flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ОГОЛОШЕННЯ про результати проведення процедури закупівлі (папір офісний А4 )

 

12054WK219458

№ 66 (668)

01.06.2012

215872

ОГОЛОШЕННЯ

про результати проведення процедури закупівлі

1. Замовник:

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області ДСА України

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26295412

1.3. Місцезнаходження: просп.Миру, 49-а, м.Чернігів, 14005

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України

3. Процедура закупівлі: Відкриті торги

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: код 21.23.1 - приладдя канцелярські паперові (папір офісний А4 )  

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19000 пачок

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2012р.

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю:

5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 114738, “ВДЗ” №31 (633) від 12.03.2012р.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 191611, “ВДЗ” №55 (657) від 07.05.2012р.

6. Результат проведення процедури закупівлі:

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 03.05.2012р.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 28.05.2012р.

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 588240 грн.  (з ПДВ)

8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу. Визначається у договорі про закупівлю.

9. Інформація про переможця торгів:

9.1. Найменування /прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп”

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 34528410

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): Україна, м. Київ, вул. Патріса Лумумби, 4/6, корпус А, кімната 617, поштовий індекс 01042

9.4. Номер телефону, телефаксу: (044) 273-30-43, 273-31-56, 273-26-96

 

 

Завідувач сектора матеріально-технічного та

господарського забезпечення, організації діяльності

служби судових розпорядників-голова комітету з

конкурсних торгів                                                                                                Джулай В.П.

_________________________

(підпис, М. П.)