Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
12054WK219458 |
№ 66 (668) 01.06.2012 |
215872 |
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області ДСА України
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26295412
1.3. Місцезнаходження: просп.Миру, 49-а, м.Чернігів, 14005
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 21.23.1 - приладдя канцелярські паперові (папір офісний А4 )
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 19000 пачок
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: протягом 2012р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю:
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 114738, “ВДЗ” №31 (633) від 12.03.2012р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: № 191611, “ВДЗ” №55 (657) від 07.05.2012р.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 03.05.2012р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 28.05.2012р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп” - 588240 грн. (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу. Визначається у договорі про закупівлю.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування /прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю “Індагро Груп”
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 34528410
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): Україна, м. Київ, вул. Патріса Лумумби, 4/6, корпус А, кімната 617, поштовий індекс 01042
9.4. Номер телефону, телефаксу: (044) 273-30-43, 273-31-56, 273-26-96
Завідувач сектора матеріально-технічного та
господарського забезпечення, організації діяльності
служби судових розпорядників-голова комітету з
конкурсних торгів Джулай В.П.
_________________________
(підпис, М. П.)