flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ конкурсних торгів на закупівлю за процедурою відкриті торги: ДК 016-97 код 21.23.1-приладдя канцелярські паперові (папір офісний формату А-4, 80г/м²) 2012рік

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  УКРАЇНИ

У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Пр-т Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005, тел/факс 67-89-04, e-mail: inbox@cn.court.gov.ua, код ЄДРПОУ 26295412

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

 

 

 

Затверджено

Голова комітету з конкурсних торгів

 

_______________ В.П. Джулай

 

 

Протокол засідання комітету з конкурсних торгів

від «29» лютого 2012р. №7          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ

конкурсних торгів на закупівлю за процедурою відкриті торги:

 ДК 016-97 код 21.23.1-приладдя канцелярські паперові

 (папір офісний формату А-4, 80г/м²)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Чернігів, 2012

 

 

 

 

Інструкції учасникам торгів

 

I. Загальні положення

1

2

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на  виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VI (далі по тексту – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів

 

повне найменування

Територіальне управління державної судової адміністрації України у Чернігівській області.

місцезнаходження

просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005.

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками

Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників, голова комітету з конкурсних торгів, просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005, тел.(0462) 678-904 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

найменування предмета закупівлі

Код  21.23.1-приладдя канцелярські паперові 

 

вид предмета закупівлі

папір офісний (формату А-4, 80 г/м²)

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

За адресою замовника.

Папір офісний формату А-4, 80 г/м² - 19 000 (дев’ятнадцять тисяч) пачок

 

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

Протягом  2012 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.

7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Пропозиція конкурсних торгів та усі документи, що мають відношення до цієї пропозиції і підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою.

Якщо у складі пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, – Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

 

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень

до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який письмово підтвердив намір щодо участі у процедурі закупівлі та отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовнику надано право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою Замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі Замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник зобов’язаний продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті  10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону.

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті (окремо зшиваються кваліфікаційна та комерційна частина).
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). В складі пропозиції конкурсних торгів Учасники повинні надати: Виписку та Довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, видані не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

- повне найменування і адреса замовника;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

- повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

- маркування: „Не відкривати до ____________  (зазначається дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів”).

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (п.1 Розділ 3);

- документів, що підтверджують надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів;

- документального підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником( кошториси);

- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям,

- розрахунок пропозиції конкурсних торгів із зазначенням кількості товару по кожній позиції, ціни за одиницю товару без ПДВ та ПДВ., сума без ПДВ та з ПДВ та загальна сума пропозиції конкурсних торгів.

- інші документи, надання документів, яких передбачено умовами документації конкурсних торгів Замовника

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

розмір забезпечення пропозиції конкурсних торгів: 15 000 (п’ятнадцять тисяч) гривень

- види забезпечення пропозиції конкурсних торгів:

банківська гарантія (забезпечення пропозиції конкурсних торгів) її форма та зміст повинні відповідати вимогам цивільного законодавства України та Додатку № 7 цієї документації;

- строк дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів 90 (дев’яносто) банківських днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Копія банківської гарантії прошивається в складі пропозиції конкурсних торгів,а оригінал надається в окремому файлі, який зброшуровується в складі пропозиції конкурсних торгів.

4. Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів буде повернене учасникам торгів протягом трьох банківських днів, після:

-   закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів,
зазначеного у документації конкурсних торгів;

-   укладення договору про закупівлю з учасником, що став
переможцем конкурсних торгів;

-   відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її
подання;

-   закінчення процедури закупівлі у разі не укладання договору про
закупівлю з жодним з учасників, що подали пропозиції конкурсних
торгів.

Способи повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів учаснику процедури закупівлі: на розрахунковий рахунок учасника.

Забезпечення пропозиції конкурсних торгів не повертається замовником у разі:

-   відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником після закінчення строку її подання;

-   не підписання учасником, що став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;

-   ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після акцепту його пропозиції конкурсних торгів, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією конкурсних торгів.

Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції конкурсних торгів (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі   підприємствами,   об’єднаннями   підприємств   не   за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок підприємства, об’єднання підприємств.

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 банківських днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам документації  конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

 Учасник має право:

- відхилити таку вимогу не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів; 

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

З Замовником зазначаються як обов’язкові усі квалiфiкацiйнi критерії до учасників вiдповiдно до статті 16 Закону України «Про здійснення державних закупівель», вимоги, встановленi статтею 17 Закону, та iнформацiя про спосiб документального пiдтвердження вiдповiдностi учасникiв встановленим критерiям та вимогам згiдно iз  законодавством.

Кваліфікаційна частина повинна містити:

- перелік критеріїв, які висуваються комітетом з конкурсних торгів, а також найменування документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника. Учасник надає документи, які підтверджують його кваліфікацію, у формі та в порядку визначеному у Додатку №1.

- інші документи, передбачені документацією з конкурсних торгів та Законом України «Про здійснення державних закупівель»

Комерційна частина повинна містити:

- назву предмета закупівлі;

- пропозицію конкурсних торгів у формі зазначеній в Додатку №3;

 

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:

- відомості щодо відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (вимогам) Замовника, які повинні бути підтверджені відповідними документами відповідно до Додатку №2 документації конкурсних торгів

8. Опис окремої частини предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Предмет закупівлі на частини (лоти) не ділиться

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Повідомлення Учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п.1 Розділа 3 цієї документації у конверті, додатково позначається „Зміни" або "Відкликання" відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв'язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.

Після відкриття конверта внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит комітету з конкурсних торгів Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце, та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою

місце, подання пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.303

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

12.04.2012р. до 09-30 год.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

 На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту  підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

місце розкриття

пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.304

дата та час розкриття

пропозицій конкурсних торгів

12.04.2012р. об 15-00год.

До участі у процедурі  розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. 

Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення(для керівників установ), довіреністю (Додаток №5), дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи представник повинен надати паспорт.

Під час розкриття пропозицій конкурсних  торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів, або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою уповноваженим органом.

 Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його письмовий запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. 

Конверти з позначкою "Зміни", відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції, за якими було подане відповідне повідомлення про відкликання не відкриваються.

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої  пропозиції конкурсних торгів. 

Замовник визначив, що єдиним критерієм оцінки пропозицій конкурсних торгів для закупівлі паперу офісного є «Ціна».  

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою викладеною в Додатку №6 документації конкурсних торгів.

Учасникам слід пам’ятати, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав для прийняття рішення щодо відмови учасникові в участі у торгах, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Умови та порядок виправлення арифметичних помилок:

а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума цифрами є визначальною;

б) при розходженні між ціною за одиницю товару та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю товару є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

Витрати учасника, пов'язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

Порядок з'ясування пропозицій

До детального оцінювання пропозицій Замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення:

а) відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у документації конкурсних торгів;

б) відповідність Учасника вимогам Закону «Про здійснення державних закупівель;

в) відповідності пропозиції умовам документації конкурсних торгів;

г) належним чином підписаних документів та правильним оформленням пропозиції.

Пропозицією, що відповідає умовам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами, умовами документації. Якщо пропозиція не відповідає умовам документації конкурсних торгів, вона відхиляється Замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування чи зміни або анулювання невідповідних відхилень або застережень.

Оцінка та порівняння пропозицій

Після розкриття пропозицій, перевірки їх на правильність оформлення  та відповідність кваліфікаційним критеріям і умовам документації конкурсних торгів Замовник оцінює та визначає переможця закупівлі з числа Учасників пропозиції конкурсних торгів яких не були відхилені.

Під час оцінки Замовником пропозицій використовуються критерії та методика, зазначені у п.1. Розділу 5 цієї документації.

До оцінки пропозицій за критерієм „Ціна" приймаються ціни, запропоновані учасниками торгів, які відображені в протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Конфіденційність

Замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої Учасниками. Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Уповноваженому органу, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.

Процедура оскарження

Будь-який Учасник або інша особа (скаржник) мають можливість оскаржити на підставі діючого законодавства протиправні дії, рішення або бездіяльність Замовника, якщо такі мали місце внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі.  Оскарження  дій, рішень або бездіяльності Замовника здійснюється у порядку, визначеному в ст.18 Закону.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником

2) наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч. 7 ст. 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів (в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимогам істотних умов договору).

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів при наявності обґрунтованих претензій до Учасника щодо виконання аналогічних договорів.

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень,  які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом ;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Торги можуть бути відмінені частково (за лотом).

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім  учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім Учасникам – письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника – переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань  державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

Замовник  визначає істотні умови договору, які обов'язково включаються  до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 40, 41 Закону.

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, за типовою формою, затвердженою Уповноваженим органом.

У договорі про закупівлю обов’язково зазначаються істотні умови, передбачені в ст.41 Закону, в тому числі:

1. Відомості щодо сторін договору (повне найменування Сторони договору, посада, прізвище, ім’я та ім’я по батькові уповноваженої на укладення Договору посадової особи, юридична адреса, фінансові й контактні реквізити).

2. Предмет договору (найменування та кількість товару, вимоги щодо їх якості).

3. Сума договору (з включенням всіх додаткових витрат, обов’язкових платежів, зборів, податків; витрат на завантаження, розвантаження та доставку товару замовнику) в українських гривнях у т.ч. ПДВ.

4. Термін та спосіб оплати: в безготівковій формі за фактично отриманий товар, відповідно до ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін до 180 календарних днів після отримання товару, у разі поставки Товару партіями поетапно за кожну отриману партію, в тому ж порядку.

 У разі затримки бюджетного фінансування, що призвело до несвоєчасного здійснення оплати за поставлений товар понад визначеного терміну, розрахунок за товар здійснюється протягом 7-ми банківських днів з дня отримання Замовником (покупцем) бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

5. Термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт: протягом 2012 року на адресу Замовника (просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005) Поставка товару здійснюється за письмовим повідомленням Замовника (факсом або поштою) протягом п’яти робочих днів з дня отримання такого замовлення учасником. За бажанням Замовника товар може передаватись не в повній кількості, а поставлятися частинами в залежності від потреб Замовника та надходження коштів(фінансування). У разі, якщо товар поставляється частинами, товар в кількості, що передбачена  Договором, має бути повністю поставлений Замовнику в строк до 31 грудня 2012 року.

6. Строк дії договору – Договір про закупівлю набирає чинності з моменту його підписання замовником та учасником-переможцем процедури закупівлі і діє до 31 грудня 2012 року, а в частині розрахунків - до повного виконання зобов’язань сторін.

7. Виконання договору підтверджується накладною (накладними) на товар, що підписана (і) сторонами.

8. Відповідальність сторін та штрафні санкції:

За порушення строку поставки товару сторона Учасник сплачує Замовнику неустойку в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.

За недотримання терміну оплати товару Замовник сплачує Стороні - учаснику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.

Замовник звільняється від відповідальності за відмову від придбання товару у випадку зменшення реального фінансування видатків після укладення договору.

9. Гарантійні зобов’язання учасника щодо безоплатної заміни неякісного товару.

10. Витрати на завантаження, розвантаження та доставку товару Замовнику несе Учасник.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.

Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:                                                                                        1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;                                                                                                                                        2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та відбудеться не раніше трьох місяців з дня його укладення;                                                                                                                3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;                                                                                                    5) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої статті 40

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.  Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору,  правові наслідки таких  дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Примітки: у складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати, на своєму фірмовому бланку, скріплений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), лист погодження з усіма істотними умовами, які обов’язково включаються до Договору про закупівлю.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                      

 

 

ДОДАТОК 1

до документації конкурсних торгів

для закупівлі паперу офісного

 

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА

1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям:

1.1.Довідка за формою або в довільній формі про наявність необхідного обладнання (інструментів та техніки).

Найменування, марка

Кількість

Технічний стан

Строк експлуатації

Орендоване чи не орендоване

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Довідка за наступною формою або в довільний формі про наявність працівників необхідної кваліфікації (крім того, наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, підтвердити дипломами та копіями трудових книжок не менше ніж на 5 працівників Учасника:

Прізвище,

ініціали

Назва освітнього закладу, де було отримано освіту

Посада, спеціальність

Досвід роботи (стаж роботи)

 

 

 

 

 

1.3.1 Довідку в довільній формі (із зазначенням контактних осіб від Замовників і їх телефонів) щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з поставки паперу офісного формату А-4, 80 г/м2, вартістю предмету закупівлі не менше 200 000 (двісті тисяч) гривень 00 коп. (по кожному договору) (підтвердити копіями договорів завіреними печаткою учасника у кількості не менш двох);

1.3.2. Листи-відгуки від Замовників про виконання аналогічних договорів (у кількості не менш двох), зазначених в пп. 1.3.1. (із зазначенням повного найменування Замовника, який надає відгук; юридичної та поштової адреси Замовника, контактних телефонів; найменування Учасника, з яким Замовник перебував в договірних відносинах; предмету договору із зазначенням кількості товару та загальної суми договору, розмірів виконаних поставок; відсутності нарікань щодо якості продукції) не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;

1.4.1 Довідка ДПІ за місцем реєстрації Учасника конкурсних торгів із зазначенням банку (банків), в якому (яких) Учасник конкурсних торгів має рахунки (не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів)

1.4.2. Довідка з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів).

1.5. Завірені учасником копії фінансової звітність (з відміткою органів статистики) у розумінні статті 11 Закону України, від 16.07.1999, № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні": за останній звітній період, а саме: копію балансу підприємства, копія звіту про фінансові результати, копія звіту про рух  грошових коштів. У разі, якщо Учасник є суб’єктом малого підприємництва або представником іноземних суб’єктів господарської діяльності,  для яких національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати - учасник надає на фірмовому бланку довідку складену в довільній формі з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.

2.Вимоги встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимоги згідно з законодавством:

2.1. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), передбачених законодавством:

2.1.1 Довідка з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на момент розкриття  пропозицій конкурсних торгів.

2.1.2 Документ, що підтверджує взяття фізичної особи-підприємця на облік в органі державної податкової служби (для фізичних осіб-підприємців)

2.2. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність 

2.2.1. Статут (вимога встановлюється до учасників торгів-юридичних осіб),

2.2.2. Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), виданий не більше 10-ти денної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів

2.3. Документи підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю:

2.3.1. Протокол засновників (учасників) зборів учасників підприємства, наказ про призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання договору.

2.4. Документи , які повинен подати Учасник для підтвердження відсутності визнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури:

2.4.1. Оригінал довідка від органу (агентства) або Департаменту з питань банкрутства про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів .

2.5.Документи, які повинен подати  Учасник для   підтвердження в відсутності змови учасника з іншими учасниками

2.5.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ), які здійснюють контроль за Учасником, або перебувають під спільним контролем з Учасником,

2.5.2. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб або членів їх сім’ї, які здійснюють контроль над Учасником;

2.6 Документи, які повинен подати  Учасник для  підтвердження у відсутності  учасника , щодо вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель

2.6.1. Довідка в довільній формі на бланку учасника.

2.7. Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження учасником (фізичною особою) та уповноваженої особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі , що він (вона) не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів , судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

2.7.1. Довідка в довільній формі на бланку учасника щодо відсутності підстав зазначених в п. 2.7. Документації конкурсних торгів.

2.7.2. Довідка, яка видана відповідним органом Міністерства внутрішніх справ про відсутність судимості учасника (фізичної особи) та уповноваженої особи учасника, якого уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, дійсну на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів та видану не більш, як за 10 (десять) календарних днів до кінцевого терміну подання пропозицій конкурсних торгів. Обов’язкове зазначення в Довідці «Довідка видана для оформлення тендерних документів».

 

2.8. Інші документи:

2.8.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:

а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів);

б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;

в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).

2.8.2. Свідоцтво про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності). ( у разі наявності)

2.8.3. Довідка з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

2.8.4. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

2.8.5. Копія паспорту (для фізичних осіб).

2.8.6. Ліцензії та дозволи, які потрібні для продажу товару, що є предметом закупівлі.

 

 

 

а) усі довідки повинні бути надані на відповідних бланках, затверджені підписом уповноваженої особи та скріплені печаттю;

б) У випадках, коли в документації конкурсних торгів наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи Учасника та відбитки печатки (за винятком Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа;

в) в разі необхідності Замовник має право запросити від будь-якого Учасника процедури закупівлі повторне підтвердження відповідності його кваліфікаційним вимогам чи звернутися за підтвердженням такої інформації до державних органів або відповідних експертних установ, організацій;

г) вся інформація та документи згідно Додатку №1 документації конкурсних торгів повинні бути розміщені у наведеній послідовності та перелічені в списку „Кваліфікаційна частина” і надані з пропозицією конкурсних торгів, завірені власною печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника;

д.) у разі не надання будь-якого документу відповідно до вимог документації конкурсних торгів, Учасник повинен надати Довідки в довільній формі з обґрунтування підстав (з посиланням на чинне законодавства України)щодо ненадання таких документів.

 


Додаток № 2

до документації конкурсних торгів для закупівлі

паперу офісного

 

Технічні вимоги щодо предмета закупівлі:

Предмет закупівлі - папір офісний

Формат – А4

Кількість пачок в ящику – 5

Кількість арк. в пачці – 500

Папір повинно бути запаковано у вологостійку упаковку.

Щільність – 80г/м²(+/-1,5г/м²)

Непрозорість – не менше 91 %

Вологість – не нижче 4,6% (+/- 0,7%)

Білизна в % ISO: 149 (+/- 3%)

 

Учасники конкурсних торгів повинні надати документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару, а саме:

1. Нотаріально завірена копія висновку(ів) СЕС щодо відповідності товару санітарним вимогам, чинного (-их) на дату розкриття  пропозицій конкурсних торгів.

2. Таблиця відповідності основним технічним характеристикам запропонованої продукції з зазначення країни походження та виробника товару.

3. Оригінал або нотаріально завірена копія сертифікатів якості на кожне найменування товару.

4. Копію (-ї) сертифікатів відповідності системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Держспоживстандарту України або свідоцтво про визнання відповідності, видані і завірені підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації або їх копія, завірена органом, який видав сертифікат (свідоцтво), або територіальним центром стандартизації, метрології та сертифікації. Якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації, надати нотаріально завірену копію відповідного листа до Учасника від органу сертифікації.

5. Оригінал листа від виробника товару або його офіційного представництва в Україні, адресованого Замовнику торгів, щодо гарантії якості товару та надання повноважень Учаснику на участь у процедурі закупівлі, із зазначенням назви Замовника торгів та номеру оголошення торгів у Віснику державних закупівель. 

 

    При подачі пропозиції конкурсних торгів учаснику необхідно надати  зразок паперу (одну одиницю (пачку)).  Зазначений вище зразок паперу повинен бути упакований в оригінальну упаковку виробника та містити назву виробника, назви учасника торгів, відбиток мокрої печатки та підпис уповноваженої особи учасника торгів.


„Пропозиція конкурсних торгів" подається у вигляді,

який наведений нижче на фірмовому бланку учасника.

Учасник не повинен відступати від даної форми.

Додаток № 3

до документації конкурсних торгів

для закупівлі паперу офісного

 

 

Пропозиція конкурсних торгів

 

         Ми, ______________________________________________(повна назва учасника), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсних торгах на закупівлю  згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.

Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму ______________________________ (гривень, з ПДВ):

 

Найменування

товару

Од. виміру

Кіл-ть

Ціна за од.

без ПДВ, грн.

Загальна вартість

без ПДВ, грн.

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

Вартість пропозиції

 

Σ

ПДВ 20%

 

Σ

Загальна вартість з ПДВ та з  урахуванням  додаткових витрат

 

Σ

 

 

 1. До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.

2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

4. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через  14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції .

 

 

Керівник організації–учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа

 

 

_____________________

 

 

________________________

  

   

РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ,

наданих у складі  пропозиції конкурсних торгів**

 

 

з/п

Найменування документу

№ сторінки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою*.

 

 

 

Примітки:

**Реєстр документів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів подається на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має).

* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством

 

ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ УЧАСНИКА

 (назва, поштові, банківські  реквізити, тел./факс учасника)

 

 

місто ________

_____________________ (дата прописом)

 

Довіреність

Цією довіреністю уповноважується _______________ (посада, ПІБ), паспорт _______ (серія) №___________ ,виданий ___________________ (ким) «____» ____________ ______ року на право представляти інтереси ________________________ (найменування учасника закупівлі) під час проведення ____________________________ (найменування Замовника) закупівлі ____________________ (назва предмету закупівлі) за процедурою «відкриті торги» (оголошення №__________ опубліковане у інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» №___ (___) від ______________ р.) з усіма правами, що надані учаснику закупівлі Законом України «Про здійснення державних закупівель» №2289-VI від 01.06.2010 року для здійснення такого роду повноважень, в тому числі: подавати заявки, запити та інші документи, отримувати відповіді на запити, подавати Замовнику пропозицію конкурсних торгів, бути присутнім на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів, подавати роз’яснення щодо змісту пропозиції конкурсних торгів, а також вчиняти інші дії, передбачені законодавством України для такого роду повноважень та які на думку представника будуть доцільними для правильного та ефективного ведення справ від імені ___________________ (найменування учасника).

 

Довіреність видана строком на _________________ і дійсна до _____________ .

 

 

_______________ (посада керівника учасника)

 

_______________ ПІБ керівника

 

М.П. (за наявності)*

 

* у випадку, якщо учасник є фізичною особою-підприємцем та не має печатки, довіреність повинна бути посвідчена нотаріально.

  

«КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ  ПРОПОЗИЦІЙ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

За критерій оцінки пропозицій конкурсних торгів прийнята   ціна пропозиції конкурсних торгів.

 

Максимально можлива кількість балів пропозиції дорівнює 100 балам.

1.                       Максимальна кількість балів за критерієм „Ціна” - 100.

 

Методика оцінки

 

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найбільш економічна найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл  = Цmin/Цобчисл*100, де

Б обчисл – обчислювана кількість балів;

Цmin  - найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів,

Цобчисл – ціна пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

100 – максимально можлива кількість балів за критерієм  Ціна”.

 

 

У випадку однакового значення показника оцінки пропозиції конкурсних торгів, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова Комітету з конкурсних торгів. Переможець визначається рішенням Комітету з конкурсних торгів».

Вимоги до банківської гарантії (забезпечення конкурсних торгів)

1. Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку Гаранта та підписана уповноваженою особою Гаранта та скріплена його печаткою.

2. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені оригіналом або засвідченою власною печаткою Гаранта копією документа, що надає ті чи інші повноваження, такі документи надаються разом із банківською гарантією і не повертаються.

3. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови:

·     Назву документа – “Гарантія ”;

·     Номер, дату та місце складання;

·     Термін дії повинен бути не менше 90 (дев’яносто) банківських днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;

·     Повну назву Банка-Гаранта із позначенням (головне /центральне/ управління /офіс, філія, дирекція, відділення);

·     Підпис і відбиток печатки банку - гаранта (у разі оформлення та надання гарантії на паперовому носії);

·     Повну або скорочену назву Учасника (принципала), [для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження;

·     Назву бенефіціара (для бенефіціара фізичної особи – прізвище, ім’я, по батькові), його місцезнаходження або місце проживання (за наявності такої інформації);

·     Назву банку бенефіціара – його назву та адресу, або номер телефону/факсу (зазначається за потребою);

·     Умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби) лише за письмовим погодженням із Бенефіціаром;

·     Посилання на оголошення, предмет закупівлі та дату розкриття відповідно до оголошення;

·     Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;

·     Назву валюти, в якій надається гарантія, словами та цифровий або літерний код іноземної валюти відповідно до Класифікатора;

·     Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення (гарантована сума) конкурсних торгів за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав:

·     відкликання або зміни пропозиції конкурсних торгів Учасником після закінчення строку її подання;

·     не підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю.

·     Термін сплати грошових коштів на протязі 3 днів з моменту отримання письмової вимоги;

·     Банківська гарантія набуває чинність з ” ___ ” ___________ 20 _ р. (з дати розкриття пропозиції конкурсних торгів, згідно оголошення);

·     Інші умови.

4. Банківська гарантія повинна бути надана Учасником в оригіналі, який залишається у Замовника на весь термін її дії (або до повернення ).

5. Текст банківської гарантії не може містити:

·     умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги) або за письмовим погодженням із Бенефіціаром;

·     умов про ускладнення процедури повернення забезпечення конкурсних торгів (додаткового підтвердження повноважень особи, яка підписала вимоги від імені Бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення конкурсних торгів тощо);

·     умов, які не відповідають або суперечать вимогам документації конкурсних торгів.

6. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – ліцензія НБУ, довідка Управління з питань банкрутства про відсутність порушеної згідно із законодавством процедури банкрутства банку та документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, інші), завірені мокрою печаткою Банку.

.

7. Забезпечення конкурсних торгів буде повернуте Учасникам протягом 3 (трьох) банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення конкурсних торгів, а саме:

·     закінчення строку дії забезпечення пропозиції конкурсних торгів, зазначеного у інструкції;

·      укладення договору про закупівлю з Учасником, що став переможцем торгів;

·     відкликання пропозиції конкурсних торгів до закінчення строку її подання;

·     закінчення процедур закупівлі без укладення договору про закупівлю з жодним із Учасників, що подали пропозиції конкурсних торгів.

8. Забезпечення конкурсних торгів не повертається замовником у разі:

·     відкликання або зміни пропозиції конкурсних торгів Учасником після закінчення строку її подання;

·     не підписання Учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю;

·     ненадання учасником, що став переможцем торгів, необхідних гарантій щодо виконання договору про закупівлю після акцепту його пропозиції конкурсних торгів.