Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства економіки України 26.07.2010 № 922 |
ПРОТОКОЛ №5/2
розкриття пропозицій конкурсних торгів на закупівлю приладдя канцелярські паперові (конверти поштові)
(ДК 016-97 код 21.23.1) від 13.04.2011р.
1. Замовник: 1.1.Найменування: Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області 1.2.Місцезнаходження: м. Чернігів, проспект Миру, 49а, 14005. 1.3.Відповідальний за проведення торгів: Джулай Валентин Петрович______________ (прізвище, ім'я, по батькові) телефон (0462) 678-748 телефакс (0462) 678-641, 678-904 2.Інформаціяпро предмет закупівлі: ДК 016-97 код 21.23.1- приладдя канцелярські паперові (конверти поштові) 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 07.03.2011р. №001441. 4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося 13.04.2011р. __10.00__ (дата) (час) Місце розкриття: м. Чернігів, проспект Миру, 49а, 14005, каб. 401. 5. Перелік пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій), запропонованих учасниками процедури закупівлі: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Номер і дата реєстрації замовником пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції) |
Повне найменування для (юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ідентифікаційний код/ ідентифікаційний номер (за наявності), місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс |
Інформація про наявність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів |
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) |
Примітки |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1055 04.04.11р. |
ТОВ «Куверт Україна», 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Макуха, 6, код ЄДРПОУ 30609417, тел.(0342) 52-21-27 |
Додаток №1 |
119 108,50 грн. з ПДВ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1156 11.04.2011р. |
ТОВ «МАРКОН ПЛЮС», 91021,м. Луганськ, вул. А. Линьова, б.75, оф. 24 код ЄДРПОУ 36649937, тел.(0642) 33-17-90. |
Додаток №1. |
156 582,44 грн. з ПДВ. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1193 12.04.2011р. |
ТОВ «Домінант», 15600, Чернігівська область, м. Мена, вул. Червоноармійська, 23, код ЄДРПОУ 31324399, тел. (244) 3-14-44 |
Додаток №1. |
177 983,40 грн. з ПДВ. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1194 12.04.2011р. |
ПП «Канцекспрес», 14000, м. Чернігів, вул. Савчука, 11, кв. 19, код ЄДРПОУ 36655081, тел. (0462) 608-534 |
Додаток №1. |
215 301,36 грн. з ПДВ. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1195 13.04.2011р. |
ТОВ«Фолгат ФТК», 03680, м. Київ, вул. Боженка, 86 г, код ЄДРПОУ 30114318, тел. (044) 451-40-21 |
Додаток №1. |
223 471,20 грн. з ПДВ. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
№1196 13.04.2011р. |
ТОВ «Індагро Груп», 03037, м. Київ, пр.-т Червонозоряний, 42, оф. 505, код ЄДРПОУ 34528410, тел. (044) 273-31-56, 273-30-43. |
Додаток №1. |
223 218,60 грн. з ПДВ. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
6. Присутні: 6.1. Від учасників процедури закупівлі:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності): ТОВ «Куверт Україна», 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Макуха, 6, керівник поліграфічно- видавничого напрямку Телев’як Іван Тарасович (довіреність вих. №87 від 04.04.2011р.) – відповідно до ст. 16 Закону під час здійснення оцінки пропозицій та визначення переможця, звернути увагу на наявність в учасників обладнання на виготовлення даного предмету закупівлі. 6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів): Кезько Тетяна Миколаївна – начальник відділу планово-фінансової діяльності бухгалтерського обліку та звітності, юридичної служби - заступник голови комітету з конкурсних торгів _Відсутня на розкритті Симко Ірина Миколаївна – провідний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики, органів суддівського самоврядування, незалежності, безпеки та соціального захисту суддів, служби судових розпорядників, кадрової роботи _______________ (підпис) Кутявіна Юлія Сергіївна – головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики, органів суддівського самоврядування, незалежності, безпеки та соціального захисту суддів, служби судових розпорядників, кадрової роботи ___________________ (підпис) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Голова комітету з конкурсних торгів |
Джулай В.П. |
__________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Секретар комітету з конкурсних торгів |
Нінько Ю.М. |
__________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток №1
до протоколу №5/2 від 13.04.11р. розкриття пропозицій
конкурсних торгів на закупівлю ДК 016-97 код- 21.23.1-приладдя канцелярські паперові (конверти поштові)
Відповідність учасників кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону):
Учасники процедури закупівлі
1. ТОВ «Куверт Україна», 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Макуха, 6
2. ТОВ «МАРКОН ПЛЮС», 91021, м. Луганськ, вул. А. Линьова, б.75, оф. 24
3. ТОВ «Домінант», 15600, Чернігівська область, м. Мена, вул. Червоноармійська, 23
4. ПП «Канцекспрес», 14000, м. Чернігів, вул. Савчука, 11, кв. 19.
5. ТОВ«Фолгат ФТК», 03680, м. Київ, вул. Боженка, 86 г.
6. ТОВ «Індагро Груп», 03037, м. Київ, пр.-т Червонозоряний, 42, оф. 505
Кваліфікаційні критерії |
Учасники процедури закупівлі |
|||||
№1. |
№2. |
№3. |
№4. |
№5. |
№6 |
|
1. Довідка від учасника, складена у довільній формі, про наявність в учасника цеху, майстерні, обладнання, торгової точки, офісу, складів, тощо. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Довідка від учасника, складена у довільній формі, про чисельність та кваліфікацію персоналу. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів а також відгуки замовників за цими договорами: а) таблиця про виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі та його обсягу у 2009-2010 р. б) не менше двох, нотаріально завірених договорів на постачання товару, що є предметом закупівлі, в період 2009-2010 р.р. та які вказані у Таблиці «Відомості про виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі та його обсягу у 2009-2010р.» на суму не менше 100 000,00 грн. в) оригінали (або нотаріально завірені копії) відгуків від Покупців (відповідно до наданих договорів), не менше двох, за цими договорами.» |
а) «- » б) «+» в) «+» |
а) «+» б) «+» в) «+» |
а) «+ » б) «+» в) «+» |
а) «- » б) «-» в) «-» |
а) «+ » б) «+» в) «+» |
а) «+ » б) «+» в) «+» |
4. Завірена печаткою учасника копія статуту чи відповідного установчого документа (вимога встановлюється до учасників торгів-юридичних осіб), що підтверджує право на заняття даного роду діяльності. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
5. Завірена печаткою учасника копія свідоцтва про державну реєстрацію(для юридичних осіб та СПД). |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
6. Завірена печаткою учасника копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду(для фізичних осіб, копія паспорту для фізичних осіб). |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
+ |
7. Оригінал довідки ДПІ за місцем реєстрації Учасника із зазначенням банку (банків), в якому (яких) Учасник торгів має рахунки, не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. |
- |
- |
+ |
- |
+ |
+ |
8. Оригінали Довідки/ок з обслуговуючого банку/банків (згідно довідки ДПІ) про відсутність заборгованості по кредитам не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. |
- |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
9. Оригінали Довідки ДПІ про відсутність заборгованості по кредитам терміном не більше 10 днів відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
10. Довідка від учасника про відсутність випадків притягнення до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
11. Оригінал або нотаріально завірена копія Довідки інформаційного центру МВС України про наявність або відсутність судимості службової (посадової) особи Учасника, відповідальної за проведення даної процедури закупівлі не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. |
- |
- |
- |
- |
+ |
+ |
12. Довідку (у довільній формі із зазначенням коду ЄДРПОУ) від Учасника, що містить інформацію про юридичних осіб, які здійснюють контроль за Учасником, або перебувають під спільним контролем з Учасником. |
- |
+ |
- |
- |
+ |
+ |
13. Довідка від органу з питань банкрутства про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не раніше 30 календарних днів до моменту розкриття пропозицій конкурсних торгів. |
+ |
+ |
- |
- |
+ |
+ |
14. Довідку довільної форми із зазначенням про себе інформації загального характеру, а саме щодо: а) найменування учасника (повне та скорочене); б) юридична та поштова адреси учасника; в) контактні телефон, факс, ел.пошта (у разі наявності); г) керівництво (П.І.П., посада); д) уповноважена особа-представник (ПІБ, посада та контактний телефон) для здійснення зв’язків із Замовником; е) період часу, протягом якого учасник здійснює діяльність з реалізації товару, що є предметом закупівлі. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
15.Документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним умовам встановленим ДСТУ 3876-99 «Зв’язок поштовий. Конверти поштові». |
+ |
+ |
- |
- |
+ |
+ |
16. Оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (організацією тощо), що підтверджує відповідність товару учасника торгів технічним вимогам до предмета закупівлі, зазначених у цій документації конкурсних торгів (копію атестату акредитації випробувальної лабораторії (центру) на проведення випробувань продукції, що є предметом закупівлі, чинного на дату подання пропозицій конкурсних торгів»). |
- |
- |
- |
- |
+ |
+ |
Зразки конвертів поштових, вказані в документації конкурсних торгів, що планується придбати
Конверт поштовий |
Учасники |
|||||
№1. |
№2. |
№3. |
№4. |
№5. |
№6 |
|
1.Конверт не маркований, С4 (самоклейкий) – 1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
2.Конверт не маркованих, С4 (мокроклейкий) – 1 шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
3.Конверт не маркований, С5 (мокроклейкий) – 1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
4.Конверт не маркований, С5 (самоклейкий) -1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
5.Конверт не маркований, С6 (художній) – 1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
6.Конверт не маркований, єврохудожній – 1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
7.Конверт не маркований, С4 (мокроклейкий, коричневий) – 1шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
8.Поліетиленовий пакет для відправки дисків – 1 шт. |
+ |
+ |
+ |
- |
+ |
+ |
Голова комітету
з конкурсних торгів ______________________ В.П. Джулай М.П.