flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ на закупівлю за процедурою відкриті торги: послуг з технічного обслуговування і ремонту конторський, лічильних машин та комп’ютерної техніки (послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп’ютерної техніки)

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  УКРАЇНИ

У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Пр-т Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005, тел/факс 67-89-04, e-mail: inbox@cn.court.gov.ua, код ЄДРПОУ 26295412

КОМІТЕТ З КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

 

 

 

 

Затверджено

Рішенням комітету з конкурсних торгів

від «04» квітня  2012р. №8

 

 

         

Голова комітету з конкурсних торгів

 

____________________ В.П. Джулай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 на закупівлю за процедурою відкриті торги:

  послуг з технічного обслуговування і ремонту конторський, лічильних машин та комп’ютерної техніки (послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп’ютерної техніки)

ДК 016-97 код 72.50.1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Чернігів- 2012

Інструкції учасникам торгів

I. Загальні положення

1

2

1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів

Документація конкурсних торгів розроблена на  виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010р. №2289-VI (далі по тексту – Закон). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.

2. Інформація про замовника торгів

 

повне найменування

Територіальне управління державної судової адміністрації України у Чернігівській області.

місцезнаходження

просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005.

посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками

Джулай Валентин Петрович, завідувач сектора матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників, голова комітету з конкурсних торгів, просп. Миру, 49а, м. Чернігів, 14005, тел.(0462) 678-904 , факс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua

 

 

3. Інформація про предмет закупівлі

 

найменування предмета закупівлі

ДК 016-97 код 72.50.1- послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки

вид предмета закупівлі

послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп’ютерної техніки

місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

За адресою замовника, каб. 304.

Обсяг надання послуг визначений в Додатку №2 до документації конкурсних торгів.

 

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

Протягом  2012 року

4. Процедура закупівлі

Відкриті торги

5. Недискримінація учасників

Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

6. Інформація про валюту(валюти), у якій(яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів

Валютою пропозиції конкурсних торгів є національна валюта України - гривня.

Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з Договором про закупівлю.

Учасник визначає ціну пропозиції конкурсних торгів з урахуванням усіх своїх витрат(включаючи транспортні послуги, розмір податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені).

7. Інформація про мову(мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції конкурсних торгів

Пропозиція конкурсних торгів та усі документи, що мають відношення до цієї пропозиції і підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою.

Якщо у складі пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, – Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

 

ІІ. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до документації конкурсних торгів

1. Процедура надання роз’яснень щодо документації конкурсних торгів

Учасник, який письмово підтвердив намір щодо участі у процедурі закупівлі та отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз'яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.

Замовнику надано право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

У разі здійснення закупівлі за скороченою процедурою Замовник не має права з власної ініціативи чи за результатами запитів вносити зміни до документації конкурсних торгів, крім випадків, коли внесення таких змін необхідне для приведення документації конкурсних торгів у відповідність із вимогами чинного законодавства або такі зміни вимагає рішення органу оскарження. У такому разі Замовник вносить відповідні зміни до документації конкурсних торгів та продовжує строк подання пропозицій конкурсних торгів.

У разі несвоєчасного подання роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник зобов’язаний продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті  10 Закону.

2. Порядок проведення зборів з метою роз’яснення запитів щодо документації конкурсних торгів

У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз’яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.

Зазначена інформація оприлюднюється замовником відповідно до ст. 10 Закону.

 

ІІІ. Підготовка пропозицій конкурсних торгів

1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів

 

*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)

Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті.

Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.

Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів).

Комерційна, кваліфікаційна та технічна частини пропозиції конкурсних торгів  оформлюються окремо (папки-швидкозшивачі, зшиті пружинами тощо) та повинні містити зміст з назвами розділів, підрозділів і додатків, номерів сторінок та мати позначення: „Комерційна частина”, „Кваліфікаційна частина”, „Технічна частина”. Порядок складання документів кожної частини визначено у пункті 2 розділу ІІІ цієї документації конкурсних торгів.

„Комерційна частина”, „Кваліфікаційна частина”, Технічна частина” запечатуються в один конверт, який у місцях склеювання повинен містити відбиток печатки Учасника процедури закупівлі *.

 

На конверті повинно бути зазначено:

- повне найменування і місцезнаходження замовника;

- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

- повне найменування (прізвище, ім’я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

- маркування: „Не відкривати до «     » (зазначаються дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів).

 

2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника

Пропозиція конкурсних  торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:

- комерційної частини;

- кваліфікаційної частини;

- технічної частини.

Комерційна частина повинна містити:

а)  заповнені форми згідно з Додатком № 1 цієї документації;

б) інформацію, що учасник ознайомився з істотними умовами договору, які зазначені в цій документації конкурсних торгів та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде акцептована;

в)  документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції конкурсних  торгів, згідно з вимогами пункту 1 розділу 3;

 Кваліфікаційна частина повинна містити:

а) -документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям;

- документально підтверджену інформацію про відсутність підстав для відмови учаснику у участі в процедурі закупівлі на підставі пунктів 1 та 2 статті 17 Закону.

Технічна частина повинна містити інформацію та документи згідно з Додатком 2 цієї документації.

Відсутність документів, передбачених в цьому пункті документацію конкурсних торгів, розцінюється як невідповідність пропозиції конкурсних  торгів умовам документації конкурсних торгів.

 

3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається

4. Умови повернення чи не повернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів

Не вимагається

5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними

Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій конкурсних торгів. Пропозиція, дійсна на коротший період, відхиляється замовником як така, що не відповідає умовам документації  конкурсних торгів.

До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.

 Учасник має право:

- відхилити таку вимогу; 

- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів.

6. Кваліфікаційні критерії до учасників

При визначенні кваліфікаційних критеріїв у документації конкурсних торгів Замовник  керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону.

Замовником зазначаються кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством.

Відповідно ст.16 Закону для участі у процедурі закупівлі учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:

- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;

- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;

- наявність фінансової спроможності.

Відповідно до вказаних критеріїв, учасники повинні подати у складі пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційна частина)   наступні документи:

1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання Послуг.

1.2. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про спроможність забезпечення надання Послуг.

2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

3.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладені договорів про надання аналогічних послуг (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням предметів договорів, замовників та їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).

3.2. Оригінали листів-відгуків (підтвердження) від колишніх замовників – державних органів або підприємств, щодо якості наданих послуг та дотримання зобов’язань.

4.1. Копія балансу на останню звітну дату з відміткою про прийняття органу Держкомстату *;

4.2. Копія звіту про фінансові результати на останню звітну дату*;

4.3. Копію звіту про рух грошових коштів за попередній рік*;

4.4. Довідка з обслуговуючого банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами;

* У разі якщо учасник відповідно до норм чинним законодавством не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.

  Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям

 

Відповідно до статті 17 Закону замовник відмовляє учаснику у участі в процедурі закупівлі, у разі якщо:

1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;

2) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

3) виявлено факт участі учасника у змові;

4) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

5) службова (посадова) особа учасника яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;

7) учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;

8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.

9) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);

10) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.

Для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у торгах, учасник у складі своєї пропозиції (кваліфікаційна частина)  надає наступні документи:

1. Довідка від учасника, скріплена печаткою (при наявності такої), складена у довільній формі про:

- відсутність проявів з його боку несхвальних дій(тобто таких, що учасник не пропонує, та не дає прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі)

- відсутність випадків притягнення до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення.

- відсутність фактів участі учасника у змові.

- фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

- службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.

- він не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.

2. Довіреність від учасника, що підтверджує правомочність уповноваженої особи (представника) на укладення договору про закупівлю.

3. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки, виданої державним органом з питань банкрутства про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, дійсна на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів

4. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з податкової інспекції про відсутність в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), дійсна на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів

5. Копія статуту учасника або іншого документа, що підтверджує його право надавати дані послуги, засвідчена його печаткою (у разі наявності).

Крім вищевказаних документів, в складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати наступні документи щодо себе:

1. Копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), або копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

2. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).

3. Копію паспорту (для фізичних осіб).

4. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).

5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (для юридичних осіб).

Примітка: Всі документи (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій), які учасник подає для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах повинні на всіх сторінках мати відбиток мокрої печатки учасника та підпис уповноваженої особи.

Ненадання Учасником якого-небудь з документів, надання незавірених копій документів, зазначених в пункті 6 розділу ІІІ є підставою для відхилення пропозиції конкурсних торгів Учасника.

 

Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у пропозиції конкурсних торгів будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів такого учасника.

 

       Документи, які не передбачені Господарським кодексом України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї пропозиції конкурсних торгів. Учасники – нерезиденти, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у торгах, подають у складі своєї пропозиції конкурсних торгів документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані.

 

 

7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:

- відомості щодо відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (вимогам) Замовника, які повинні бути підтверджені відповідними документами відповідно до Додатку №2 документації конкурсних торгів

8. Опис окремої частини предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів

Предмет закупівлі на частини (лоти) не ділиться

9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником

Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції конкурсних торгів. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.

Повідомлення Учасника про зміни або відкликання пропозиції готується, запечатується, маркується та відправляється у відповідності із п.1 Розділа 3 цієї документації у конверті, додатково позначається „Зміни" або "Відкликання" відповідно. Повідомлення про відкликання може також надсилатися засобами зв'язку, але з наступним надсиланням письмового підтвердження, із поштовим штемпелем не пізніше кінцевого терміну подання пропозицій.

Після відкриття конверта внесення змін до пропозиції конкурсних торгів не дозволяється. У винятковому випадку на запит комітету з конкурсних торгів Учасник може дати лише пояснення до змісту пропозиції, не змінюючи її суті.

 

IV. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів

1. Спосіб, місце, та кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів:

спосіб подання пропозицій конкурсних торгів

Особисто або поштою.

місце, подання пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.303

кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час)

16.05.2012р. до 09-00 год.

Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.

 На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту  підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.

2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:

місце розкриття

пропозицій конкурсних торгів

за адресою замовника, каб.304

дата та час розкриття

пропозицій конкурсних торгів

16.05.2012р. об 11-00год.

До участі у процедурі  розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. 

Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення(для керівників установ), довіреністю (Додаток №3), дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для підтвердження особи представник повинен надати паспорт.

Під час розкриття пропозицій конкурсних  торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів, або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою, затвердженою уповноваженим органом.

 Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його письмовий запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.

Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. 

Конверти з позначкою "Зміни", відкриваються та прочитуються в першу чергу. Пропозиції, за якими було подане відповідне повідомлення про відкликання не відкриваються.

 

V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця

1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію

Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої  пропозиції конкурсних торгів. 

Замовник визначив, що єдиним критерієм оцінки пропозицій конкурсних торгів для закупівлі поштових конвертів є «Ціна».  

Оцінка проводиться згідно з наступною методикою викладеною в Додатку №4 документації конкурсних торгів.

За результатом розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів складається протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів за формою, встановленою Уповноваженим органом.

Загальний строк розгляду, оцінки та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати 20 робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.

 

2. Виправлення арифметичних помилок

Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.

Умови та порядок виправлення арифметичних помилок:

а) при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, визначальною є сума літерами;

б) при розходженні між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється. Якщо, на погляд Замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його пропозиція конкурсних торгів відхиляється.

3. Інша інформація

Витрати учасника, пов'язані з підготовкою та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).

Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.

Порядок з'ясування пропозицій

До детального оцінювання пропозицій Замовник попередньо вивчає пропозиції з метою визначення:

а) відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначеним у документації конкурсних торгів;

б) відповідність Учасника вимогам Закону «Про здійснення державних закупівель;

в) відповідності пропозиції умовам документації конкурсних торгів;

г) належним чином підписаних документів та правильним оформленням пропозиції.

Пропозицією, що відповідає умовам документації конкурсних торгів, є пропозиція, що узгоджується з усіма термінами, умовами документації. Якщо пропозиція не відповідає умовам документації конкурсних торгів, вона відхиляється Замовником і не може згодом приводитись у відповідність шляхом коригування чи зміни або анулювання невідповідних відхилень або застережень.

Оцінка та порівняння пропозицій

Після розкриття пропозицій, перевірки їх на правильність оформлення  та відповідність кваліфікаційним критеріям і умовам документації конкурсних торгів Замовник оцінює та визначає переможця закупівлі з числа Учасників пропозиції конкурсних торгів яких не були відхилені.

Під час оцінки Замовником пропозицій використовуються критерії та методика, зазначені у п.1. Розділу 5 цієї документації.

До оцінки пропозицій за критерієм „Ціна" приймаються ціни, запропоновані учасниками торгів, які відображені в протоколі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

Конфіденційність

Замовник протягом усього процесу здійснення процедури закупівлі забезпечує конфіденційність інформації, наданої Учасниками. Інформація щодо розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів надається виключно Уповноваженому органу, органам, що здійснюють державне регулювання та контроль у сфері закупівель, органу оскарження та суду.

Процедура оскарження

Будь-який Учасник або інша особа (скаржник) мають можливість оскаржити на підставі діючого законодавства протиправні дії, рішення або бездіяльність Замовника, якщо такі мали місце внаслідок порушення Замовником процедури закупівлі.  Оскарження  дій, рішень або бездіяльності Замовника здійснюється у порядку, визначеному в ст.18 Закону.

4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:

1) учасник:

- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;

- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

- не надав забезпечення конкурсних торгів, якщо таке забезпечення вимагалося замовником

2) наявні підстави, зазначені у ст. 17 та ч. 7 ст. 28 Закону;

3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації конкурсних торгів (в т.ч. технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та вимогам істотних умов договору).

Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів при наявності обґрунтованих претензій до Учасника щодо виконання аналогічних договорів.

Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися

Замовник відміняє торги у разі:

- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;

- неможливості усунення порушень,  які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;

- виявлення факту змови учасників;

- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом ;

- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;

- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з цим Законом;

- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.

Торги можуть бути відмінені частково (за лотом).

Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо:

- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;

- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.

Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім  учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.

VI. Укладання договору про закупівлю

1. Терміни укладання договору

У день визначення переможця Замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім Учасникам – письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження Учасника – переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.

Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань  державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

Під час здійснення закупівель за скороченою процедурою замовник укладає договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано, відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції у строк не раніше ніж через п'ять днів з дня публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, але не пізніше ніж через 14 днів з дня акцепту

2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю

Замовник  визначає істотні умови договору, які обов'язково включаються  до договору про закупівлю відповідно до вимог статей 40, 41 Закону.

Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, за типовою формою, затвердженою Уповноваженим органом.

У договорі про закупівлю обов’язково зазначаються істотні умови, вказані в проекті Договору (Додатку №5).

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним.  Якщо учасник вчинив фактичні дії щодо виконання договору,  правові наслідки таких  дій визначаються відповідно до Цивільного кодексу України.

Примітки: у складі пропозиції конкурсних торгів учасник повинен подати,  скріплений підписом уповноваженої особи та мокрою печаткою (у разі наявності), проект Договору (Додаток №5), що свідчитиме про погодження з усіма істотними умовами, які обов’язково включаються до Договору про закупівлю.

3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю

У разі письмової відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.

4. Забезпечення виконання договору про закупівлю

Не вимагається

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Пропозиція конкурсних торгів" подається у вигляді,

який наведений нижче на фірмовому бланку учасника(в разі його наявності).

Учасник не повинен відступати від даної форми.

Додаток № 1

(комерційна частина)

 

 

Пропозиція конкурсних торгів

 

         Ми, ______________________________________________(повна назва учасника, адреса (місце знаходження, телефон/факс, електронна адреса), надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсних торгах на закупівлю (вказати предмет закупівлі)  згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів.

Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму ______________________________ (гривень, з ПДВ)*

 

 До акцепту нашої пропозиції конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені Договором.

  Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом ___ днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.

Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно з умовами документації конкурсних торгів, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

  Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через  14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів та не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції .

 

 

Керівник організації–учасника процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа

 

 

_____________________

 

 

________________________

 

(підпис)

МП (за наявності)

(ініціали та прізвище)

 

*при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно запропонованого товару, вартість транспортних витрат пов’язаних із наданням послуг за адресою Замовника, вартість послуг та використаних матеріалів, запасних частин.

 

ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Назва організації – Учасника, адреса

Перелік обладнання

 

 

Вид послуг

Кількість ремонтів по кожному виду послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/

грн. з ПДВ

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

16

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP Laser Jet 1005

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

2

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

15

 

 

 

Принтер HP Laser Jet 1000

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

Технічне обслуговування

 

 

3

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

18

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP Laser Jet 1200

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

4

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

20

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP 1018

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

5

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

9

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP 1020

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

6

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

15

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 2900

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

7

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

4

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 3228

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

8

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

3

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 4018

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

9

 

 

 

 

 

Заміна тефлонового вала

 

10

 

 

 

Принтер Samsung ML 2015

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

10

 

 

 

Принтер Samsung ML 4220

Заміна тефлонового вала

5

 

 

 

Заміна резинового  вала

5

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

7

 

 

 

Технічне обслуговування

 6

 

 

11

 

 

 

 

 

Принтер Samsung ML 1710

Заміна тефлонового вала

 

 

 

5

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

12

 

 

 

 

 

Заміна лампи нагріву тефлонового вала

 

7

 

 

 

Принтер Samsung ML 1210

Заміна тефлонового вала

 

 

 

Заміна резинового  вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

13

 

 

 

 

Принтер Samsung ML 1610

Заміна лампи нагріву тефлонового вала

 

18

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

14

 

 

 

Копір Canon IR 2016

Заміна копі картриджа

5

 

 

 

Чорний

5

 

 

 

Заміна масла ф’юзера

1

 

 

 

Технічне обслуговування

5

 

 

15

Баготофункціональний пристрій Sharp 5618

Заміна барабана

10

 

 

Заміна ракеля

10

 

 

Заміна девелопера

10

 

 

Заміна тефлонового вала

10

 

 

Технічне обслуговування

20

 

 

16

 

Копір Canon IR 1510

Заміна копі картриджа

5

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

17

 

 

 

 

 

 

Копір Canon IR 1210

Заміна барабана

17

 

 

 

Заміна ракеля

 

 

Заміна фетрового вала

 

 

Заміна тефлонового вала

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Заміна коронатора переноса

 

 

Технічне обслуговування

 

 

18

 

 

 

 

Копір Canon IR 1018

Заміна термоплівки

12

 

 

Заміна резинового вала

12

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

13

 

 

Заміна подшипників резиноваго вала

13

 

 

Технічне обслуговування

13

 

 

19

 

 

 

 

Копір Canon FC- 230

Заміна термоплівки

1

 

 

Заміна резинового вала

1

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

1

 

 

Заміна подшипників резиноваго вала

1

 

 

Технічне обслуговування

3

 

 

20

 

 

 

 

 

 

Копір Canon IR 1022

Заміна барабана

11

 

 

 

Заміна ракеля

 

 

Заміна фетрового вала

 

 

Заміна тефлонового вала

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Заміна коронатора переноса

 

 

Технічне обслуговування

 

 

 

 

Табл. 1.2 - Ремонт Персональних комп’ютерів  та моніторів

 

 

 

             

 

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

1

Персональні копм’ютери у зборі;  за необхідністю заміна  комплектуючих.

80

 

 

2

Монітор Samtron 76DF

40

 

 

3

 Монітор Samsung syncmaster 753s

30

 

 

4

Монітор Hansol 730e

20

 

 

5

Монітор Samsung syncmaster 795s

25

 

 

6

Монітор Samsung syncmaster 755

38

 

 

 

 

Таблиця 1.3- Відновлення картриджів

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

1

Картридж Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015

300

 

 

2

Картридж  C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300

200

 

 

3

Картридж  EP-27/EP-26 для МФУ  Canon 3228/3110

200

 

 

4

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для принтерів Samsung ML-1615/2015

300

 

 

5

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтерів Samsung ML-1210/1710/scx 4200

200

 

 

 

Таблиця 1.4-Заправка картриджів

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

1

Картридж Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015

950

 

 

2

Картридж  C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300

750

 

 

3

Картридж  EP-27/EP-26 для МФУ  Canon 3228/3110

800

 

 

4

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для принтерів Samsung ML-1615/2015

900

 

 

5

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтерів Samsung ML-1210/1710/scx 4200

500

 

 

 

 

Всього: ______________ грн. ___коп.  з/без ПДВ(    загальна сума по всім видам послуг числом та прописом ),

у тому числі ПДВ _______грн. ___коп. (    сума числом та прописом     ).

[Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою] 

(посада особи, що підписує форму)                                     

                                                                                                                                

 

(П.І.Б.)

(підпис)

 М. П.

 

Додаток  2

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Невиконання вимог цього розділу документації у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.

 1 Учасник повинен представити як частину своєї пропозиції конкурсних торгів документи, що підтверджують прийнятність і відповідність послуг у наступній структурі:

1.1. Прийнятність послуг та їх відповідність вимогам.

1.2. Детальний опис послуг.

1.3. Підтверджуючий документ(оригінал, або копія), що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, дійсний на дату розкриття пропозицій;                                                                                                                                                                               2. Надання послуг повинне відповідати наступним вимогам:

 

Загальні вимоги

 

1.     Основні вимоги до технічного обслуговування КМА та ПК:

1.1Планова технічна профілактика КМА та ПК

-        Можливість виконання профілактичних робіт на місці розташування;

-        Профілактична чистка;

-        Перевірка працездатності та відповідності параметрів;

-        Необхідне регулювання;

1.2. Надання непланових ремонтно-відновлювальних послуг:

-        Можливість виклику сервісного інженера;

-        Оперативне реагування на виклик, тобто при отриманні заявки до 12-00 години -  протягом цього ж дня, при отриманні заявки після 12-00 години протягом першої половини наступного дня;

-        Витратні матеріалі  мають бути включені у вартість ремонту оргтехніки;

-     Відремонтоване обладнання передається у технічно справному стані відповідно до

 вимог експлуатаційної документації.

 

Заправка  включає в себе:

Здійснюється повне розбирання картриджа та очистка від залишків тонера;

Заправлять картридж високоякісним тонером;

При наявності чипа здійснюється його обнуління;

В кінці картридж тестується на контроль якості. Картридж поміщають в принтер та друкують одну сторінку (тест-лист із зразком друку), з яким повертають картридж замовнику. Даний лист є підтвердженням якості друку відновленого картриджа.

На картридж прикріплюють гарантійну пломбу - наклейку.

Картридж упаковується в світлонепроникний пакет і укладається в картонну коробку;

Усі картриджи обов’язково робляться у той же день не залежно від кількості, а також за необхідністю сервісний центр виїжджає за викликом до замовника, щоб забрати картриджи на відновлення та потім їх відвозить.

Ресурс заправленного картриджа складає 2,5 тис станиць при 5% заповненні аркуша тонером.

 

Картридж Q2612A для принтеров HP 1010, HP 1012, HP 1015 – 950 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1020/1010/1018 Katun (150грм) ;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анологічні;

 

Картридж  C7115A  для принтеров  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300 – 750 шт

 

   Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1000/1200/1300 Katun (150грм) ;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анологічні;

 

Картридж  EP-27/EP-26 тип картриджа для МФУ  Canon 3228/3110 – 800 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1000/1200/1300 Katun (150грм) ;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анологічні;

 

 

 

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для Samsung ML-1615/2015 - 900 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  Samsung ML-1615/2015/2510/2570/2571 Katun  (100грм) ;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анологічні;

 

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтеров Samsung ML-1210/1710/scx 4200 – 500 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  Samsung 1210/1710/ 4200 Katun (100грм) ;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анологічні

 

Відновлення  включає в себе:

Здійснюється повне розбирання картриджа та очистка від залишків тонера;

Здійснюють заміну запасних частин, таких як фотобарабан та ракель;

Міняються інші вузли і деталі, непридатні до подальшої експлуатації;

Заправлять картридж високоякісним тонером;

При наявності чипа здійснюється його обнуління;

В кінці картридж тестується на контроль якості. Картридж поміщають в принтер та друкують одну сторінку (тест-лист із зразком друку), з яким повертають картридж замовнику. Даний лист є підтвердженням якості друку відновленого картриджа.

На картридж прикріплюють гарантійну пломбу - наклейку.

Картрідж упаковується в світлонепроникний пакет і укладається в картонну коробку;

Усі картриджи обов’язково робляться у той же день не залежно від кількості, а також за необхідністю сервісний центр виїжджає за викликом до замовника, щоб забрати картриджи на відновлення та потім їх відвозить.

Ресурс відновленого картриджа складає 7,5 тис станиць при 5% заповненні аркуша тонером або 3 заправки.

 

Картридж Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015 – 300 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1020/1010/1018 Katun (150грм) ;

-       Фотобарабан HP LJ 1010/1020 Green Rich;

-       Лезо очищувальне  HP LJ 1010/1020 KUROKI;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або аналогічні;

 

Картридж  C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300 – 200 шт

 

   Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1000/1200/1300 Katun (150грм) ;

-       Фотобарабан HP LJ 1000/1200 Green Rich;

-       Лезо очищувальне  HP LJ 1000/1200 KUROKI;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або аналогічні;

 

Картридж  EP-27/EP-26 для МФУ  Canon 3228/3110 – 200 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  HP LJ -1000/1200/1300 Katun (150грм) ;

-       Фотобарабан HP LJ 1000/1200 Green Rich;

-       Лезо очищувальне  HP LJ 1000/1200 KUROKI;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або анаілогічні;

 

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для принтерів Samsung ML-1615/2015 - 300 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  Samsung ML-1615/2015/2510/2570/2571 (100грм) ;

-       Фотобарабан Samsung ML-1615/2015/2510/2570/2571  Green Rich;

-       Лезо очищувальне  Samsung ML-1615/2015/2510/2570/2571 KUROKI;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-       Або аналогічні;

 

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтерів Samsung ML-1210/1710/scx 4200 – 200 шт

 

Використовуються такі витратні матеріали:

-       Тонер  Samsung 1210/1710/ 4200 (100грм) ;

-       Фотобарабан Samsung ML-1210/1710/ 4200 Green Rich;

-       Лезо очищувальне  Samsung ML-1210/1710/ 4200  KUROKI;

-       99% ізопропіловий спирт;

-       Очисник для магнітного валу;

-       Мастило для барабана фоторецептора;

-       Провідне мастило;

-       Біле літієве мастило;

-     Або аналогічні

 

 

 

Додаток № 3

 

 

ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ УЧАСНИКА 

 (назва, поштові, банківські  реквізити, тел./факс учасника)

 

 

місто ________

_____________________ (дата прописом)

 

Довіреність

Цією довіреністю уповноважується _______________ (посада, ПІБ), паспорт _______ (серія) №___________ ,виданий ___________________ (ким) «____» ____________ ______ року на право представляти інтереси ________________________ (найменування учасника закупівлі) під час проведення ____________________________ (найменування Замовника) закупівлі ____________________ (назва предмету закупівлі) за процедурою «відкриті торги» (оголошення №__________ опубліковане у інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» №___ (___) від ______________ р.) з усіма правами, що надані учаснику закупівлі Законом України «Про здійснення державних закупівель» №2289-VI від 01.06.2010 року для здійснення такого роду повноважень, в тому числі: подавати заявки, запити та інші документи, отримувати відповіді на запити, подавати Замовнику пропозицію конкурсних торгів, бути присутнім на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів, подавати роз’яснення щодо змісту пропозиції конкурсних торгів, а також вчиняти інші дії, передбачені законодавством України для такого роду повноважень та які на думку представника будуть доцільними для правильного та ефективного ведення справ від імені ___________________ (найменування учасника).

 

Довіреність видана строком на _________________ і дійсна до _____________ .

 

 

_______________ (посада керівника учасника)

 

_______________ ПІБ керівника

 

М.П. (за наявності)*

 

* у випадку, якщо учасник є фізичною особою-підприємцем та не має печатки, довіреність повинна бути посвідчена нотаріально.

 

 

ДОДАТОК №4

 

«КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ОЦІНКИ  ПРОПОЗИЦІЙ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ

 

За критерій оцінки пропозицій конкурсних торгів прийнята   ціна пропозиції конкурсних торгів.

 

Максимально можлива кількість балів пропозиції дорівнює 100 балам.

1.       Максимальна кількість балів за критерієм “Ціна” - 100.

 

Методика оцінки

 

1. Кількість балів за критерієм “Ціна” визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найбільш економічна найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл  = Цmin/Цобчисл*100, де

Б обчисл – обчислювана кількість балів;

Цmin  - найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів;

Цобчисл – ціна пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якої обчислюється;

100 – максимально можлива кількість балів за критерієм  Ціна”.

 

 

У випадку однакового значення показника оцінки пропозиції конкурсних торгів, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів за участю в голосуванні не менш двох третин членів комітету. Якщо результати голосування розділилися порівну, вирішальний голос має голова комітету з конкурсних торгів. Переможець визначається рішенням комітету з конкурсних торгів».

 

Додаток 5

 (проект договору з викладенням істотних умов)

 

 

Договір про закупівлю

послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки(послуги по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп’ютерної техніки)

за державні кошти

 

м. Чернігів                                                                                            « ___» ____________ 2012 року  

 

    Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області,в особі начальника управління Вовченко Володимира Івановича, що діє на підставі Положення (далі - Замовник), з однієї сторони, і _____________________________________________________________________________  в особі ______________________________________________,що діє на підставі ______________________________________________________________________(далі - Учасник), з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цей договір про таке (далі - Договір): 

I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Учасник зобов'язується у 2012 році надати Замовникові послуги - по відновленню та заправці картриджів, ремонту комп’ютерної техніки, зазначені в додатку № 1 до Договору, а Замовник - прийняти і оплатити такі послуги.

1.2. Найменування послуг та техніки, яку необхідно обслуговувати зазначається в додатку № 1 до Договору.

 1.3. Обсяги закупівлі послуг можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. 

II. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ

Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає відповідним державним стандартам, встановленим для даного виду послуг та вимогам зазначеним в додатку № 1 до Договору. 

III. СУМА ВИЗНАЧЕНА У ДОГОВОРІ

3.1. Сума визначена у договорі становить __________________________________________________ (вказати цифрами та словами)у тому числі: ______________________________________________________________(сума визначена у договорі з урахуванням ПДВ). Вартість одиниці послуги по кожному виду зазначається в  додатку № 1 до цього договору

3.2. Сума визначена у договорі може бути зменшена в залежності від реального фінансування та  в інших випадках за взаємною згодою Сторін.

IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ

4.1. Оплата за фактично надані послуги відповідно до Акту наданих послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту його підписання Сторонами.

4.2. До рахунка додається Акт наданих послуг. Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця.

4.3. Усі розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні.

4.4. Оплата Замовником за фактично надані послуги може здійснюватися частинами.

4.5. При відсутності в зазначеному періоді на відповідному розрахунковому рахунку Замовника коштів, виділених на оплату зобов'язань, згідно з цим Договором, оплата Замовником здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника.

4.6. Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін.

V. НАДАННЯ ПОСЛУГ 

5.1. Строк (термін) надання послуг Учасником складає 3 дні з моменту отримання поштою або факсом письмового замовлення від Замовника.

5.2. Місце надання послуг: за адресою Замовника, каб. 304.

5.3. В будь-якому разі Учасник зобов’язаний надати остаточні послуги в 2012 році  не пізніше 23.12.2012р. та надати Замовнику до цієї дати документи необхідні для проведення оплати.

VI. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

6.1. Замовник зобов'язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги;

6.1.2. Приймати вчасно та якісно виконані послуги згідно з Актом наданих послуг.

6.1.3. Протягом десяти календарних днів після зміни реквізитів або найменування письмово повідомити про це Учасника.

6.2. Замовник має право:

6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк  за п’ять робочих днів до дати розірвання;

6.2.2. Контролювати надання послуг у строки, встановлені цим Договором;

6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі послуг та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;

6.2.4. Повернути Акт наданих послуг, рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо);

6.3. Учасник зобов'язаний:

6.3.1. Забезпечити надання послуг у строки, встановлені цим Договором;

6.3.2. Забезпечити надання послуг, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору протягом трьох днів;

6.4. Учасник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги;

6.4.2. На надання послуг швидше ніж три дні;

6.4.3. У разі невиконання зобов'язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк  за один місяць до дати розірвання;

VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством України.

7.2. У разі затримки платежів за цим Договором Замовник сплачує Виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, яка діяла у період за який сплачується пеня від суми простроченого платежу за кожен день затримки, крім випадку, вказаного у пункті 4.5 цього Договору.

7.3. У разі затримки надання послуг або надання не в повному обсязі Послуг, Учасник несе відповідальність відповідно до Господарського кодексу України.

7.4 Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань за цим Договором.

VIII. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженим видавати такі документи органом, за місцем настання події. 

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір.

IX. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку згідно чинного законодавства України.

X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2012 року.

10.2. Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

10.3. Цей Договір укладається і підписується у 2 примірниках, що мають однакову юридичну силу. 

XI. ІНШІ УМОВИ

11.1. Істотні умови цього Договору не повинні змінюватися після підписання цього Договору до повного виконання зобов’язань Сторонами, крім випадків:

1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;

2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі;

3) продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі;

4) зміни умов у разі продовження договору сторонами на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.

11.2. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов’язані із ним, у тому числі пов’язані із дійсністю, укладанням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумачення його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення цього Договору, регламентуються цим Договором та відповідними нормами чинного в Україні законодавства, а також застосовними до таких правовідносин звичаями ділового обороту на підставі принципів добросовісності, розумності та справедливості.

11.3. Зміни та доповнення до цього Договору і тексти його додатків вважаються дійсними лише в тому випадку, якщо вони вчинені у письмовій формі, підписані уповноваженими представниками обох Сторін та скріплені печатками Сторін.

11.4. Все, що не обумовлено умовами цього Договору, регулюється чинним законодавством України.

11.6. Всі документи за цим Договором повинні бути вчинені в письмовій формі, скріплені підписом уповноваженої особи й печаткою відповідної Сторони та вважатимуться наданими належним чином, якщо вони надіслані рекомендованим листом або доставлені особисто за зазначеною у реквізитах адресою Сторін. Жодна зі Сторін не вправі передавати свої права та обов’язки за цим Договором третій особі без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони.

XII. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ

12. Невід'ємною частиною цього Договору є додаток до Договору № 1, який підписується та скріплюється печатками Сторін.

XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН

Замовник 

Учасник 

_________________________________________
(найменування) 

_________________________________________
(найменування/П. І. Б) 

_________________________________________
(ідентифікаційний код) 

_________________________________________
(ідентифікаційний код/ідентифікаційний номер) 

_________________________________________
(місцезнаходження) 

_________________________________________
(місцезнаходження/місце проживання) 

_________________________________________
(телефон) 

_________________________________________
(телефон) 

_________________________________________
(телефакс) 

_________________________________________
(телефакс) 

_________________________________________
(рахунок у Державному казначействі або у банку)

(підпис)
М. П. 

_________________________________________
(рахунок у Державному казначействі або у банку)

(підпис)
М. П. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1 до договору від «__»________2012р.

(Найменування (номенклатура, асортимент), технічні параметри уточнюються в цьому додатку до Договору враховуючи дані викладені в цій документації конкурсних торгів та з урахуванням умов акцептованої пропозиції)

 

 

Перелік обладнання

 

 

Вид послуг

Кількість ремонтів по кожному виду послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/

грн. з ПДВ

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

16

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP Laser Jet 1005

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

2

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

15

 

 

 

Принтер HP Laser Jet 1000

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

Технічне обслуговування

 

 

3

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

18

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP Laser Jet 1200

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

4

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

20

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP 1018

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

5

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

9

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер HP 1020

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

6

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

15

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 2900

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

7

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

4

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 3228

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

8

 

 

 

 

 

Заміна термоплівки

 

3

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Принтер Canon 4018

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

9

 

 

 

 

 

Заміна тефлонового вала

 

10

 

 

 

Принтер Samsung ML 2015

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

10

 

 

 

Принтер Samsung ML 4220

Заміна тефлонового вала

5

 

 

 

Заміна резинового  вала

5

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

7

 

 

 

Технічне обслуговування

 6

 

 

11

 

 

 

 

 

Принтер Samsung ML 1710

Заміна тефлонового вала

 

 

 

5

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

12

 

 

 

 

 

Заміна лампи нагріву тефлонового вала

 

7

 

 

 

Принтер Samsung ML 1210

Заміна тефлонового вала

 

 

 

Заміна резинового  вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

13

 

 

 

 

Принтер Samsung ML 1610

Заміна лампи нагріву тефлонового вала

 

18

 

 

 

 

Заміна резинового вала

 

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

 

 

 

Заміна підшипників резинового вала

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

14

 

 

 

Копір Canon IR 2016

Заміна копі картриджа

5

 

 

 

Чорний

5

 

 

 

Заміна масла ф’юзера

1

 

 

 

Технічне обслуговування

5

 

 

15

Баготофункціональний пристрій Sharp 5618

Заміна барабана

10

 

 

Заміна ракеля

10

 

 

Заміна девелопера

10

 

 

Заміна тефлонового вала

10

 

 

Технічне обслуговування

20

 

 

16

 

Копір Canon IR 1510

Заміна копі картриджа

5

 

 

 

Технічне обслуговування

 

 

17

 

 

 

 

 

 

Копір Canon IR 1210

Заміна барабана

17

 

 

 

Заміна ракеля

 

 

Заміна фетрового вала

 

 

Заміна тефлонового вала

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Заміна коронатора переноса

 

 

Технічне обслуговування

 

 

18

 

 

 

 

Копір Canon IR 1018

Заміна термоплівки

12

 

 

Заміна резинового вала

12

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

13

 

 

Заміна подшипників резиноваго вала

13

 

 

Технічне обслуговування

13

 

 

19

 

 

 

 

Копір Canon FC- 230

Заміна термоплівки

1

 

 

Заміна резинового вала

1

 

 

Заміна роликів подачі бумаги

1

 

 

Заміна подшипників резиноваго вала

1

 

 

Технічне обслуговування

3

 

 

20

 

 

 

 

 

 

Копір Canon IR 1022

Заміна барабана

11

 

 

 

Заміна ракеля

 

 

Заміна фетрового вала

 

 

Заміна тефлонового вала

 

 

Заміна резинового вала

 

 

Заміна коронатора переноса

 

 

Технічне обслуговування

 

 

 

 

 

Табл. 1.2 - Ремонт Персональних комп’ютерів  та моніторів

 

 

 

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

 

1

Персональні копм’ютери у зборі;  за необхідністю заміна  комплектуючих.

80

 

 

 

2

Монітор Samtron 76DF

40

 

 

 

3

 Монітор Samsung syncmaster 753s

30

 

 

 

4

Монітор Hansol 730e

20

 

 

 

5

Монітор Samsung syncmaster 795s

25

 

 

 

6

Монітор Samsung syncmaster 755

38

 

 

 

                 

                                                                       Таблиця 1.3- Відновлення картриджів

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

1

Картридж Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015

300

 

 

2

Картридж  C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300

200

 

 

3

Картридж  EP-27/EP-26 для МФУ  Canon 3228/3110

200

 

 

4

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для принтерів Samsung ML-1615/2015

300

 

 

5

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтерів Samsung ML-1210/1710/scx 4200

200

 

 

Таблиця 1.4-Заправка картриджів

Найменування обладнання

Кількість послуг

Ціна за одиницю/грн. без ПДВ

Ціна за одиницю/грн. з ПДВ

1

Картридж Q2612A для принтерів HP 1010, HP 1012, HP 1015

950

 

 

2

Картридж  C7115A  для принтерів  HP LJ 1000 / 1150 / 1200 / 1300

750

 

 

3

Картридж  EP-27/EP-26 для МФУ  Canon 3228/3110

800

 

 

4

Картридж Samsung ML-1615/2015/2510/2570 для принтерів Samsung ML-1615/2015

900

 

 

5

Картридж Samsung ML-1210/1710/ 4200 для принтерів Samsung ML-1210/1710/scx 4200

500

 

 

 

 

 

Замовник 

                       Учасник 

______________________