flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Запрошення учасників на участь у торгах

pastedGraphic.pdf

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Пр-т Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005, тел/факс 67-89-04, e-mail: inbox@cn.court.gov.ua, код ЄДПРПОУ 26295412

 

 

Шановні Панове!

Запрошуємо Вас прийняти участь у торгах,  які проводить  територіальне управління державної судової адміністрації України в Чернігівській області, відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель»  від 01.06.2010  № 2289-VI щодо закупівлі: ДК 016-97 – код 72.50.1-послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (заправка картриджів) для районних, міськрайонних судів області шляхом проведення запиту цінових пропозицій (котирувань).

  1. Замовник

1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412

1.3. Місцезнаходження. м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, 14005

1.4. Реєстраційний рахунок замовника. 35213003001170 в ГУ ДКУ в Чернігівській області,

 МФО 853592

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , телефакс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua 

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.

  1. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua

5. Інформація про предмет закупівлі: 

5.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-97 код – 72.50.1 - послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (заправка картриджів).

5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри:  Закупівля послуг здійснюється в цілому. Опис предмету закупівлі, технічні та інші параметри згідно специфікації (додатки № 1-5). Для отримання детальної інформації про характеристику предмета закупівлі особі, яка виявила бажання прийняти участь у процедурі звертатись за тел.(0462) 678-748, моб.тел. 097-638-91-61 -Джулай Валентин Петрович.

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: протягом 2011 року

6. Основні умови договору: Відповідно  до р. IX Закону України «Про здійснення державних  закупівель»  від 01.06.2010р.  № 2289 – VI. та Додатку №3 до запиту.

7.  Строк дії цінових пропозицій.120 календарних днів з дати  розкриття цінових пропозицій.

 8.  Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце: за адресою замовника, кабінет 303.

8.2 Спосіб подання: Особисто або поштою.

8.3. Строк: "25" травня 2011 р. до 09 год. 00 хв.

9. Розкриття  цінових пропозицій:

9.1. Місце. за адресою замовника, кабінет 401.

9.2. Дата: "25" травня 2011 р.   

9.3. Час: 11 год. 00 хв.

10. Додаткова інформація.

10.1. Вимоги до учасника:

10.1.1. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування, страхування та таке інше.

10.1.2. Учасники подають цінову пропозицію за підписом Учасника, або особи (осіб), належним чином уповноважених підписувати за Учасника (такі повноваження підтверджуються відповідним документом (виписка з протоколу, наказ про призначення, довіреність тощо), що додається до пропозиції), прошиту, пронумеровану та скріплену печаткою у запечатаному конверті.

10.1.3. Усі сторінки цінової пропозиції учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис  уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки.

10.1.4. Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі (Додаток № 4).

10.1.5. Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності вищезазначеними вимогами замовника, Замовник не несе відповідальності за не правильне або передчасне відкриття пропозиції. 

10.1.6. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до комітету з конкурсних торгів Замовника та підписаних відповідним чином, несе Учасник.

10.1.7. Усі документи складаються  Учасником  українською мовою в 1-му примірнику. У разі наявності в пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську. 

10.1.8. До оцінки будуть прийняті цінові пропозиції Учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно законодавства, визначеним у додатку 1 цієї документації.

10.1.9. До участі у процедурі розкриття цінових   пропозицій  запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття цінових пропозицій не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його цінової пропозиції.

 

10.2  Перелік документів учасника (в конверті з ціновими пропозиціями):

10.2.1. Реєстр документів.

10.2.2. Пропозиція конкурсних торгів (згідно Додатку №2).

- оригінал та копію документу, що підтверджує його особу. Учасник повинен мати наведені документи до проведення процедури розкриття цінових пропозицій. У разі відсутності зазначених документів, Учасник не може бути присутній на засіданні комітету з конкурсних торгів щодо розкриття цінових пропозиції.

10.2.5. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

10.2.6. Наявність працівників  відповідної  кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків; зазначити кількість штатних працівників учасника .

10.2.7. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (довідка в довільній формі з інформацією про досвід роботи, щодо виконання аналогічних договорів підприємствам, установам, організаціям, державної форми власності з копіями підтверджуючих документів (не менше 2-х договорів).

10.2.8  Оригінал або нотаріально завірена копія витягу ЄДРПОУ з позначкою про те, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура,  не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

10.2.9. Копія Балансу підприємства (форма № 1) та копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) для юридичних осіб, для фізичних осіб-звіт суб’єктів малого підприємництва - фізичної осіби - платника єдиного податку (за формою Додаток  3) станом на останню звітну дату,  засвідчена Учасником.

10.2.10. Копія Звіту про рух грошових коштів, станом на останню звітну дату, засвідчена Учасником (для юридичних осіб).

10.2.11. Оригінал довідки з обслуговуючого(их) банку(ів)  про наявність рахунку(ів) та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, відсотками та гарантіями дійсна на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів.

10.2.12. Довідка з податкової інспекції (за місцем реєстрації) про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

10.2.13. Копія свідоцтва про державну реєстрацію.

10.2.14. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), для фізичних осіб – копія паспорту та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. 

10.2.15. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або свідоцтва про право сплати єдиного податку(для юр. осіб), або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб- суб’єктів підприємницької діяльності).

10.2.16. Копія Статуту або іншого установчого документу.

10.2.17. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.

10.2.18. Основні умови договору про закупівлю.

10.3 Усі документи, що мають відношення до цінової пропозицій, та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.

 

  10.4 Кожний учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.

 

  10.5. Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника. Такі повноваження зазначаються у письмовому дорученні, що подається у складі цінової пропозиції. Документи цінової пропозиції опечатуються в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства) та на якому повинно бути зазначено: «не відкривати до ПОЧАТКУ ТОРГІВ». На конверті  обов’язково зазначається повне найменування і адреса Замовника, назва процедури закупівлі, назва предмету закупівлі. Також зазначається повне найменування і адреса Учасника, номери контактних телефонів, електронна адреса і код ЄДРПОУ.  Надпис на конверті повинен бути зроблений українською  мовою. Цінова пропозиція повинна бути пронумерована, зшита  та мати реєстр наданих документів за підписом уповноваженої особи учасника. Усі сторінки цінової пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства), за винятком, нотаріально завірених документів та оригіналів документів, складених не учасником торгів.

Якщо конверт, що містить цінову пропозицію, не оформлений, не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, про це робиться запис у реєстрі отриманих конкурсних торгів,  кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій і такий конверт приймається але це є підставою для відхилення цінової  пропозиції.

 

Всі ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій (у разі наявності) щодо предмета закупівлі, запропонованого на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій.

 

  10.6. Ціни зазначаються у національній валюті замовника – гривнях.

 

  10.7. Переможцем визначається учасник, цінова пропозиція якого визнана найкращою у результаті   

оцінки цінових пропозицій. Критерієм оцінки - є найнижча ціна серед пропозицій, які не були відхилені, тобто є найбільш економічно вигідною.

 

  10.8. Участник у складі своєї цінової пропозиції повинен надати підписаний уповноваженою особою Додаток 3 (основні умови договору), що буде свідчити про згоду виконання вимог вказаного додатку.

 

Більш детальна інформація на сайті www.tender.gov.ua та у Додатках:

№1 – Кваліфікаційні вимоги до Учасників

№2 – Форма цінової пропозиції на участь у процедурі закупівель

№3 – Основні умови договору 

№4 – Зразок оформлення конверту

№5 – Технічні вимоги.

 

    На підставі пункту 6 ст. 36 Розділу VI  та ст. 17 Закону України «Про здійснення    

державних закупівель»  від 01.06.2010  № 2289-VI», Замовник відхиляє пропозиції, які не     

відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті.

          Документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців,    

       не подаються ними у складі  цінової пропозиції.

 

 

                            Голова  комітету з конкурсних торгів                                                                                                                         В.П. Джулай 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

 

 

Кваліфікаційні вимоги до учасників

 

 

 

Вимога

Підтвердження відповідності

Кваліфікаційні данні

  • копії документів щодо підтвердження  того, що Учасник процедури закупівлі надає послуги, що є предметом цієї закупівлі, або його офіційним представником.

Сплата податків і зборів (обов'язкових платежів)

  • довідка ДПІ про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

 

Провадження учасником  підприємницької  діяльності відповідно до положень його статуту

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію учасника;
  • копія свідоцтва платника податку на додану вартість (чи єдиного податку);
  • копія Статуту підприємства або іншого установчого документа;
  • копія довідки про внесення до ЄДРПОУ.

 

 

 

Документи повинні бути з пронумерованими сторінками, прошиті та викладені  згідно даного переліку кваліфікаційних вимог до учасників.

 

У випадках, коли в запиті цінових пропозицій наявна вимога Замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, з зазначенням надпису «З оригіналом згідно» та посвідчена підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки).

 

У всіх інших випадках Замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

ФОРМА  ЦІНОВОЇ  ПРОПОЗИЦІЇ НА УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ 

ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

1. Після вивчення документації на виконання  зазначеного вище ми, уповноважені на підписання    

Договору про закупівлю, маємо можливість та згодні виконати  зазначене, як це буде обумовлено Замовником у разі акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів.

           2. Ми зобов'язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених нами умов та ціни    

 пропозиції (з урахуванням витрат на доставку, податків і зборів, необхідних платежів, що сплачуються  

 або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України) на загальну суму:

 

 


п/п

Найменування товару(послуги)

Одиниця виміру. 

Кількість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)*

 

Загальна сума,
без ПДВ, (грн.)*

 

1

Вказати найменування товару(послуги) згідно з технічними вимогами

 

 

 

 

ПДВ 20%**

 

  Всього, грн., з ПДВ

 

 

 

          * Ціна та  сума мають бути відмінними від 0,00 грн. та вказані з двома знаками після коми.

          ** Для платників ПДВ.

 

            Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання   

    виконати всі умови, передбачені Договором. 

          3.Ми згідні дотримуватися умов своєї пропозиції конкурсних торгів протягом 120 календарних днів     

    з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде   

   обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення  зазначеного   

   терміну.

      4. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції.  

Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання підписати Договір про  

закупівлю із Замовником з урахуванням умов цього запиту не раніше ніж через 5 робочих днів з дати 

публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель 

повідомлення про акцепт цінової пропозиції та не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення 

переможця.

 

 

 

(дата)

(Підпис уповноваженої особи, завірений печаткою (за наявності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 

1. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про здійснення державних закупівель”.

2. Постачальник при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

3. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю.

4. Істотними умовами договору про закупівлю є:

- предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент); 

- кількість товарів та вимоги щодо їх якості; 

- порядок здійснення оплати; 

- ціна договору; 

- термін та місце поставки товарів;

- строк дії договору; 

- права та обов'язки сторін; 

- зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків;

- відповідальність сторін.

5. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

6. Договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення в період оскарження процедури  закупівлі відповідно до статті 18 Закону України “Про здійснення державних закупівель”, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31, абзацом четвертим частини п'ятої статті 36 та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону України “Про здійснення державних закупівель”.

7. У разі затримки надання послуг або неякісного надання послуг, заявленому Замовником, Виконавець сплачує неустойку у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми за кожний день затримки.

8. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

9. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2011р.

10. Оплата товару(послуги) здійснюється протягом 60 календарних днів з дня отримання товару(послуги), на підставі Акту прийому-передачі та рахунку-фактури, наданого продавцем.

11. Розрахунок за наданий товар(послуги) здійснюється на підставі актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар(послугу) здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

 

Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю.

..............................................................

(підпис)

...............................................................

(посада)

............................................................М. П.

Додаток № 4

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

 

Зразок оформлення конверту, у якому подається цінова пропозиція

 

 

                                                         Не відкривати до ____ год. _______ хв.  ___ ____________2011 р.

 

Найменування учасника

Код за ЄДРПОУ

Адреса (місцезнаходження)

Телефон 

 

 

ЦІНОВА пропозиція

на закупівлю:

ДК 016-97 код 72.50.1. - послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (заправка картриджів)

 

 

Територіальне управління державної судової 

адміністрації в Чернігівській області 

14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, кабінет 303.

                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Технічні вимоги

на закупівлю послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (заправка картриджів)

 

Послуги по заправці картриджів

 

№ 

Найменування

Кількість

1

Послуги по заправці картриджу Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015 оптимальна вага – Тонер (Static Control) (150грамм)  та аналогічних

570

2

Послуги по заправці картриджу Samsung ML-1615/2015/2510/2570/2571N, оптимальна вага – Тонер (Static Control) (100грамм)  та аналогічних

489

3

Послуги по заправці картриджу C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300 оптимальна вага – Тонер (Static Control) (150грамм)  та аналогічних

 

326

4

Послуги по заправці картриджу тип  EP-27/EP-26 тип картриджа для МФУ  Canon 3228/3110 оптимальна вага – Тонер (Static Control) (150грамм) та аналогічних

 

82

5

Послуги по заправці картриджу тип  E-16 тип картриджа для ксероксів Саnon FC-108/128/200/220 оптимальна вага – Тонер (Static Control) (150грамм) та аналогічних

 

82

6

Послуги по заправці картриджу тип картриджа Samsung ML-1210/1710/scx 4200 для принтерів оптимальна вага - Тонер (Static Control) (100грамм)  та аналогічних

 

82

 

 

Зміст тонера (всі картриджі): стандартне заповнення відповідає друку 2 500 стр. при 5% заповненні.