальні суди Чернігівської області, перелік яких буде визначений у додатку № __ до Договору.

5.   Строк дії договору:

Договір вважається укладеним і набирає чинності після його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін та діє до 31.12.2012 року, а в частині фінансових розрахунків – до їх повного виконання.

6.   Права та обов’язки Сторін:

6.1.             Замовник зобов’язаний:

6.1.1.         Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги;

6.1.2.         Приймати надані послуги згідно з актом;

6.1.3.         Інші обов’язки: ____________.

6.2.             Замовник має право:

6.2.1.         Достроково розірвати Договір у разі невиконання зобов’язань Учасником, повідомивши про це його у строк ____;

6.2.2.         Контролювати надання послуг у строки, встановлені Договором;

6.2.3.         Зменшувати обсяг закупівлі послуг та загальну вартість Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до Договору;

6.2.4.         Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів зазначених у п.____ розділу __ Договору (відсутність печатки, підписів тощо).

6.2.5.         Інші права: ____________.

6.3.             Учасник зобов’язаний:

6.3.1.         Забезпечити надання послуг у строки, встановлені Договором;

6.3.2.         Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом _____ Договору;

6.3.3.         Інші обов’язки: ____________.

6.4.             Учасник має право:

6.4.1.         Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги;

6.4.2.         На дострокове надання послуг за письмовим погодженням Замовника;

6.4.3.         У разі невиконання зобов’язань Замовником Учасник має право достроково розірвати Договір, повідомивши про це Замовника у строк ______;

6.4.4.         Інші права: ____________.

7.     Відповідальність сторін[5]:

У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та Договором.

У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі товарів (робіт або послуг) за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі ___________, а у разі здійснення попередньої оплати Учасник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції.

Види порушень та санкції за них, установлені Договором: _________________________________________________________________.

(зазначаються види порушень та санкції за них)

 

Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю.

 

 

____________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою)


 
 
Додаток № 7
до запиту цінових пропозицій
 
Критерії та методика оцінки

1.     Критерії оцінки.

1.1.           Оцінка цінових пропозицій здійснюється на основі наступного критерію:

 

№ з/п

Назва критерію

Максимально можлива кількість балів

1

Найнижча ціна

100

Всього:

100

2.     Методика оцінки.

2.1.           Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100.

2.2.           За ненадання інформації за будь-яким з критеріїв пропозицію учасника буде відхилено.

2.3.           За надання нечіткої інформації за будь-яким критерієм нарахована кількість балів за ним становитиме 0.

2.4.           Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:

Бц = (Цminоб)х100, де

Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;

Цmin  — найнижча ціна;

Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».

Кількість балів кожної цінової пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є учасник, чия пропозиція набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів Замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток № 8
до запиту цінових пропозицій
 
 
 
 
Голові комітету з конкурсних торгів
_______________________________
_______________________________
_______________________________
 
 
 
 
Лист-згода
 
 
 
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступу до персональних даних, які передбачено Законом України «Про здійснення державних закупівель», а також  згідно з нормами чанного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарських відносин.
 
 
Дата__________________                                           ___________/_______________/
                                                                                       /Підпис/                      /П.І.Б./


[1] Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.

[2] За винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).

[3] Ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.

*Примітки: Учасники мають дотримуватись установленої форми.

Внесення в форму «Цінова ПРОПОЗИЦІЯ» будь-яких змін неприпустимо.

[4]

У разі необхідності Замовник може звернутися до Учасника за додатковою інформацією.

Якщо Учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цим запитом, він повинен надати щодо цього письмове пояснення.

Всі документи мають бути дійсними на дату розкриття цінових пропозицій.

[5] Зазначений перелік істотних (основних) умов договору не є вичерпним і може доповнюватись Замовником та Учасником-переможцем в процесі проведення переговорів до укладення Договору про закупівлю.