flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Документація конкурсних торгів

 

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  УКРАЇНИ

У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Пр-т Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005, тел/факс 67-89-04, e-mail: inbox@cn.court.gov.ua, код ЄДРПОУ 26295412

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

Затверджено

Голова комітету з конкурсних торгів

 

_______________ В.П. Джулай

 

 

Протокол засідання комітету з конкурсних торгів

від «27» вересня 2012р. №11           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ

конкурсних торгів на закупівлю за процедурою відкриті торги:

 ДК 016-97 код 30.02.1 Устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний комп’ютер укомплектований -93 комплекти, пристрій швидкісного друку-30 одиниць)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Чернігів- 2012

 

 

 

 

Інструкції учасникам торгів

 

I. Загальні положення

1

2

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на  виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VI (далі по тексту – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів

 

повне найменування

Територіальне управління державної судової адміністрації України у Чернігівській області.

місцезнаходження

м. Чернігів, просп. Миру, 49а, поштовий індекс 14005.

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками

Джулай Валентин Петрович - заступник начальника управління - голова комітету з конкурсних торгів, м. Чернігів, просп. Миру, 49а, 14005, тел.(0462) 678-904 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

найменування предмета закупівлі

ДК 016-97 код 30.02.1-устаткування для автоматичного оброблення інформації 

 

вид предмета закупівлі

Персональний комп’ютер укомплектований, принтер швидкісного друку

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

Місце поставки: за адресою замовника, каб. 304.

Кількість товару предмета закупівлі: персональний комп’ютер укомплектований-93 комплекти, принтер швидкісного друку-30 одиниць.

 

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

До 31 грудня  2012 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є гривня.
Розрахунки за товар здійснюватимуться у національній валюті України – гривні.

Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт (послуг), у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам. Неврахована Учасником в ціні пропозиції конкурсних торгів вартість окремих робіт (послуг) Замовником окремо не сплачується, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні запропонованої пропозиції конкурсних торгів. В пропозиції конкурсних торгів зазначається остаточно виведена підсумкова ціна пропозиції з двома десятковими знаками згідно форми «Пропозиція конкурсних торгів» (Додаток № 2 до цієї документації конкурсних торгів).

До ціни пропозиції конкурсних торгів не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення Договору про закупівлю. Витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів, Замовником не відшкодовуються (в тому числі й у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Якщо ціна пропозиції конкурсних торгів не включає будь-яких витрат Учасника, про які зазначається в цій документації конкурсних торгів, такі витрати покладаються на Учасника.

7. Інформація про мову, якою повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедури закупівлі всі документи пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою. Оригінали та копії документів, що видаються іншими мовами, подаються мовою оригіналу з наданням нотаріально засвідченого перекладу українською мовою.

Якщо Учасник є нерезидентом України, він може додатково подати свою пропозицію конкурсних торгів англійською та/або російською мовами. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень

до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який письмово підтвердив намір щодо участі у процедурі закупівлі та отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовнику має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на 7 (сім) днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою Замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі Замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник зобов’язаний продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті  10 Закону.

Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку осіб, які отримали документацію конкурсних торгів, означатиме, що зазначені особи, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.

У разі виникнення в зазначених осіб питань, що не висвітлені в документації конкурсних торгів, Замовник при їх вирішенні керується Законом, а також чинними нормативними-правовими актами України з питань закупівель.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону.

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

Кожен Учасник процедури закупівлі має право подати тільки одну пропозицію конкурсних торгів.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*.

Відповідальність за помилки у документах пропозиції конкурсних торгів несе Учасник.

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції конкурсних торгів).

Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів Учасника-фізичної особи підтверджується копією паспорту, копією довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, довіреністю, дорученням тощо.

Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

На конверті повинно бути зазначено:

- повне найменування і місцезнаходження замовника;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, номер державного офіційного друкованого видання, у якому було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі, номер оголошення;

- повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження(місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

- маркування: „Не відкривати до 12год. 00хв. 08.11.2012р. (зазначається дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів ”).

Якщо конверти, що містять пропозицію конкурсних торгів, не оформлені, не запечатані та не промарковані відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів, Замовник не несе відповідальності за передчасне розкриття конвертів, їх втрату або запізнення, збереження форми та змісту пропозиції конкурсних торгів до моменту її офіційного розкриття.

Отримана пропозиція конкурсних торгів вноситься Замовником до реєстру , форма якого визначається Уповноваженим органом.

Усі документи, що вимагаються відповідно до цієї документації конкурсних торгів, мають бути оформлені відповідно до її вимог.

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

- реєстру документів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів, що надається на бланку учасника (у випадку, якщо учасник такий бланк має).

- форми «Пропозиція конкурсних торгів» згідно Додатку № 2 до цієї документації конкурсних торгів із зазначенням кількості товару по кожній позиції, ціни за одиницю товару без ПДВ та ПДВ., сума без ПДВ та з ПДВ та загальна сума пропозиції конкурсних торгів;

- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів (п.1 Розділ 3);

- документів, що підтверджують надання учасником забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі);

- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) з урахуванням вимог, передбачених Додатком №4 цієї документації;

- документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку №3 та п.6 цієї документації,

- інші документи, надання документів, яких передбачено умовами документації конкурсних торгів Замовника

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедури закупівлі Замовником не вимагається від Учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

4. Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Під час проведення процедури закупівлі Замовником не вимагається від Учасників процедури закупівлі внесення ними забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам документації  конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

 Учасник має право:

- відхилити таку вимогу не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення пропозиції конкурсних торгів

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів та наданого забезпечення пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.

Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої  інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.                         

Для документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідна наявність:                                                                      -  обладнання та матеріально-технічної бази;                                                                      -  працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у тому числі, інформація щодо кількості, досвіду роботи, рівня освіти працівників, наявності сертифікатів, дипломів працівників тощо);

документально      підтвердженого      досвіду      виконання аналогічних договорів (довідка у довільній формі з зазначенням кількості аналогічних договорів (перелік організацій – замовників з адресами та контактними телефонами, зазначенням предмету договору);

-     довідки  у довільній формі із зазначенням досвіду роботи на ринку;

-  фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого   банку      про        відсутність        (наявність)  заборгованості за кредитами).

Документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, що підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим

замовником.

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку № 4 до цієї документації конкурсних торгів.

8. Опис окремої частини предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Предмет закупівлі на частини (лоти) не ділиться.

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Повідомлення Учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п.1 Розділа ІІІ цієї документації. Додатково на конверті має бути зазначено: „Зміни" або "Відкликання" відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв'язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.

Після відкриття конверта внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит комітету з конкурсних торгів Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце, та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою.

місце, подання пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.303

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

08.11.2012р. до 10год. 00 хв.

Пропозиції конкурсних торгів повинні бути одержані Замовником не пізніше часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

 На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту  підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

При поданні пропозицій конкурсних торгів поштою, пропозиція конкурсних торгів вважається поданою, якщо вона була отримана Замовником до часу та дати, зазначених в оголошенні про проведення відкритих торгів.

 

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

місце розкриття

пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.304

дата та час розкриття

пропозицій конкурсних торгів

08.11.2012р. об 12 год. 00хв.

Розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі.

До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів Замовником допускаються всі Учасники, що подали пропозиції конкурсних торгів або їх уповноважені представники. Відсутність Учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.

Конверти, позначені «Зміни» або «Відкликання», відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції конкурсних торгів, за якими було подане відповідне письмове повідомлення про відкликання згідно з пунктом 9 розділу 3 цієї документації конкурсних торгів, не відкриваються.

За підроблення документів Учасник конкурсних торгів несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.

Повноваження представника Учасника підтверджується протоколом засновників/випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу.

Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного Учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та Учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом Голови комітету з конкурсних торгів та печаткою Замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому Учаснику на його запит протягом 1 (одного) робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Не приймається, не обговорюється та не дозволяється внесення жодних змін до пропозицій конкурсних торгів щодо їх суті, включаючи зміни, спрямовані на коригування пропозиції конкурсних торгів, яка не відповідає формальним вимогам документації конкурсних торгів, з метою приведення її у відповідність із такими вимогами.

Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої  пропозиції конкурсних торгів.  До детального оцінювання пропозицій Замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення, що кожна пропозиція:

-          підписана належним чином;

-          відповідає вимогам цієї документації конкурсних торгів.

Пропозицією конкурсних торгів, що відповідає вимогам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами та умовами документації конкурсних торгів.

Якщо пропозиція не відповідає хоча б одній вимозі, вона відхиляється Замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування, зміни невідповідних відхилень або застережень.

Після перевірки пропозицій конкурсних торгів на правильність оформлення та відповідність кваліфікаційним вимогам і умовам цієї документації конкурсних торгів, починається їх оцінка та визначення переможця. Замовник оцінює та порівнює пропозиції конкурсних торгів, що не були відхилені.

Замовник визначив, що єдиним критерієм оцінки пропозицій конкурсних торгів є «Ціна».  

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою:

Методика оцінки.

Максимально можлива кількість балів для кожної пропозиції становить 100. За ненадання інформації за будь-яким з критеріїв пропозицію Учасника буде відхилено. За надання нечіткої інформації за будь-яким критерієм нарахована кількість балів за ним становитиме 0.

Кількість балів за критерієм «Найнижча ціна» визначається за формулою:

Бц = (Цminоб)х100, де

Бц — кількість балів за критерієм «Найнижча ціна»;

Цmin  — найнижча ціна;

Цоб — ціна відносно пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 — максимально можлива кількість балів за критерієм «Найнижча ціна».

Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. Переможцем є Учасник, чия пропозиція конкурсних торгів набрала максимальну кількість балів, тобто є найбільш економічно вигідною. У випадку однакового значення показника у декількох пропозицій переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів Замовника простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету з конкурсних торгів. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має Голова комітету з конкурсних торгів.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Умови та порядок виправлення арифметичних помилок:

а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

б) при розходженні між ціною за одиницю товару та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється.

Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товар, що постачатиметься за договором про закупівлю, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції конкурсних торгів, а Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за ці витрати незалежно від результату процедури закупівлі. Також учасник  самостійно несе всі витрати на отримання зазначених у цьому пункті документів.

Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають письмовий запит до замовника конкурсних торгів. Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або поштою (у тому числі електронною поштою). У разі отримання документації електронною поштою, учасник надсилає одразу після отримання документації в електронному вигляді повідомлення про її отримання та у паперовому вигляді засобами поштового зв’язку.

Конфіденційність

Замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої Учасниками. Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Уповноваженому органу, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.

Процедура оскарження

Оскарження  дій, рішень або бездіяльності Замовника здійснюється у порядку, визначеному в ст.18 Закону.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником

2) наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч. 7 ст. 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів (в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимогам істотних умов договору).

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень,  які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом ;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили;

- скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім  учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім Учасникам – письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника – переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Переговори між Замовником та Учасником, що став переможцем торгів, мають конфіденційний характер.

Повідомлення про акцепт пропозиції обов’язково публікується у державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань  державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

Оголошення про результати проведення процедури закупівлі публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону протягом 7 (семи) днів з дня укладення договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.

2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.

Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.

Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) зміни ціни за одиницю товару не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;

3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

   4) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

5) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону;

6) узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);

7) зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;

8) зміни встановленого згідно із законодавством  органами державної статистики індексу інфляції, зміни курсу іноземної валюти у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни залежно від зміни такого курсу, зміни біржових котирувань, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю.

Дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення  процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному у попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

 Договір про закупівлю є нікчемним, у разі його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 Закону, а також у разі його укладення з порушенням строків, передбачених абзацами третім, четвертим частини другої статті 31 Закону, абзацом четвертим частини п’ятої статті 36 Закону, абзацом першим частини третьої статті 39 та статтею 39¹° цього Закону, крім випадку порушення зазначених строків у зв’язку з оскарженням процедури закупівлі.

Примітки: у складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати скріплений підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), проект договору про закупівлю товару за державні кошти зазначений в Додатку №5 цієї документації, що буде являтися згодою у усіма його істотними умовами.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або неукладання договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №1

 

 

 

РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ,

наданих у складі  пропозиції конкурсних торгів**

 

 

з/п

Найменування документу

№ сторінки

 

 

 

 

Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою*.

 

Примітки:

* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством

**Реєстр документів, наданих у складі пропозиції конкурсних торгів подається на бланку Учасника (у випадку, якщо Учасник такий бланк має).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №2

Форма «ПРОПОЗИЦІя Конкурсних торгів»

(форма*, яка подається учасником на фірмовому бланку у разі наявності)

 

Ми, (повне найменування та юридична адреса, місцезнаходження учасника), подаємо свою пропозицію конкурсних торгів щодо участі у відкритих торгах на закупівлю:                    код ДК 016-97 - 30.02.1 Устаткування для автоматичного оброблення інформації) (надалі - товар) згідно з технічними та іншими вимогами замовника торгів – Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області.

Вивчивши документацію конкурсних торгів, всі технічні та інші вимоги щодо предмета закупівлі, ми (Назва учасника), маючи всі необхідні документи (ліцензії, дозволи тощо), уповноважені на підписання Договору про закупівлю та маємо можливість й погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору про закупівлю на наступних умовах:

1.      Ціна* предмета закупівлі:

 

з/п

Найменування предмета закупівлі

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю товару, грн., без ПДВ***

Ціна за одиницю товару, грн.,

з ПДВ***

Загальна вартість товару, грн.,

без ПДВ***

Загальна вартість товару, грн.,

з ПДВ***

 

1.

Персональний комп’ютер укомплектований(у складі: системного блоку, монітора, клавіатури, миши, мережевого фільтра, навушників з мікрофоном, акустичних колонок)

 

комплекти

93

 

 

 

 

 

 

2.

Принтер швидкісного друку

одиниці

30

 

 

 

 

 

Ціна пропозиції становить:

Без ПДВ, грн.: ____________________ (цифрами та прописом***);

ПДВ, грн.: _______________________ (цифрами та прописом);

Всього з ПДВ, грн.: _______________ (цифрами та прописом***).

 

2.      Умови розрахунків (відстрочення платежу): до 31 грудня 2012 року.

3.         Строк поставки товару: протягом 7-ми робочих днів з дати підписання Договору, за умови наявності фінансування Замовника на зазначені цілі. Кінцевий термін поставки - до 31 грудня 2012року.

4.      До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією конкурсних торгів (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу про наміри між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

5.      Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції конкурсних торгів протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція конкурсних торгів буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

6.      Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції конкурсних торгів з більш вигідними для Вас умовами.

7.      Ми погоджуємося з обов’язковими вимогами до Договору про закупівлю, який буде укладено з учасником-переможцем процедури закупівлі. Якщо наша пропозиція конкурсних торгів буде акцептована, ми беремо на себе зобов’язання на підписання Договору про закупівлю із Замовником протягом 30 днів з дня акцепту пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель, на умовах, зазначених у документації конкурсних торгів, і виконати всі умови, передбачені Договором про закупівлю.

8.      Ми гарантуємо якість та своєчасність поставки предмета закупівлі відповідно до умов, передбачених Договором про закупівлю.

 

____________________________________________________________________________

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, завірені печаткою**)

Примітки: * учасники мають дотримуватись встановленої форми. Внесення в форму «ПРОПОЗИЦІЯ конкурсних торгів» будь-яких змін неприпустимо. Ціна та сума мають бути відмінними від 0, 00 грн. та вказані з двома знаками після коми;

** Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством;

*** при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, пов’язані з доставкою товару Замовнику;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток №3

 

Перелік документів, що подаються Учасником

у складі пропозиції конкурсних торгів

 

1. Довідка (завірена печаткою учасника (у разі наявності) про учасника, складена у довільній формі, що містить: 

а) реквізити (адреса – юридична та/або фактична, номер телефону та факсу);

б) відомості про керівництво для:

-  юридичної особи – посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів;

- фізичної особи-підприємця – прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів;

в) форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму (тільки для юридичних осіб).

2. Стислий опис технічних можливостей учасника.

3. Інформацію та документи про відповідність запропонованого товару технічним вимогам, підготовлені відповідно до вимог п. 7 розділу ІІІ цієї документації.

4. Оригінал або завірену копію документу, який підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника щодо підпису пропозиції конкурсних торгів (копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або копію протоколу рішення власників чи акціонерів про призначення його керівником, або протоколу засновників/виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління або копію довіреності керівника Учасника тощо). У разі, якщо підписувати договір, пропозицію конкурсних торгів тощо буде інша уповноважена особа, надати документальне підтвердження повноважень цієї особи (оригінал довіреності).

5.    Копію свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (для фізичної особи-підприємця – завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця або копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).

6. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб, завірена печаткою учасника (у разі наявності).

7. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб), завірена печаткою учасника (у разі наявності).

8. Копія паспорту  фізичної особи–підприємця/керівника учасника, що має бути завірена підписом фізичної особи-підприємця/ керівником учасника.

9. Довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника:

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість

Технічний стан

Примітки (власність, оренда тощо

 

 

 

 

 

 

10. Довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з висвітленням інформації відповідно до п.6 Розділу 3 документації конкурсних торгів) і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю.

11. Письмові відомості щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (за предметом закупівлі) договорів у вигляді довідки довільної форми(на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) із зазначенням:

- кількості аналогічних договорів;

- переліку організацій – замовників (із зазначенням адрес, номерів телефонів);

- предмету договору.

12. Оригінали листів-відгуків від Замовників про виконання аналогічних договорів (у кількості не менш двох), зазначених в п. 10 Додатку №3 цієї документації (із зазначенням повного найменування Замовника, який надає відгук; юридичної та поштової адреси Замовника, контактних телефонів; найменування Учасника, з яким Замовник перебував в договірних відносинах; предмету договору із зазначенням кількості товару та загальної суми договору, розмірів виконаних поставок; відсутності нарікань щодо якості продукції) не більше двотижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;

13. Письмова довідка (на фірмовому бланку Учасника (за наявності))  у довільній формі із зазначенням досвіду роботи на ринку.

14. Завірена учасником копії фінансової звітність (з відміткою органів статистики) у розумінні Закону України, від 16.07.1999, № 996-XIV "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні": станом на останню звітну дату, а саме: копію балансу підприємства (Форма №1 або Форма №1-м (для суб’єктів малого підприємництва), копія звіту про фінансові результати(Форма №2 або Форма №2-м (для суб’єктів малого підприємництва), копія звіту про рух  грошових коштів за 2011 рік. У разі, якщо Учасник є суб’єктом малого підприємництва або представником іноземних суб’єктів господарської діяльності,  для яких національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати - учасник надає на фірмовому бланку(у разі наявності) довідку складену в довільній формі з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.

15. Оригінал  або завірену копію довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів.

16. Довідку уповноваженого органу або лист (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність підприємства Учасника в єдиній базі даних про підприємства щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, датованої не пізніше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів;

17.    Оригінал або завірену копію довідки ДПІ про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, дійсну на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів;

18.  Довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про те, що Учасника не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

19.  Довідку (у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності)) про відсутність у службової (посадової) особи Учасника, яку уповноважено представляти інтереси Учасника під час проведення закупівлі, притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – довідку про відсутність притягнення Учасника до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення та відсутність притягнення до відповідальності за злочини, пов’язані з порушеннями процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку).

20.  Документальне підтвердження провадження Учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, а саме:

-          копію статуту (для фізичної особи, в тому числі фізичної особи-підприємця – завірену копію паспорту);

-          копію довідки про взяття на облік платника податку (форма № 4-ОПП);

-          копію свідоцтва про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку;

21.Проект Договору про закупівлю товару за бюджетні кошти (Додаток №5 до цієї документації конкурсних торгів) оформлений відповідно до п.2 розділу VI цієї документації конкурсних торгів.

22.Лист згода – для фізичних осіб (Додаток№6 до цієї документації конкурсних торгів).

Для правильного оформлення пропозиції конкурсних торгів кожен Учасник вивчає всі інструкції, форми, строки та терміни, специфікації, наведені у цій документації конкурсних торгів.

 У випадках, коли в документації конкурсних торгів наявна вимога Замовника щодо надання копії документа - це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи Учасника та відбитки печатки (за винятком Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно чинного законодавства). У всіх інших випадках Замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа.

У разі не надання будь-якого документу відповідно до вимог документації конкурсних торгів, Учасник повинен надати Довідки в довільній формі з обґрунтування підстав (з посиланням на чинне законодавства України)щодо ненадання таких документів.

 

Неспроможність подати всю інформацію, що потребує документація, конкурсних торгів, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 4

 

Технічні вимоги (специфікація) до предмету закупівлі.

 

Учасник надає копії сертифікатів на продукцію, з яких можливо встановити відповідність товару технічним характеристикам, згідно з Технічними вимогами замовника, дійсних на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів.

  Учасник повинен надати завірені належним чином копії: сертифікату на систему управління якістю, сертифікат на систему екологічного керування, сертифікат відповідності на товар( монітор, системні блоки). До торгів допускаються тільки сертифіковані системні блоки з гарантійним терміном не менше 2(двох) років з дня поставки. Дата виготовлення - 2012 рік.

Комп’ютерна техніка повинна відповідати (або мати кращі) наступні технічні характеристики.

1.Комп’ютер (у складі: системного блоку, монітора, клавіатури, миши, мережевого фільтра, навушників з мікрофоном, акустичних колонок):

Системний блок – Процесор типу АМD під сокет  Soket FM1 , з тактовою частотою не  нижче 2700MHz, типу не нижче Х2 A4-3300, кешем не менше 2*1024Kb та кількістю ядер не менше 2

 
 

Системна плата з підтримкою не менше 16Гб памяті, сокетом FM1, SATA 3Gb, USB2.0, LAN, microATX, з інтегрованою відеокартою  або еквівалент.

 

Оперативна пам’ять : не меньше  4Gb  DDR3, 1333, PC3-10600

 

Напопичувач DVD+/-RW ,  SATA 

 

Відеокарта: інтегрована

 

Накопичувач не менше HDD 500 Gb  SATA оберти/кеш не менше 7200об./хв., 16Mb  

 

Корпус розміру/формфактору Mibble/ ATX, товщиною металу не менше 0.8 мм, USB роз’ємами на передній панелі та з додатковим охолодженням або еквівалент

 

Блок живлення ATX (20+4+4) потужністю не менше 400W + 12см кулером  

 

Системне програмне забезпечення Windows 7 з підтримкою роботи в домені та з можливістю переустановки на Windows  XP Pro

 

Монітор з діагоналлю не менше 19’’, роздільною здатністю не меньше 1366 x 768, максимальною яскравістю не нижче 200, з часом отклику не більше 5мс 

 

Клавіатура, мишка: клавіатура   USB  або  PS/2 , мишка  USB  або PS/2 

 

Мережевий фільтр

 

Навушники з мікрофоном

 

Акустичні колонки

 

 

2. Принтер

Принтер CANON LBP-6000, з картриджем,з шнуром USB або еквівалент

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 5

 

Проект

 

ДОГОВІР №___

Про закупівлю товару за бюджетні кошти

 

м. Чернігів                                                                                                     «____»____________2012 року

 

Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області в особі начальника управління Вовченко Володимира Івановича, що діє на підставі Положення про територіальні управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 05.04.2011р № 82 (далі-Замовник), з однієї сторони, і ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (далі-Учасник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі-Договір):

  

І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1.  Учасник зобов'язується у 2012 році продавати Замовникові товар для судів Чернігівської області, зазначений у специфікації (Додаток№1), яка є невід’ємною частиною Договору, а Замовник - прийняти та оплатити такий товар.

1.2.Найменування, кількість, ціна, асортимент товару: ДК 016-97 код 30.02.1.Устаткування для автоматичного оброблення інформації (персональний комп’ютер укомплектований-93 комплекти, принтер швидкісного друку-30 одиниць (далі – Товар) за цінами визначеними в Додатку №1 до Договору.

1.3. Обсяги закупівлі товару зазначеного у п.1.2 можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

 

II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ

2.1. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає державним стандартам, що є чинними на території України для відповідної категорії товару.

2.2. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору(невідповідність вимогам Замовника, технічному опису Учасника, пакуванню, маркуванню тощо). Учасник зобов’язується розпорядитися таким товаром у десятиденний строк з дня письмового повідомлення Замовника чи при відмові  Замовника від прийняття Товару.

2.3. У разі доставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків доставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок у строк  до 5-ти календарних днів з дати отримання письмового повідомлення від Замовника усунути недоліки або замінити неякісний Товар на товар належної якості. У  разі  істотного  порушення  вимог  щодо  якості  Товару (виявлення недоліків, що не можливо усунути,  недоліків,  усунення яких пов'язане з непропорційними  матеріальними витратами  або  затратами  часу, недоліків,  що були виявлені Замовником неодноразово чи з'явилися знову після їх усунення), Замовник має право за своїм вибором:

     1) відмовитися від Договору і вимагати  повернення  сплаченої за Товар грошової суми;

     2) вимагати заміни Товару.

2.4.Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Учаснику.

 

III. ЦІНА ДОГОВОРУ

3.1. Ціна цього Договору встановлюється в національній валюті України та становить _________________________ (_______________________.), з/без ПДВ, у кількості та за цінами відповідно до п. 1.2 цього Договору.

3. 2 Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін залежно від обсягу бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом, а також реального фінансування видатків Замовника з Державного бюджету на зазначені цілі шляхом підписання додаткової угоди.

3.3 Замовник сплачує за товар, що доставляється, за ціною, згідно з ціновою пропозицією, яка зазначена в Специфікації (Додаток №1 до договору).

3.4 Ціна за товар протягом дії Договору не може бути змінена, крім випадків визначених в ст.40 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 №2289-VI).

ІV.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка про оплату товару (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта (накладної) приймання - передачі товару. Замовник проводить розрахунки за замовлений товар шляхом перерахування повної вартості Товару на розрахунковий рахунок Учасника у 10 - денний термін з моменту поставки Товару ,надання акта (накладної) приймання - передачі товару та рахунку.

 4.2. До   рахунку   додаються:    накладна    щодо    приймання-передачі   Товару, оформлені відповідно до чинного законодавства .

 4.3. Оплата за поставлений Учасником товар здійснюються Замовником у гривнях шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Зобов'язання по оплаті вважається виконаним Замовником з моменту надходження грошових коштів на рахунок Учасника, вказаний в Договорі. В платіжних документах Замовник зобов'язаний вказувати дату та номер даного договору. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за товар Учаснику здійснюється Замовником протягом 7-ми банківських днів з дня отримання останнім коштів на вказані цілі.

                                                                V. ПОСТАВКА ТОВАРУ

5.1.Строк (термін) поставки (передачі) Товару : Учасник постачає товар Замовнику протягом 7-ми робочих днів з дати підписання Договору, за умови наявності фінансування Замовника на зазначені цілі. Сторони домовилися, що товар може постачатися Замовнику частинами, в такому випадку поставка товару здійснюється протягом семи робочих днів з дня отримання замовлення (телефоном, факсом або поштою)  від Замовника, кінцевий термін поставки - до 31 грудня 2012року.

5.2.  Місце поставки (передачі) товару: м. Чернігів, проспект Миру, 49-а, каб. 304.

5.3.Датою доставки є дата отримання Товару Замовником на його складі, згідно з товаро супровідними документами.

5.4. Товар, що доставляється повинен мати маркування, ярлики з інформацією згідно з вимогами законодавства.

5.5. Товар доставляється в упаковці, яка не уможливлює його псування або пошкодження під час транспортування на період поставки до прийняття Товару Замовником.

5.6. Доставка товару здійснюється автотранспортом Учасника.

5.7.Розвантаження доставленого Товару здійснюється за рахунок Учасника.

5.8. Прийняття Товару за кількістю та якістю проводиться Замовником в порядку, визначеному чинним законодавство України.

5.9. Кількість товару, що є предметом Договору може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та потреб Замовника.

5.10 При виникненні претензій по недопоставці Товару Учасник повинен провести  до поставку товару протягом 5-ти діб з дня отримання претензії.

 

                                                       VI.ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

6.1. Замовник зобов'язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар Учаснику,

 документально (актом чи накладною приймання - передачі товару) підтверджувати розрахунки;

6.1.2. Приймати поставлений товар згідно з актом (накладною);

6.2. Замовник має право:

6.2.1.    Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк 5-ти робочих днів;

6.2.2.    Контролювати якість товару та його поставку у строки, встановлені цим Договором.

6.2.3.    Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього  Договору;

6.2.4.    Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо).

6.3. Учасник зобов'язаний:

6.3.1.  Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;

6.3.2.  Забезпечити поставку товару, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;

6.3.3.  Здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування  та ремонт товару, що придбавається Замовником, протягом всього гарантійного терміну на той чи інший товар:

-          системний блок - не менше 2-х років або більше;

-          монітор - не менше 2-х років або більше;

-          клавіатура, миша, навушники з мікрофоном, акустичні колонки – не менше 12 календарних місяців або більше;

-          мережевий фільтр – не менше 1-го місяця або більше.

Гарантійний термін починається з дня введення в експлуатацію Товару. Датою введення в експлуатацію товару слід вважати фактичну передачу Товару представнику відповідного місцевого загального суду Чернігівської області. Приймання-передача Товару від Замовника до представника відповідного місцевого загального суду Чернігівської області оформляється накладною.

6.4. Учасник має право:

6.4.1.  Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлені товари;

6.4.2.  На дострокову поставку товарів за письмовим погодженням  Замовника;

6.4.3.  Уразі невиконання зобов'язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк протягом 5-ти робочих днів.

 

VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1.    У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.

7.2.    Згідно статті 26 Закону України «Про державний бюджет України на 2012 рік» розпорядникам та одержувачам коштів державного бюджету під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти обов'язково передбачати однією з умов застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань.

7.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі не менше 2-ої облікової ставки НБУ.

7.4. За не оплату чи несвоєчасну оплату рахунку Замовник сплачує Учаснику пеню в розмірі 2-ої облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.

 

VIII. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

8.1.  Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2.  Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 2-х днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3.  Факти, викладені в повідомленнях, повинні бути підтверджені Торгово-промисловою Палатою України або іншим компетентним органом.

8.4.  У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 20 днів,  кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Учасник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.

 

IX. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1.  У випадку виникнення спорів або розбіжностей  Сторони  зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2.  У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності ) вирішуються у судовому порядку згідно з чинним законодавством України.

 

Х.СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1.  Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання  і  діє до 31 грудня 2012року (або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором).

10.2.  Цей Договір укладається і підписуються у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.

ХІ.ІНШІ УМОВИ

11.1   Учасник є/не є платником податку на прибуток на загальних умовах.

11.2   Замовник не є платником податку на прибуток.

11.3  Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами,   крім випадків визначених ст. 40 Закону. В разі настання таких випадків будь-які зміни чи доповнення до цього Договору є дійсними лише в тому випадку, якщо вони оформлені у письмовій формі, підписані уповноваженими на це представниками Сторін та скріплені печатками. Всі додатки та додаткові угоди до цього Договору є невід'ємною частиною цього Договору.

11.4 Сторона зобов'язана негайно повідомити іншу Сторону про зміну своєї фактичної, поштової, юридичної адреси, банківських реквізитів. До отримання такого повідомлення усі платежі, послання, передані іншою Стороною відповідно до умов даного Договору за старою адресою, реквізитами, визнаються переданими та отриманими належним чином.

                                              XII. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ

  Невід'ємною частиною цього Договору є : Спеціфікація(Додаток №1)

                                                                                 

XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Замовник                                                                           Учасник

                                                                                                               

ТУ ДСА України у Чернігівській області                          

Код ЄДРПОУ: 26295412                                                    

Адреса:                                                                                

14005, м. Чернігів, пр-т Миру, 49а                        

Тел./факс: (0462)678-279, 678-904, 678-641                                                        

Р/рахунок № , 35229019001170 в   

 ГУДКСУ у Чернігівській області                                        

МФО 853592                                                                         Посада:                               

Посада: начальник управління

 

________________В.І. Вовченко_                                    __________________________________

 М.П. підпис                                                            М.П. підпис

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                              Додаток № 1  до Договору №___

від «_____»_______2012р.

 
СПЕЦИФІКАЦІЯ   №1

Назва

Назва виробника

Од. виміру

Кільк.

Ціна за  одиницю  (без ПДВ), грн.

Ціна за  одиницю  (з ПДВ), грн.

Сума без ПДВ, грн.

 

1

 

2

3

4

5

6

1.Персональний комп’ютер укомплектований(у складі: системного блоку, монітора, клавіатури, миши, мережевого фільтра, навушників з мікрофоном, акустичних колонок)

 

Комплекти

93

 

 

 

2. Принтер швидкісного друку

 

Одиниці

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вартість пропозиції без ПДВ, грн.

 

ПДВ 20%,  грн

 

Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів з ПДВ, грн

 

  

      Загальна сума поставки товару складає: ___________ грн. (_________________________________________), з урахуванням ПДВ 20%: ___________ грн. (__________________________________).

 

Учасник:                                                                                                     Замовник:     

 

 ______________________                                                             _____________В.І. Вовченко

 

МП                                                                                                    МП

 

 

 

 

Додаток №6

 

 

 

Голові комітету з конкурсних торгів

територіального управління ДСА України

у Чернігівській області                                

Джулаю В.П.

 

 

 

 

 

 

 

Лист-згода                                                                          

 

 

            Відповідно до Закону України Про захист персональних даних від 01.06.2010 №2297-ІV даю згоду на обробку, використання та доступ персональних даних, які передбачено Законом України Про здійснення державних закупівель, а також згідно нормами чинного законодавства, моїх персональних даних(у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані:номери телефонів,електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі конкурсних торгів, цивільно-правових та господарській відносин.                                                    

 

 

 

Дата    ____________                                                          _____________/_________/

                                                                                                          Підпис                   /ПІБ/