Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно з інформацією, розміщеною на порталі Апеляційного суду Чернігівської області (cna.court.gov.ua/sud2590/226950/), з метою підвищення ефективності роботи судів області, підтримання морально-ділових стосунків у колективах та мотивування працівників апаратів судів до досягнень у професії, а також підвищення авторитету судової влади в цілому Апеляційний суд Чернігівської області провів конкурси «Кращий місцевий суд Чернігівської області у 2015 році», «Кращий працівник апарату місцевого суду Чернігівської області у 2015 році» та «Кращий працівник апарату апеляційного суду Чернігівської області у 2015 році».
Проведення Конкурсів здійснено за ініціативи та особистої підтримки голови Апеляційного суду Чернігівської області Садіга Тагієва на підставі затверджених Положень про проведення конкурсів (cna.court.gov.ua/sud2590/213503/).
За результатами проведених конкурсів конкурсні комісії визначили переможців. Рішення конкурсних комісій наводяться нижче.
конкурс «Кращий місцевий суд Чернігівської області у 2015 році»:
перше місце – Бахмацький районний суд,
друге місце – Корюківський районний суд,
третє місце – Ніжинський та Прилуцький міськрайонні суди;
конкурс «Кращий працівник апарату місцевого суду Чернігівської області у 2015 році»:
перше місце – Борсук Богуслав Миколайович, головний спеціаліст з інформаційних технологій Талалаївського районного суду,
друге місце – Редько Алла Олександрівна, секретар судового засідання Коропського районного суду,
третє місце – Савоста Ірина Миколаївна, помічник судді Щорського районного суду;
конкурс «Кращий працівник апарату апеляційного суду Чернігівської області у 2015 році»:
перше місце – Миткевич Людмила Вікторівна, начальник відділу кадрової роботи та державної служби апеляційного суду,
друге місце – Гой Ніна Григорівна, секретар судового засідання,
третє місце – Кузнецова Ольга Олександрівна, помічник судової палати,
четверте місце – Батицька Олена Петрівна, секретар судового засідання.