flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗАПИТ 
цінових пропозицій

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922 

ЗАПИТ
цінових пропозицій

  1. Замовник

1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації в Чернігівській області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412

1.3. Місцезнаходження. пр.-т Миру, 49а, м. Чернігів, 14005. 

1.4. Реєстраційний рахунок замовника. 35213003001170 в ГУ ДКУ в Чернігівській області,

 МФО 853592

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , телефакс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua 

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.

  1. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету України.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua

5. Інформація про предмет закупівлі: 

5.1. Найменування предмета закупівлі: код – 30.02.1-устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний комп’ютер укомплектований).

5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри: Металевий корпус з блоком живлення 400 Вт або еквівалент - 36 од., процесор Atlon X II 64 X 4 630 AM 3 box або еквівалент - 36 од., 4 Гб DDR 3 Apecer або еквівалент - 36 од., HDD 500 Гб WD або еквівалент - 36 од., відео карта GFors 4300 DDR 5 1 Гб або еквівалент - 36 од., материнська плата Asus M4A78 LT-LE або еквівалент - 36 од., DVD RW - 36 од., клавіатура - 36 од., миша - 36 од., монітор TFT 19 або еквівалент - 36 од. Для отримання детальної інформації про характеристику предмета закупівлі особі, яка виявила бажання прийняти участь у процедурі звертатись за тел.(0462) 678-748, моб.тел. 097-638-91-61 -Джулай Валентин Петрович.

5.3. Строк поставки товарів або надання послуг: протягом 2011 року

6. Основні умови договору: Відповідно  до р. IX Закону України «Про здійснення державних  закупівель»  від 01.06.2010р.  № 2289 – VI. та Додатку №3 до запиту.

7.  Строк дії цінових пропозицій.120 календарних днів з дати  розкриття цінових пропозицій.

 8.  Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце: за адресою замовника, кабінет 303.

8.2 Спосіб подання: Особисто або поштою.

8.3. Строк: "25" травня  2011 р. до 10 год. 00 хв.

9. Розкриття  цінових пропозицій:

9.1. Місце. за адресою замовника, кабінет 401.

9.2. Дата: "25" травня   2011 р.   

9.3. Час: 14 год. 00 хв.

10. Додаткова інформація.

10.1. Вимоги до учасника:

10.1.1. До участі у процедурі розкриття цінових   пропозицій  запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції, або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття цінових пропозицій не є підставою для не розкриття, не розгляду або відхилення його цінової пропозиції.

10.1.2. Повноваження представників учасників повинні бути підтверджені довіреністю (оригінал) за формою, визначеною Додатком № 5 та документом, що посвідчує особу (паспорт).

10.1.3. У випадку, якщо інтереси учасника на розкритті представляє особа, що має право діяти без довіреності, такий представник повинен надати для ознайомлення засвідчену копію статуту (положення, тощо), документа про призначення на посаду (наказ, рішення, тощо) та документ, що посвідчує особу (паспорт).

10.1.4. Зазначені документи мають бути надані для ознайомлення членам комітету конкурсних торгів до початку проведення процедури розкриття.

 

10.2  Перелік документів учасника (в конверті з ціновими пропозиціями):

10.2.1. Реєстр документів.

10.2.2. Цінова пропозиція (згідно Додатку №2).

10.2.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, тощо.

10.2.4. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

10.2.5. Наявність працівників  відповідної  кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

10.2.6. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

10.2.7 Оригінал або нотаріально завірена копія витягу ЄДРПОУ з позначкою про те, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура,  не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття цінових пропозицій. Оригінал або нотаріально завірена довідка з податкової інспекції (за місцем реєстрації Учасника) про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

10.2.8. Копія Балансу підприємства (форма № 1) та копія Звіту про фінансові результати (форма № 2) для юридичних осіб, для фізичних осіб-звіт суб’єктів малого підприємництва - фізичної осіби - платника єдиного податку (за формою Додаток  3) станом на останню звітну дату,  засвідчена Учасником.

10.2.9. Копія Звіту про рух грошових коштів, станом на останню звітну дату, засвідчена Учасником (для юридичних осіб).

10.2.10. Оригінал довідки з обслуговуючого банку  про наявність рахунку та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, відсотками та гарантіями дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

10.2.11. Копія свідоцтва про державну реєстрацію.

10.2.12. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб), для фізичних осіб – копія паспорту та ідентифікаційного номера. 

10.2.13. Копія свідоцтва платника податку на додану вартість (чи єдиного податку).

10.2.14. Копія Статуту або іншого установчого документу.

10.2.15. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю відповідно до чинного законодавства.

10.2.16. Основні умови договору про закупівлю.

10.3 Усі документи, що мають відношення до цінової пропозицій, та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою.

10.4 Кожний учасник має право подати лише одну цінову пропозицію.

10.5. Цінова пропозиція подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника. Такі повноваження зазначаються у письмовому дорученні, що подається у складі цінової пропозиції. Документи цінової пропозиції опечатуються в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства) та на якому повинно бути зазначено: «не відкривати до ПОЧАТКУ ТОРГІВ». На конверті  обов’язково зазначається повне найменування і адреса Замовника, назва процедури закупівлі, назва предмету закупівлі. Також зазначається повне найменування і адреса Учасника, номери контактних телефонів, електронна адреса і код ЄДРПОУ.  Надпис на конверті повинен бути зроблений українською  мовою. Цінова пропозиція повинна бути пронумерована, зшита  та мати реєстр наданих документів за підписом уповноваженої особи учасника. Усі сторінки цінової пропозиції повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника (крім підприємців, що здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства), за винятком, нотаріально завірених документів та оригіналів документів, складених не учасником торгів.

Якщо конверт, що містить цінову пропозицію, не оформлений, не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, про це робиться запис у реєстрі отриманих конкурсних торгів,  кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій і такий конверт приймається але це може бути підставою для відхилення цінової  пропозиції.

 

10.6. Ціна пропозиції Учасника повинна включати всіх додаткові витрати, обов’язкові платежі, податки, збори; витрат на завантаження, розвантаження та доставку товару Замовнику в українських гривнях у т.ч. ПДВ.

Всі ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії пропозиції.

Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій щодо предмета закупівлі, запропонованого на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій.

 

10.7. Ціни зазначаються у національній валюті замовника – гривнях.

 

10.8. Переможцем визначається учасник, цінова пропозиція якого визнана найкращою у результаті оцінки цінових пропозицій. Критерієм оцінки - є найнижча ціна серед пропозицій, які не були відхилені, тобто є найбільш економічно вигідною.

 

10.9. Участник у складі своєї цінової пропозиції повинен надати підписаний уповноваженою особою Додаток 3 (основні умови договору), що буде свідчити про згоду виконання вимог вказаного додатку.

 

Більш детальна інформація на сайті www.tender.gov.ua та у Додатках:

№1 – Кваліфікаційні вимоги до Учасників

№2 – Форма цінової пропозиції на участь у процедурі закупівель

№3 – Основні умови договору 

№4 – Зразок оформлення конверту

№5 – Форма довіреності

 

  На підставі пункту 6 ст. 36 Розділу VI  та ст. 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель»  від 01.06.2010  № 2289-VI», Замовник відхиляє пропозиції, які не відповідають вимогам Замовника, зазначеним у запиті.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі  цінової пропозиції.

 

 

Голова  комітету з конкурсних торгів                            В.П. Джулай 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

 

 

Кваліфікаційні вимоги до учасників

 

 

 

Вимога

Підтвердження відповідності

Кваліфікаційні данні

  • копії документів щодо підтвердження  того, що Учасник процедури закупівлі надає послуги, що є предметом цієї закупівлі, або його офіційним представником.

Сплата податків і зборів (обов'язкових платежів)

  • довідка ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством України дійсна на дату розкриття цінових пропозицій.

 

Провадження учасником  підприємницької  діяльності відповідно до положень його статуту

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію учасника;
  • копія свідоцтва платника податку на додану вартість (чи єдиного податку);
  • копія Статуту підприємства або іншого установчого документа;
  • копія довідки про внесення до ЄДРПОУ.

 

 

 

Документи повинні бути з пронумерованими сторінками, прошиті та викладені  згідно даного переліку кваліфікаційних вимог до учасників.

 

У випадках, коли в запиті цінових пропозицій наявна вимога Замовника щодо надання копії документу – це означає, що має бути надана копія, з зазначенням надпису «З оригіналом згідно» та посвідчена підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки).

 

У всіх інших випадках Замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документу. 

 

Копії документів, які засвідчують особу учасника або його представників:

а) якщо учасником процедури розкриття цінових пропозицій виступає юридична особа, яку представляє керівник – він повинен мати при собі оригінал та копію документа, що засвідчує його особу; 

б) якщо учасником процедури розкриття цінових пропозицій є фізична особа – вона повинна мати при собі оригінал та копію документа, що засвідчує її особу;

в) якщо учасника представляє інша особа, ніж керівник, вона повинна мати:

- довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття цінових пропозицій;

- оригінал та копію документу, що підтверджує його особу;

Учасник повинен мати наведені документи до проведення процедури розкриття цінових пропозицій. У разі відсутності зазначених документів, Учасник не може бути присутній на засіданні комітету з конкурсних торгів щодо розкриття цінових пропозиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 2

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

ФОРМА  ЦІНОВОЇ  ПРОПОЗИЦІЇ НА УЧАСТЬ У ПРОЦЕДУРІ ЗАПИТУ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

1. Після вивчення документації на виконання  зазначеного вище ми, уповноважені на підписання Договору про закупівлю, маємо можливість та згодні виконати  зазначене, як це буде обумовлено Замовником у разі акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів.

Ми зобов'язуємося виконувати свої зобов’язання відповідно до визначених нами умов та ціни пропозиції (з урахуванням витрат на доставку, податків і зборів, необхідних платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, згідно із законодавством України) на загальну суму:

 

 


п/п

Найменування товару(послуги)

Одиниця виміру. 

Кількість

Ціна за одиницю без ПДВ, (грн.)*

 

Загальна сума,
без ПДВ, (грн.)*

 

1

Вказати найменування товару

 

 

 

 

ПДВ 20%**

 

  Всього, грн., з ПДВ

 

 

* Ціна та  сума мають бути відмінними від 0,00 грн. та вказані з двома знаками після коми.

** Для платників ПДВ.

 

2. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені нашою пропозицією конкурсних торгів. 

3. Ми згідні дотримуватися умов своєї пропозиції конкурсних торгів протягом 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення  зазначеного терміну.

4. До того часу, поки між нами не буде підписано Договору про закупівлю, буде діяти ця Пропозиція конкурсних торгів, Цінова пропозиція та Основні умови Договору про закупівлю.

 

В разі наявності в даному документі  посилань  на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз "або еквівалент".

 

 

(дата)

(Підпис уповноваженої особи, завірений печаткою (за наявності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 3

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

ОСНОВНІ УМОВИ ДОГОВОРУ 

1.1. Предмет Договору –устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний комп’ютер укомплектований), (далі товар). 

1.2.  Кількість товару – Металевий корпус з блоком живлення 400 Вт або еквівалент - 36 од., процесор Atlon X II 64 X 4 630 AM 3 box або еквівалент - 36 од., 4 Гб DDR 3 Apecer або еквівалент - 36 од., HDD 500 Гб WD або еквівалент - 36 од., відео карта GFors 4300 DDR 5 1 Гб або еквівалент - 36 од., материнська плата Asus M4A78 LT-LE або еквівалент - 36 од., DVD RW - 36 од., клавіатура - 36 од., миша - 36 од., монітор TFT 19 або еквівалент - 36 од.

1.3. Обсяги закупівлі товару може змінюватись протягом дії договору, залежно від реального фінансування видатків та потребам Замовника.

1.4. Ціна договору (з включенням всіх додаткових витрат, обов’язкових платежів, зборів, податків; витрат на завантаження, розвантаження та доставку товару Замовнику) в українських гривнях у т.ч. ПДВ.

1.5. Умови та порядок розрахунків: в безготівковій формі за фактично отриманий товар, відповідно до п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Повний розрахунок за отриманий товар ,Замовник здійснює до 30.12.2011р. Оплата за поставлений товар здійснюється впродовж 7-ми банківських днів з дня отримання товару або кожної окремої його партії, на підставі належно оформлених первинних документів ( відповідної накладної ).

1.6. За бажанням Замовника товар може поставлятися не в повній кількості, а поставлятися  

 частинами згідно потреб Замовника протягом 2011 року. У разі, якщо товар поставляється  

 частинами, товар в кількості, що передбачена Договором, має бути повністю поставлений  

 Замовнику в строк до 26 грудня 2011 року включно.

1.7.Строк поставки – товар повинен бути поставлений Замовнику на його замовлення     

 (факсом або поштою) протягом п’яти робочих днів з дня отримання такого замовлення.

 1.8. Місце  поставки: 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, кабінет, 304.

 1.9. Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання замовником та учасником-  

 переможцем процедури закупівлі, та діє до 31 грудня 2011 року - до повного виконання  

 зобов’язань сторін.

ІІ. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН:

2.1. Права та обов’язки «Виконавця»

2.1.1. Зобов'язаний забезпечити поставку товарів  у строки, встановлені цим Договором; 

2.1.2.Зобов'язаний забезпечити поставку товарів, якість яких відповідає умовам Договору; 

2.1.3. Має право своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлені товари; 

2.1.4. Виконавець має право на дострокову поставку товарів за письмовим погодженням Замовника; 

2.2. Права та обов’язки «Замовника»

2.2.1. Зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар; 

2.2.2. Зобов'язаний приймати поставлений товар згідно накладної (накладних); 

2.2.3. Контролювати поставку товарів у строки, встановлені цим Договором; 

2.2.4. Зменшувати обсяг закупівлі товарів та загальну вартість цього Договору залежно від виробничих потреб та реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору; 

2.2.5. Повернути рахунок Виконавцю без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо); 

 

..............................................................

(підпис)

...............................................................

(посада)

...............................................................М. П. 

ІІІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

3.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором. 

  3.2. За порушення строку поставки товару сторона Постачальник сплачує Замовнику     

  неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки. За  

  недотримання терміну оплати товару понад двадцяти днів Замовник сплачує Стороні -  

  Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ. Замовник звільняється від  

  відповідальності за відмову від придбання товару у випадку зменшення реального    

  фінансування видатків після укладення договору. 

3.3 У разі виявлення неякісного (некомплектного) Товару, Постачальник зобов'язаний замінити його на якісний (комплектний) протягом 3-х робочих днів,  з дня одержання повідомлення від Замовника. 

3.4 У разі несвоєчасної заміни неякісного (некомплектного) Товару з Постачальника стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного (некомплектного) Товару.

 

         Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого сторонами зменшення ціни договору про закупівлю та відповідної кількості товару.

 

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.  Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору, правові наслідки таких дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

 

Ми згодні з тим, що зазначені умови будуть включені до Договору про закупівлю.

 

 

..............................................................

(підпис)

...............................................................

(посада)

............................................................М. П.

 

 

Додаток № 4

                                                                                                     до запиту цінових  пропозицій

 

 

Зразок оформлення конверту, у якому подається цінова пропозиція

 

 

                                                         Не відкривати до ____ год. _______ хв.  ___ ____________2011 р.

 

Найменування учасника

Код за ЄДРПОУ

Адреса (місцезнаходження)

Телефон 

 

 

ЦІНОВА пропозиція

на закупівлю:

ДК 016-97 код – 30.02.1-устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний комп’ютер укомплектований)

 

 

Територіальне управління державної судової 

адміністрації в Чернігівській області 

14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, кабінет 303.

                                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ УЧАСНИКА

 (назва, поштові, банківські  реквізити, тел./факс учасника)

 

 

місто ________

_____________________ (дата прописом)

 

Довіреність

Цією довіреністю уповноважується _______________ (посада, ПІБ), паспорт _______ (серія) №___________ ,виданий ___________________ (ким) «____» ____________ ______ року на право представляти інтереси ________________________ (найменування учасника закупівлі) під час проведення ____________________________ (найменування Замовника) закупівлі ____________________ (назва предмету закупівлі) за процедурою «запит цінових пропозицій» (оголошення №__________ опубліковане у інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» №___ (___) від ______________ р.) з усіма правами, що надані учаснику закупівлі Законом України «Про здійснення державних закупівель» №2289-VI від 01.06.2010 року для здійснення такого роду повноважень, в тому числі: подавати заявки, запити та інші документи, отримувати відповіді на запити, подавати Замовнику пропозицію конкурсних торгів, бути присутнім на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів, подавати роз’яснення щодо змісту пропозиції конкурсних торгів, а також вчиняти інші дії, передбачені законодавством України для такого роду повноважень та які на думку представника будуть доцільними для правильного та ефективного ведення справ від імені ___________________ (найменування учасника). 

 

Довіреність видана строком на _________________ і дійсна до _____________ .

 

 

_______________ (посада керівника учасника)

 

_______________ ПІБ керівника

 

М.П. (за наявності)*

 

* у випадку, якщо учасник є фізичною особою-підприємцем та не має печатки, довіреність повинна бути посвідчена нотаріально.