flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі - папір некрейдований (папір офісний формату А4, 80 г/м2)

15073WX507567
№ 294(16.07.2015)
16.07.2015
164334
 
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник.
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26295412
1.3. Місцезнаходження: вул. Горького, 37, м. Чернігів, 14000
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 17.12.4 - папір некрейдований (папір офісний формату А4, 80 г/м2)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 8000 пачок
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  вул. Горького, 37, каб. 204, м. Чернігів, 14000
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з дати підписання договору до 31.12.2015 року
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): cn.court.gov.ua/tu25/
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №123883, “ВДЗ” №244(30.04.2015) від 30.04.2015р.
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: №155469, “ВДЗ” №282(30.06.2015) від 30.06.2015р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:24.06.2015р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:13.07.2015р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення;
підстава.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
444960  грн.  (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). Інформація надається у вигляді окремого електронного документа
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Паперова”
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 37250417
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: вул. 40-річчя Жовтня, 36, м. Боярка, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, 08150, (044) 359-03-68
10. Інформація про рамкову угоду.
10.1. Дата та номер рамкової угоди:
10.2. Учасники рамкової угоди:
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:
 
 
головний спеціаліст сектору
матеріально-технічного та господарського
забезпечення, організації діяльності служби
судових розпорядників – голова комітету з
конкурсних торгів                                     __________________ Маренко І. В.                        
                                                                                 (підпис, М. П.)