flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення відкритих торгів - папір некрейдований (папір офісний формату А4, 80 г/м²)

 

15045WX397811
№ 244(30.04.2015)
30.04.2015
123883
 
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26295412
1.3. Місцезнаходження: вул. Горького, 37, м. Чернігів, 14000
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35224101005960 в ГУ ДКСУ у Чернігівській області, вул. Комсомольська, 27, м. Чернігів, 14000, МФО 853592
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові, посада: Маренко Ігор Володимирович - головний спеціаліст сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників – голова комітету з конкурсних торгів
Адреса: вул. Горького, 37, м. Чернігів, 14000, каб. 204
Телефон: (0462) 678-279
Тел./факс: (0462) 678-904, 678-279
Е-mail: inbox@cn.court.gov.ua
Прізвище, ім’я, по батькові, посада: Зубенко Аліна Сергіївнаголовний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи – відповідальний секретар
Адреса: вул. Горького, 37, м. Чернігів, 14000, каб. 206
Телефон: (0462) 676-581
Тел./факс: (0462) 676-581
Е-mail: yurist@cn.court.gov.ua
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 560 000 (п’ятсот шістдесят тисяч) грн.
3. Адреса веб-сайту, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: cn.court.gov.ua/tu25/
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 17.12.4 - папір некрейдований (папір офісний формату А4, 80 г/м2)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8000 пачок
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  вул. Горького, 37, каб. 204, м. Чернігів, 14000
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2015 року
5. Місце отримання документації конкурсних торгів: за адресою замовника: вул. Горького, 37, каб. 206, м. Чернігів, 14000
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): не вимагається
6.1. Розмір
6.2.Вид.
6.3. Умови надання.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Місце: за адресою замовника: вул. Горького, 37, каб. 204, м. Чернігів, 14000
7.2. Cтрок: 03.06.2015 р. до 10.00
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце: вул. Горького, 37, каб. 206, м. Чернігів, 14000
8.2. Дата: 03.06.2015 р.
8.3. Час: 11:30
9. Інформація про рамкову угоду:
10. Додаткова інформація:
 
 
головний спеціаліст сектору
матеріально-технічного та
господарського забезпечення,
організації діяльності служби
судових розпорядників – голова
комітету з конкурсних торгів                                         ___________________ Маренко І. В.
                                                                                                                         (підпис, М. П.)