flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів

                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО 

                                                                                     Наказ Міністерства
                                                                                     економіки України
                                                                                26.07.2010  N 922
                                    

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
 

                1. Замовник:
                1.1. Найменування: Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області.

                1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26295412.

                1.3. Місцезнаходження: 14005, м. Чернігів, проспект Миру, 49а.
                1.4. Реєстраційний рахунок замовника: р/р 35213003001170  в ГУ ДКУ в Чернігівській області,  МФО 853592.

           1.5. Посадові   особи   замовника,  уповноважені  здійснювати зв'язок з учасниками  (прізвище,  ім'я,  по  батькові,  посада  та адреса,   номер   телефону   та   телефаксу  із  зазначенням  коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , телефакс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

                1.6. Головний  розпорядник  коштів  (повне  найменування   та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.

 

                2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.

 

                3. Адреса  веб-порталу  Міністерства  економіки  України,  на  якому розміщується інформація про закупівлю:  www.tender.me.gov.ua.

                4. Адреса   веб-сайту,   на   якому   замовником    додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua

 

                5. Інформація про предмет закупівлі:

                5.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-97 код – 21.23.1- приладдя канцелярські паперові (папір офісний формат А3, А4).

                5.2. Кількість товарів: папір офісний формату А3 - 1 500 пачок, папір офісний формату А4 – 9 303 пачок.

5.3. Місце поставки товарів:за адресою замовника, кабінет 304.

 

                5.4. Строк поставки товарів: протягом 2011 року.

 

                6. Місце отримання документації конкурсних торгів: на письмовий запит особисто або поштою за адресою Замовника, кабінет 304.

 

                7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати):

                7.1. Розмір: 17 000 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп.
                7.2. Вид: депозит

                7.3. Умови надання: не повертається відповідно до ч 3 ст. 24 Закону

 

                8. Подання цінових пропозицій:

                8.1. Місце: за адресою замовника, каб.303.

                8.2. Строк: до 09 год. 00 хв.  18.05.2011 року.


                9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

                9.1. Місце: за адресою замовника, каб. 401

                9.2. Дата: 18.05.2011 року.
                9.3. Час. 11 год. 00 хв
.

 

                10. Додаткова інформація: Більш детально викладено в документації конкурсних торгів. Способи зв’язку для отримання додаткової інформації по тел. (0462)678-748, 097-638-91-61-голова комітету з конкурсних торгів.

 



Голова комітету

з конкурсних торгів                                                     _________________    Джулай Валентин Петрович                                                       

                                                                     

                                                                                                              м.п.