flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ІНФОРМАЦІЯ про результати проведення переговорної процедури закупівлі - послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові)

15034WX311468
№ 216(20.03.2015)
20.03.2015
090819
 
ІНФОРМАЦІЯ
про результати проведення переговорної процедури закупівлі
1. Замовник.
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26295412
1.3. Місцезнаходження: вул. Горького, 37, м. Чернігів, 14000
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: код 58.19.1 - послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові).
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 855237 шт., а саме:марка поштова номіналом 0,20 грн. - 117730 шт.; марка поштова номіналом 0,30 грн. - 147740 шт.; марка поштова номіналом 0,40 грн. - 52930 шт.; марка поштова номіналом 0,50 грн. - 134462 шт.; марка поштова номіналом 0,70 грн. - 63420 шт.; марка поштова номіналом 2,00 грн. - 106750 шт.; марка поштова номіналом 2,50 грн. - 43700 шт.; марка поштова номіналом 3,00 грн. - 29199 шт.; марка поштова номіналом 4,80 грн. - 4230 шт.; марка поштова номіналом 5,00 грн. - 28910 шт.; марка поштова номіналом 8,00 грн. - 118763 шт.; марка поштова номіналом 10,00 грн. - 7403 шт.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника, каб. 204
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2015 року
4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі.
4.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі www.cort.gov.ua/tu25/
4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №059832, “ВДЗ” №198(23.02.2015) від 23.02.2015р.
4.3. Дата оприлюднення та номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 059832/1 від 23.02.2015р.
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №065277, “ВДЗ” №201(26.02.2015) від 26.02.2015р.
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 09.02.2015р.
6. Іформація про переможця переговорної процедури закупівлі:
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта” в особі Чернігівської дирекції УДППЗ “Укрпошта”
6.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків. 25572588
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: просп. Миру, 28, м. Чернігів, 14000, (04622)4-12-40
7. Результат проведення процедури закупівлі.
7.1. Дата акцепту пропозиції: 23.02.2015р.
7.2. Дата укладення договору про закупівлю:17.03.2015р.
7.3 Сума, визначена в договорі про закупівлю:
1 800000грн.(без ПДВ) ;
(цифрами)
один мільйон вісімсот тисяч грн.(без ПДВ) .
(словами)
шістсот тридцять тисяч вісімсот грн.(з ПДВ) .
(словами)
7.4. Ціна за одиницю товару. Інформація надається у вигляді окремого електронного документа
8. Відміна процедури закупівлі. –
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.
 
головний спеціаліст сектору
матеріально-технічного та господарського
забезпечення, організації діяльності служби
судових розпорядників – голова комітету з
конкурсних торгів                                     __________________ Маренко І. В.                        
                                                                                (підпис, М. П.)