flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих торгів на закупівлю приладдя канцелярські паперові(папір офісний формату А3, А4) N 6/7від 29.06.2011 року

  

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922 

 

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих торгів на закупівлю приладдя канцелярські паперові(
папір офісний формату А3, А4)

N 6/7від 29.06.2011 року

1. Замовник:

1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412

1.3. Місцезнаходження. проспект Миру, 49а, м. Чернігів, 14005.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України код за ЄДРПОУ 26255795.

2. Джерело фінансування закупівлі. Державний бюджет.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. код – 21.23.1- приладдя канцелярські паперові (папір офісний формату А3, А4).

3.2. Кількість товарів, вид робіт або послуг. папір офісний формату А3-1 500 пачок, папір офісний формату А4-9 303 пачок.

4. Процедура закупівлі. Відкриті торги

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економіки України, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю (у разі наявності).  http://www.court.gov.ua

5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України. 18.04.2011р., номер оголошення  №035810.

5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України. 01.06.2011р., номер повідомлення 081577.

5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економіки України. 24.06.2011р., номер оголошення 101330.

5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 3.

6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Приватне підприємство «Папірканцторг», Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК», Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп».

6.3. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер. Приватне підприємство «Папірканцторг»-31865497, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- 30114318, Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-34528410.

6.4. Місцезнаходження. Приватне підприємство «Папірканцторг»-вул. Куренівська, 2-б, м. Київ, 04073; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»-вул. Боженка, 86 г, м. Київ, 03680; Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-проспект Червонозоряний, 42, офіс 505, м. Київ, 03037.

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час). Приватне підприємство «Папірканцторг»-18.05.2011року, час 08год. 23хв., Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- 18.05.2011року, час 08год. 46хв., Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-18.05.2011року. час 08год. 48хв.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 18.05.2011 року о 11.00 год.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. 3

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів). Відсутні.

7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів. Приватне підприємство «Папірканцторг»-392 711,76грн. з ПДВ, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»-339 596,46грн. з ПДВ, Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-333 654,30грн. з ПДВ.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення. Приватне підприємство «Папірканцторг» - відсутній диплом Київського торговельно-економічного інституту на менеджера-Волошина Євгена Миколайовича.

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів  333 654,30 грн. з ПДВ;

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів _339 596,46 грн. з ПДВ;

номер 1 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 333 654,30грн. з ПДВ (триста тридцять три тисячі

                                                                                                             (цифрами)

шістсот п’ятдесят шість грн. 30 коп.)

                            (словами) 

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 27.05.2011року.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»

9.2. Ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер. 34528410

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. пр.-т Червонозоряний, 42, оф.505, м. Київ, 03037, тел.(044) 273-31-56, 273-30-43.

10. Дата укладення договору про закупівлю та його ціна. 20.06.2011 року – 333 654,30 грн. з ПДВ.

11. Підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).Відсутні.

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення.

12.2. Причини.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав: Приватне підприємство «Папірканцторг»-не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні; Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»- відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні.

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК», Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп».

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам. Приватне підприємство «Папірканцторг».

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону. Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК», Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп».

13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника. Відсутні.

14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури). Процедура відкритих торгів була обрана у зв’язку з тим, що запланована сума закупівлі перевищує 200 000 грн. Критерієм порівняння та оцінки пропозицій конкурсних торгів і визначення переможця процедури закупівлі являлася ціна, тобто це та пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним в документації конкурсних торгів, та визнана найкращою (найбільш економічно вигідна) за результатами оцінки відповідно до ст. 28 Закону.

15. Склад комітету з конкурсних торгів

Кезько Тетяна Миколаївна – начальник

відділу планово-фінансової діяльності

бухгалтерського обліку та звітності, юридичної служби

 - заступник голови комітету з конкурсних торгів                                           ______________

                                                                                                                                            (підпис)

 

Симко Ірина Миколаївнапровідний спеціаліст

 відділу організаційного забезпечення діяльності судів,

судової статистики, органів суддівського самоврядування,

 незалежності, безпеки та соціального захисту суддів,

служби судових розпорядників, кадрової роботи

                                                                                                                                      _______________ 

                                                                                                                                              (підпис) 

Кутявіна Юлія Сергіївна – головний спеціаліст

відділу організаційного забезпечення діяльності судів,

 судової статистики, органів суддівського самоврядування,

 незалежності, безпеки та соціального захисту суддів,

служби судових розпорядників,

 кадрової роботи                                                                                                           ___________________                                                                                                                                                                                             

                                                                                                                                            (підпис)

 

 

Голова  комітету з конкурсних торгів 

 

 

Джулай В.П.
(прізвище, ініціали) 

 

__________________
   (підпис)    М. П. 

Секретар комітету з конкурсних торгів 

Нінько Ю.М.
(прізвище, ініціали) 

__________________
      (підпис)