Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Територіальне Управління Державної судової адміністрації України У Чернігівській області
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
Рішенням комітету з конкурсних торгів |
|
від «01» липня 2011 року
Голова комітету з конкурсних торгів
____________________В.П. Джулай |
ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів |
на закупівлю
Послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах міста Чернігова та Чернігівської області - 24 загальних місцевих судів)
(ДК 016-97: 72.20.3)
Процедура закупівлі –відкриті торги
м. Чернігів – 2011
Розділ 1. Загальні положення |
|
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів |
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 01.06.2010 № 2289-VІ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом. |
2. Інформація про замовника торгів: |
|
- повне найменування: |
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області |
- місцезнаходження: |
просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005 |
- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: |
Джулай Валентин Петрович, завідувач сектору господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005, тел.(0462) 678-904, телефакс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua; Кутявіна Юлія Сергіївна- головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики, органів суддівського самоврядування, незалежності, безпеки та соціального захисту суддів, служби судових розпорядників, кадрової роботи, просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005, тел./факс (0462) 678-904. |
3. Інформація про предмет закупівлі |
|
- найменування предмета закупівлі: |
Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші. |
- вид предмета закупівлі: |
Послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах міста Чернігова та Чернігівської області |
- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): |
Місце надання послуг, кількість користувачів зазначається в додатку № 7
|
- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): |
до 31 грудня 2011 року |
4. Процедура закупівлі |
Відкриті торги. |
5. Недискримінація учасників |
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. |
6. Інформація про валюту (валюти), у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів |
Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю. Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Нeврахована учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих робіт (послуг) замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів. В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 1). До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на учасника. |
7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів |
Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою. Якщо учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. |
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів |
|
1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів |
Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 (десять) днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом 3 (трьох) днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів. Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. У разі несвоєчасного подання замовником роз’яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін, замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на 7 (сім) днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі. У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель. |
2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів |
У разі проведення зборів з метою роз’яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів, замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах. Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. |
Розділ 3. Підготовка пропозиції конкурсних торгів |
|
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) |
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за адресою замовника особисто або поштою за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. Кожен учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів щодо предмета закупівлі визначеного згідно умов цієї документації конкурсних торгів. Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься замовником до реєстру, форма якого визначається Уповноваженим органом. Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням тощо. Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*. На конверті повинно бути зазначено:
Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог. |
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника *Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність як суб’єкти малого підприємництва |
2.1 Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником, повинна містити:
2.2. Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у документації конкурсних торгів. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції. |
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів |
Під час проведення процедури закупівлі замовником не вимагається від учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів |
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів |
Під час проведення процедури закупівлі замовником не вимагається від учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів |
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними |
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів. Учасник має право:
|
6. Кваліфікаційні критерії до учасників |
Для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
Для документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам відповідно до ст. 16 Закону учасники надають: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості по кредитам, документи, передбачені Додатками № 3-5 до документації конкурсних торгів. |
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі |
Технічні, якісні та кількісні характеристики послуг, що є предметом закупівлі викладені в Додатку № 7 до документації конкурсних торгів. Якість послуг, що надається, повинна відповідати вимогам до послуг цього типу. |
8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів |
Закупівля за лотами не передбачається. |
9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником |
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів. Повідомлення про зміни або відкликання пропозиції конкурсних торгів готується учасником, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п. 1 Розділу 3 цієї документації конкурсних торгів. На конверті додатково позначається «Зміни» або «Відкликання» відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв’язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій. Після закінчення кінцевого терміну подання пропозицій конкурсних торгів, внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит замовника учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції конкурсних торів, не змінюючи її суті. |
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів |
|
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів: |
|
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів: |
Особисто або поштою. |
- місце подання пропозицій конкурсних торгів: |
за адресою Замовника, каб.304 |
- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час): |
11.08.2011 року, до 10.00 год. Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів. При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів. Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали. На запит учасника замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу. Відмова або ухилення замовника від негайного отримання пропозиції конкурсних торгів, що подаються особисто, є підставою для оскарження. |
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів: |
|
- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів: |
за адресою Замовника, каб.304 |
- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів: |
11.08.2011р. о 12.00год. Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів. До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються. За підроблення документів учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України. Повноваження представника учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу. Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту. Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. |
Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця |
|
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію |
Замовник може попросити учасника розтлумачити або прокоментувати його пропозицію конкурсних торгів з метою спрощення її розгляду, оцінки та зіставлення з іншими пропозиціями. Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів. До детального оцінювання пропозицій замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:
Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів. Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень. Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені. Під час оцінки замовником пропозицій конкурсних торгів використовуються критерії та методика, зазначені у Додатку № 8. Загальний строк здійснення оцінки пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця торгів становить не більше 20 (двадцяти) робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів. За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом. |
2. Виправлення арифметичних помилок |
Пропозиції конкурсних торгів, визначені як такі, що відповідають вимогам документації конкурсних торгів, перевіряються замовником на предмет арифметичних помилок. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок за умови отримання ним письмової згоди уповноваженої особи учасника на такі виправлення. Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється. |
3. Інша інформація |
Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, що надаватимуться за Договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання, а замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі. |
3.1. Порядок отримання документації конкурсних торгів |
Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний запит до замовника торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою). |
3.2. Відмова в участі у процедурі закупівлі |
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо: 1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі; 2) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; 3) виявлено факт участі учасника у змові; 4) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 5) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі; 7) учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення Договору про закупівлю; 8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо: 1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); 2) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту. Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. |
3.3. Оскарження процедури закупівлі |
Оскарження процедури закупівлі відбувається відповідно до статті 18 Закону. |
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів |
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо: 1) учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону; 2) учасник не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону; 4) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. |
5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися |
Замовник відміняє торги у разі:
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом 3 (трьох) робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. |
Розділ 6. Укладення договору про закупівлю |
|
1. Терміни укладання договору |
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Протягом 1 (одного) робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця замовник надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а іншим учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Переговори між замовником та учасником, що став переможцем торгів, мають конфіденційний характер. Повідомлення про акцепт пропозиції обов’язково публікується у державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель. Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника Договір про закупівлю не може бути укладеним раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів. Договір про закупівлю, укладений із порушенням строків, передбачених Законом та цією документацією конкурсних торгів, є нікчемним. Оголошення про результати проведення процедури закупівлі публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. |
2. Істотні умови, які обов'язково включаються до договору про закупівлю |
Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні Договору про закупівлю повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов’язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю. Істотними умовами договору про закупівлю є:
У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір про закупівлю вважається неукладеним. Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання Договору про закупівлю, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України. Основні умови Договору про закупівлю визначаються у Додатку № 6. Договір про закупівлю є нікчемним, у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону та абзацом першим частини третьої статті 39 Закону. |
3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю |
У разі письмової відмови учасника-переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладення Договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув, крім тих випадків, коли всі пропозиції конкурсних торгів було відхилено. |
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю |
Під час укладення Договору про закупівлю замовником не вимагається від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю. |
Додаток № 1
ФОРМА «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»
(форма
, яка подається учасником на фірмовому бланку)
Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження учасника), надаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у торгах на закупівлю послуг консультативних з програмного забезпечення і послуг з розроблення програмного забезпечення інших (код- 72.20.3-послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах міста Чернігова та Чернігівської області) згідно з технічними та іншими вимогами замовника.
Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги, ми, маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та можемо й погоджуємося виконати вимоги замовника на наступних умовах:
(цифрами та прописом)
____________________________________________________________________________
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою)
Додаток № 2
Інформація про учасника
1. Повне та скорочене найменування учасника _____________________________________________________________________________
2.Адреса (юридична та фактична (поштова)) учасника _____________________________________________________________________________
3.Телефон/факс _____________________________________________________________________________
4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові, посада) _____________________________________________________________________________
5. Юридичний статус та організаційно - правова форма учасника, дата утворення, місце реєстрації, спеціалізація
_____________________________________________________________________________
6. Коротка довідка про діяльність учасника _____________________________________________________________________________
7. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі
________________________________________________
(Підпис керівника підприємства, організації, установи) МП
Додаток № 3
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№ з/п |
Найменування обладнання |
Кількість |
Технічний стан |
Примітки (власність, оренда тощо) |
|
|
|
|
|
Додаток № 4
Довідка у довільній формі про перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю.
Додаток № 5
Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів
Додаток № 6
Основні умови Договору про закупівлю
На умовах, визначених Договором, учасник-переможець (надалі - Виконавець) надає Замовнику послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші - код:72.20.3-послуги із забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу суду у місцевих загальних судах міста Чернігова та Чернігівської області).
Послуги, що становлять предмет Договору включають в себе:
Визначаються та детально конкретизуються права та обов’язки Замовника та Виконавця.
Визначається строки (терміни) надання послуг.
Визначається ціна Договору у валюті платежу – гривні.
Розрахунок здійснюється щомісячно, протягом 10 днів після закінчення місяця в якому надавалися послуги на підставі актів наданих послуг за місяць.
Всі платежі за Договором виконуються за наявності фінансової можливості Замовника.
При цьому, відповідно до ч.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України платіжні зобов’язання виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань), оскільки згідно з ч.4 ст. 48 Бюджетного кодексу України, будь-які зобов’язання, взяті учасником бюджетного процесу без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених Бюджетним кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів.
Визначаються гарантійні зобов’язання Виконавця/Сторін.
Визначається порядок застосування штрафних санкцій (штрафу, пені) та відшкодування збитків у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням однією із сторін своїх зобов’язань за Договором.
Визначається за яких обставин Сторони можуть бути звільнені від відповідальності за невиконання (неналежне) виконання зобов’язань за Договором.
Визначаються умови та порядок вирішення спорів та розбіжностей між Сторонами.
Визначаються зобов’язання сторін зберігати конфіденційну інформацію, яку вони одержать в зв’язку з виконанням Договору.
Визначаються дата вступу Договору в силу, строк дії Договору та порядок його пролонгації (з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері держаних закупівель, у тому числі у випадках зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами ціни Договору про закупівлю) або дострокового розірвання, а також внесення змін до Договору.
Визначаються мова Договору, порядок врегулювання питань, не передбачених Договором із посиланням на законодавство, порядок обміну кореспонденцією між Сторонами, статус сторін як платників податку, порядок повідомлення про зміну адреси, платіжних реквізитів тощо
.
Додаток № 7
Технічні, якісні та кількісні характеристики продукції
Функціональність формування та друку журналів включає до себе реалізацію функцій:
№ з/п |
Форма |
Нормативна база |
1 |
Форма 1 |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
2 |
Форма 1-Л |
Наказ ДСА України N 51 від 29.04.2009 |
3 |
Форма 1-ОП |
Наказ ДСА України №82 від 17.06.2010 |
4 |
Форма 21 |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
5 |
Форма 2-А |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
6 |
Форма 22-А |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
7 |
Форма 2-Ц |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
8 |
Форма 22-Ц |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
9 |
Форма 3 |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
10 |
Форма 4 |
Наказ ДСА України № 55 від 05.06.2006 з відповідними змінами (Наказ ДСА України № 63 от 01.06.2009) |
12 |
Форми 6-9 |
Наказ ДСА України № 88 від 22.08.2007 |
Послуги повинні бути надані в повному обсязі не пізніше завершення встановлення комп’ютерної програми на робочих станціях в місцевих загальних судах.
Адреси об’єктів Замовника на які необхідно надавати послуги:
№ з/п |
Найменування об’єкту Замовника в якому необхідно надавати послуги |
Місце знаходження в місті Чернігові та області |
1 |
Деснянський р/н суд |
просп. Перемоги, 141, м. Чернігів, 14000 |
2 |
Новозаводський р/н суд |
вул. Мстиславська, 17, м. Чернігів, 14000 |
3 |
Бахмацький р/н суд |
вул. Жовтнева, 47, м. Бахмач, 16500 |
4 |
Бобровицький р/н суд |
вул. Незалежності, 47, м. Бобровиця, 17400 |
5 |
Борзнянський р/н суд |
вул. Незалежності, 4, м. Борзна, 16400 |
6 |
Варвинський р/н суд |
вул. Шевченка, 40, смт. Варва, 17600 |
7 |
Городнянський р/н суд |
вул. Радянська, 67, м. Городня, 15100 |
8 |
Ічнянський р/н суд |
вул. Г. Коваля, 10, м. Ічня, 16700 |
9 |
Козелецький р/н суд |
вул. Леніна, 7, смт. Козелець, 17000 |
10 |
Коропський р/н суд |
вул. Кибальчича, 12, м. Короп, 16200 |
11 |
Корюківський р/н суд |
вул. Шевченка, 66, м. Корюківка, 15300 |
12 |
Куликівський р/н суд |
вул. Шевченка, 3, смт. Куликівка, 16300 |
13 |
Менський р/н суд |
вул. Леніна, 146-А, м. Мена, 15600 |
14 |
Ніжинський м/р/с |
вул. Шевченка, 57-а, м. Ніжин, 16600 |
15 |
Новгород-Сіверський р/н суд |
вул. Леніна, 32-а, м. Новгород-Сіверський, 16000 |
16 |
Носівський р/н суд |
вул. Суворова, 28, м. Носівка, 17100 |
17 |
Прилуцький м/р/с |
вул. Котляревського, 62, м. Прилуки, 17500 |
18 |
Ріпкинський р/н суд |
вул. Святомиколаївська, 94, смт. Ріпки, 15000 |
19 |
Семенівський р/н суд |
вул. Центральна, 6, м. Семенівка, 15400 |
20 |
Сосницький р/н суд |
вул. Чернігівська, 54, смт. Сосниця, 16100 |
21 |
Срібнянський р/н суд |
вул. Леніна,41-а, смт. Срібне, 17300 |
22 |
Талалаївський р/н суд |
вул. Леніна, 38, смт. Талалаївка, 17200 |
23 |
Чернігівський р/н суд |
вул. Воровського, 4, м. Чернігів, 14000 |
24 |
Щорський р/н суд |
вул. 30 років Перемоги, 37-б, м. Щорс, 15200 |
Додаток № 8
Критерії та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів
№ з/п |
Назва критерію |
Максимально можлива кількість балів |
1 |
Найнижча ціна |
100 |
Всього: |
100 |
Бц = (Цmin/Цоб)х100, де
Бц —кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;
Цmin — найнижча ціна;
Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;
100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».
Кількість балів кожної пропозиції визначається сумарно за всіма критеріями. Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.