flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗВІТ про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації N 7/4 від 19.06.2012 року (папір офісний А4).

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922
(у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
від 27.12.2011 N 428
)

 

 

 

 

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації

N 7/4 від 19.06.2012 року

 

 

1. Замовник:

1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації України у Чернігівській області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412

1.3. Місцезнаходження. просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора господарського і матеріально-технічного забезпечення судів, голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-748 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України код за ЄДРПОУ 26255795.

2. Джерело фінансування закупівлі. Державний бюджет.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. код – 21.23.1- приладдя канцелярські паперові (папір офісний А4).

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 19 000 пачок.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. за адресою Замовника.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2012 року.

4. Процедура закупівлі. Відкриті торги

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про закупівлю (у разі наявності). www.court.gov.ua

5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №114738, «ВДЗ» №31(633) від 12.03.2012р.

5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України «Про здійснення державних закупівель» (далі-Закон).

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №191611, «ВДЗ» №55(657) від 07.05.2012р.

5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. №215872, «ВДЗ» №66(668) від 01.06.2012р.

5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом).

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 3.

6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Приватне підприємство «Папірканцторг», Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп», , Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК».

6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. Приватне підприємство «Папірканцторг»-31865497, Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-34528410.Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- 30114318,

6.4. Місцезнаходження/місце проживання. Приватне підприємство «Папірканцторг»- Московський проспект,9-В, м. Київ, 04073; Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-вул. Патріса

Лумумби,4/6, корп. А, кім. 617, м. Київ, 01042; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»-вул. Боженка, 86 г, м. Київ, 03680.

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час). Приватне підприємство «Папірканцторг»-12.04.2012року, час 08год. 55хв., Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-12.04.2012року, час 09год. 00хв.; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- 12.04.2012року, час 09год. 05хв.,

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час). 12.04.2012 року о 15.00 год.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. 3

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів). Відсутні.

7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів. Приватне підприємство «Папірканцторг»- 519 840,00грн. з ПДВ, Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»-588 240,00грн. з ПДВ, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- 598 500,00грн. з ПДВ.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення. Приватне підприємство «Папірканцторг» - відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів  588 240,00 грн. з ПДВ;

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів _598 500,00 грн. з ПДВ;

номер 1 та ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів 588 240,00грн. з ПДВ (п’ятсот вісімдесят вісім тисяч

                                                                                                             (цифрами)

двісті сорок гривень нуль копійок)

                            (словами) 

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 03.05.2012року.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 34528410

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс. вул. Патріса Лумумби,4/6, корп. А, кім. 617, м. Київ, 01042, телефон, телефакс (044) 273-31-56, 273-30-43, 273-26-96.

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 28.05.2012 року – 588 240,00 грн. з ПДВ.

10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). Визначається у договорі про закупівлю.

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце). Відсутні.

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення.

12.2. Причини.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, встановлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав: Приватне підприємство «Папірканцторг»-не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні; Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»- відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»- відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, обставини встановлені в ст. 17 Закону відсутні;

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають встановленим законодавством вимогам. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК».

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають встановленим законодавством вимогам. Приватне підприємство «Папірканцторг».

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону. Приватне підприємство «Папірканцторг», Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп»; Товариство з обмеженою відповідальністю «Фолгат ФТК»,.

13.4. Перелік учасників, щодо яких встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника. Відсутні.

14. Інша інформація (в тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури). Процедура відкритих торгів була обрана у зв’язку з тим, що запланована сума закупівлі перевищує 200 000 грн. Критерієм порівняння та оцінки пропозицій конкурсних торгів і визначення переможця процедури закупівлі являлася ціна, тобто це та пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним в документації конкурсних торгів, та визнана найкращою (найбільш економічно вигідна) за результатами оцінки відповідно до ст. 28 Закону.

15. Склад комітету з конкурсних торгів

Кутявіна Юлія Сергіївна- завідувач сектору організаційного

забезпечення діяльності судів, судової статистики та

інформаційних технологій.                                                                               _________________

                                                                                                                                   (підпис)

 

Симко Ірина Миколаївна – головний спеціаліст відділу

планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.           ___________________

                                                                                                                                    (підпис)

Клепак Микола Григорович - провідний спеціаліст

сектору матеріально-технічного та господарського

забезпечення, організації діяльності служби судових

розпорядників.                                                                                                     _________________

                                                                                                                                      (підпис)

 

 

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів 

 

 

Кезько Т.М.
(прізвище, ініціали) 

 

__________________
   (підпис)    М. П. 

Секретар комітету з конкурсних торгів 

Нінько Ю.М.
(прізвище, ініціали) 

__________________
      (підпис)