flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника N 2/4 від 12.03.2013 року - послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові)

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 N 922
(у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.12.2011 №428)


ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника
N 2/4  від 12.03.2013 року
 
1. Замовник:
1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації України у Чернігівській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26295412
1.3. Місцезнаходження. просп. Миру, 49-а, м. Чернігів, 14005
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail).Джулай Валентин Петрович, заступник начальника управління - голова комітету з конкурсних торгів, 14005, м. Чернігів, пр.-т Миру, 49а, тел.(0462) 678-904 , телефакс (0462) 678-904, 678-641, 676-581, e-mail: hoz-viddil@cn.court.gov.ua, 
1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795
2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету України.
3. Предмет закупівлі:
3.1. Найменування. ДК 016-2010 код 58.19.1-послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові).
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.марка номіналом 0,20 грн. - 72000 од., марка номіналом 0,30 грн. - 205200 од., марка номіналом 0,40 грн. - 4320 од., марка номіналом 0,50грн. - 203400 од., марка номіналом 0,70 грн. - 4320 од., марка номіналом 2,00 грн. - 223760 од., марка номіналом 2,50 грн. - 75600 од., марка номіналом 3,00 грн. - 19290 од., марка номіналом 4,80 грн. - 2160 од., марка номіналом 5,00 грн. - 28630 од., марка номіналом 6,00грн. - 2160 од., марка номіналом 7,00 грн. - 2160 од., марка номіналом 8,00 грн. - 91350 од., марка номіналом 10,00 грн. - 1080 од.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. За адресою Замовника, кабінет 304.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. З дати підписання договору до 31.12.2013 року.
4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:
4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.
4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності). www.court.gov.ua
4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. «ВДЗ» №14(757) від 18.02.2013р., № 056216.
4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. «ВДЗ» №14(757) від 18.02.2013р., № 056216/1.
4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель. «ВДЗ» №15(758) від 21.02.2013р. №070413.
4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. «ВДЗ» №19 (762) від 07.03.2013р., №083451.
4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі. 06.02.2013 р.
6. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце). 07.02.2013р., об 08 год. 00 хв., за адресою замовника, кабінет 304.
7. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ).  1 800 000,00 (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 копійок) грн.                                         
8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. УДППЗ «Укрпошта» в особі Чернігівської дирекції УДППЗ «Укрпошта».
8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 25572588
8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс. м. Чернігів, просп. Миру, 28, 14000, телефон: (0462) 65-12-91, 4-12-40, телефакс: (0462) 65-12-91.
 
 
 
 
 
 
9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю. 01.03.2013р., сума 1 800 000,00 грн. (без ПДВ)
10. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару). Визначається у договорі про закупівлю.
11. Дата та причина прийняття рішення про відміну процедури закупівлі в одного учасника (якщо таке мало місце).
12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність встановленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону «Про здійснення державних закупівель». До учасника не встановлюються кваліфікаційні критерії.
13. Інша інформація. Зазначене підприємство являється суб’єктом природних монополій Чернігівської області, відповідно до узагальненого переліку суб’єктів природних монополій, складеного Антимонопольним комітетом України, який оприлюднено на його офіційному сайті http://www.kmu.gov.ua/amc/control/uk/publish/article.
Таким чином, відсутня конкуренція (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.
14. Склад комітету конкурсних торгів
 
Кезько Тетяна Миколаївна – начальник
відділу планово-фінансової діяльності
бухгалтерського обліку та звітності-
заступник голови комітету з конкурсних торгів                                                       _________________
                                                                                                                                                             (підпис)
 
Клепак Микола Григоровичпровідний спеціаліст
сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення,
організації діяльності служби судових розпорядників                                                         _________________
                                                                                                                                                             (підпис)
 
Симко Ірина Миколаївна-головний спеціаліст відділу
планово-фінансової діяльності
бухгалтерського обліку та звітності                                                                            _________________
                                                                                                                                                            (підпис) 
Кутявіна Юлія Сергіївна – завідувач сектору організаційного
забезпечення діяльності судів, судової статистики та
інформаційних технологій.                                                                                            _________________
                                                                                                                                                  (підпис)
Огнівенко Сергій Миколайович – завідувач сектора
матеріально-технічного та господарського забезпечення,
організації діяльності служби судових розпорядників                                                   _________________
                                                                                                                                                            (підпис)
 
 
 
Голова комітету з конкурсних торгів                        Джулай В.П                      _________________     
                                                                                               (прізвище, ініціали)                   (підпис) М.П.
 
Секретар комітету з конкурсних торгів                     Нінько Ю.М.                  __________________
                                                                                               (прізвище, ініціали)                         (підпис)